Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Peuterperikelen

<<

Anoniem315

Bericht 07 Aug 2016 12:26

Re: Peuterperikelen

Ik was net het bed aan het verschonen, haar clipje ging uit haar haar, ik kon hem er niet indoen en 'Waaahhh!', ze stort zich al krijsend ter aarde.

Gister waren we op een festival en de dieren waren niet interessant genoeg. We móesten naar het springkussen. Ik praatte met een vriendin, dus ik ging niet snel genoeg mee en hop! Mevrouw springt al krijsend met de knieën in de modder.

Ach, ik lach er om. Ze doet het al een stuk minder vaak dan voorheen, want ze weet dat ik niet onder de indruk ben. Irritant is het wel ;)
<<

Anoniem250

Bericht 07 Aug 2016 12:41

Re: Peuterperikelen

Wat R en S doen is vooral gevaarlijke capriolen uithalen. En volgens mij niet om stout te zijn/ uit te proberen maar omdat ze alles willen ontdekken. Ik moet continu opletten. Ze klimmen overal op, en ze gebruiken stoelen om bijvoorbeeld op de tafel, aanrecht of schouw te klimmen. Er wordt helemaal niet meer met speelgoed gespeeld. Wat zou dat fijn zijn als ze op het speelkleed een torentje zouden bouwen of een puzzel zouden maken.

Driftaanvallen hebben ze wel, maar die zijn nog aandoenlijk. Ik reageer er niet op en een halve minuut later kan er alweer geknuffeld worden. Kraamvisite, steeds mensen in huis die ze niet goed kennen vinden ze niet fijn. Dan hangen ze aan mijn been en willen ze opgetild worden. Als bezoek dichtbij komt begint S wel heel hard te huilen.
<<

Anoniem168

Bericht 07 Aug 2016 13:23

Re: Peuterperikelen

.
Laatst gewijzigd door Anoniem168 op 29 Aug 2016 20:00, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Wolfinschaapskleren

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2141

Geregistreerd: 22 Apr 2014 10:27

Bericht 08 Aug 2016 22:19

Re: Peuterperikelen

Ik ga dit topic steeds doorlezen als hij zeer vermoeiend is.

Hoewel ik wel smakelijk heb gelachen om de uitgeschreven gesprekken. Meer graag daarvan haha.

Hier een week moeizaam slapen, veel paniek, aan mij vastklampen bij naar bed gaan/in bed liggen, maar nu inderdaad elke dag wel een nieuw woord erbij, lijkt ook een stuk helderder.
Vorige

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers