Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Ervaringen tens

<<

Thunder

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6359

Geregistreerd: 01 Sep 2013 23:24

Bericht 30 Jul 2016 12:49

Ervaringen tens

Ik overweeg een tens apparaat te gaan gebruiken voor mijn geopereerde/gebroken been en voor mijn heup. Is er iemand hier die dat ook gebruikt heeft en wat zijn je ervaringen ermee? Helpt het of doet het niet veel? Ik ben benieuwd.
Liefde is niet krampachtig vasthouden, maar vertrouwend loslaten.
<<

Scandic

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4358

Geregistreerd: 22 Feb 2015 14:56

Woonplaats: Noord-Holland

Bericht 30 Jul 2016 13:22

Re: Ervaringen tens

Ik weet dat het bij heel veel mensen goed helpt maar bij sommige ook niet. Kwestie van proberen dus!
<<

JustMeDaan

Major Yipyapper

Berichten: 3185

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:39

Bericht 30 Jul 2016 17:19

Re: Ervaringen tens

Mijn moeder heeft een tens voor chronische rugpijn en die heeft er veeeeeeel baat bij.
D. 💙14-01-2019💙
<<

Whatever

Major Yipyapper

Berichten: 5458

Geregistreerd: 22 Feb 2016 12:09

Bericht 08 Aug 2016 15:07

Re: Ervaringen tens

Scandic schreef:Ik weet dat het bij heel veel mensen goed helpt maar bij sommige ook niet. Kwestie van proberen dus!


Dit inderdaad, mijn paps heeft het ook geprobeerd, die emmert al jaren met een been met pijn na botbreuk been met meerdere fragmenten in '95 wat nooit goed hersteld is (slecht herstel, platen/pinnen/schroeven bleven breken/loskomen en slecht botherstel). Maar hij had er niets aan. Hij heeft nu gewoon zo'n drukbandje en dat werkt nog het "beste".

Maar ken ook wel voorbeelden van mensen die heel veel baat hebben bij tens.
<<

Sterremaan

Noob

Berichten: 24

Geregistreerd: 05 Mrt 2015 12:30

Bericht 08 Aug 2016 15:19

Re: Ervaringen tens

Ik gebruik al jaren een tens, althans sinds ik mijn pomp kwijt ben, nu 3,5 jaar niet aan een gesloten, hethaalt niet alles weg, maar het scheelt voor mij op hele slechte dagen. Weet dat er vele verschillende tensen zijn, met allerlei verschillende trillingen. En plakkers, maar niet geschoten is altijd mis.
Ik wil je veel sterkte wensen.
<<

Whatever

Major Yipyapper

Berichten: 5458

Geregistreerd: 22 Feb 2016 12:09

Bericht 08 Aug 2016 15:23

Re: Ervaringen tens

Sterremaan schreef:Ik gebruik al jaren een tens, althans sinds ik mijn pomp kwijt ben, nu 3,5 jaar niet aan een gesloten, hethaalt niet alles weg, maar het scheelt voor mij op hele slechte dagen. Weet dat er vele verschillende tensen zijn, met allerlei verschillende trillingen. En plakkers, maar niet geschoten is altijd mis.
Ik wil je veel sterkte wensen.


Sterremaan! Wat fijn weer eens van je te horen! Hoe gaat het met je? Ga je een update-post/topic plaatsen?
<<

Thunder

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6359

Geregistreerd: 01 Sep 2013 23:24

Bericht 08 Aug 2016 15:37

Re: Ervaringen tens

Inmiddels is besloten dat ik voor 3 maanden een botgroei stimulator ga gebruiken. De tens laten we nu even achterwege. Ik had net een baal moment gedeeld in het baaltopic ivm geen botgroei e.d. Toch bedankt voor jullie ervaringen!
Liefde is niet krampachtig vasthouden, maar vertrouwend loslaten.
<<

Sterremaan

Noob

Berichten: 24

Geregistreerd: 05 Mrt 2015 12:30

Bericht 08 Aug 2016 16:17

Re: Ervaringen tens

He bah donder, wat naar, dat dit nu speelt en het bot niet goed wil helpen, ik weet dat knuffels niet helpen, maar je hopelijk wel troost kunnen bieden. Liefs
<<

Thunder

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6359

Geregistreerd: 01 Sep 2013 23:24

Bericht 08 Aug 2016 16:20

Re: Ervaringen tens

Dank je wel!
Liefde is niet krampachtig vasthouden, maar vertrouwend loslaten.

Terug naar Persoonlijk

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers