Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Waddeneilanden

<<

Ella

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3276

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:44

Bericht 02 Aug 2016 19:21

Waddeneilanden

Binnenkort zijn wij een paar dagen vrij en ik zou wel eens naar 1 van de waddeneilanden willen, ben er nog nooit geweest. Dus heb jullie nodig, ik weet niet eens naar welke ik wil. Dus graag jullie ervaringen, wat wel en wat niet bevallen is. Ik wil in ieder geval voor een hotel gaan of B&B, geen vakantiepark
<<

Raven

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2503

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:39

Bericht 04 Aug 2016 10:10

Re: Waddeneilanden

Ik vind Vlieland heel mooi.
Wel heel rustig en klein. Maar ik vond het er heerlijk.

Je mag er niet met de auto op. Maar er rijdt een bus.

Wij sliepen in Landal Vlieduyn dat zijn appartementen dus geen park. Je ligt vlakbij het strand en de enige strandtent die er is. Je kunt ook naar het dorp lopen vanuit daar, maar dat is wel 20 tot 30 min lopen als je rustig aan doet.
Als je daar slaapt worden je koffers ook vanaf de boot naar het "hotel" gebracht. En ook weer terug naar de boot als je weg gaat.

De vliehors express is aan te raden dan ga je met een bus een grote zandvlakte op echt heel leuk.
En we zijn met een boot mee geweest om zeehonden te kijken. Voor de rest gefietst en gewandeld.


Anders is Texel ook heel erg leuk. Dat is groter meer te doen. Zoals kaasboerderij, wijnproeverij, meer dorpen die leuk zijn om te bezoeken en je kunt dat bijvoorbeeld mee met de Texel 10 dat is een garnalen boot.
Je hebt daar meer keuzes uit hotels zelf heb ik daar toen op een camping gestaan.

Ik ben ook op Schiermonnikoog geweest ook heel leuk. Maar daar ben ik een dag geweest ik weet niet of er genoeg te doen is voor meerdere dagen.
Ons engeltje *26-11-2012 - 04-12-2012*

Onze grote vent 22-08-2016

Onze kleine meid 27-02-2018
<<

Skyler

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1376

Geregistreerd: 06 Dec 2014 14:58

Bericht 05 Aug 2016 11:53

Re: Waddeneilanden

Met kinderen zou ik gaan voor Texel of Ameland, simpelweg vanwege de vaartijd. Naar Vlieland vaar je al zo'n 90 minuten, Terschelling zelfs 120 minuten. De vaartocht naar Ameland duurt +/- 45 minuten, Texel iets korter. Ieder eiland heeft wel iets moois, bijzonders. Voor mij is er niet één speciaal die er echt bovenuit steekt wanneer er geen specifieke activiteiten zijn die periode (zoals Oerol), maar misschien is dat voor de ervaren eilandbezoeker een ander verhaal.
<<

Ella

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3276

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:44

Bericht 07 Aug 2016 19:58

Re: Waddeneilanden

Thanx voor de tips, gezien we maar 3 dagen gaan gaat mijn voorkeur dan toch naar een korte vaartijd. Zou dan Texel worden, of vlieland/ terschelling met de sneldienst. Dan is het 45 min

Terug naar Reizen & vakanties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers