Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


's Avonds sporten, wat kook jij?

<<

Lot

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5488

Geregistreerd: 02 Sep 2013 10:34

Bericht 04 Aug 2016 23:20

's Avonds sporten, wat kook jij?

Ik ga een aantal keer per week sporten na mijn werk, hoe regelen jullie dit meestal met eten?
Ik werk soms tot vrij laat dan nog koken, eten, opruimen en sporten is best pittig vind ik. Dus ik was benieuwd hoe jullie dit altijd doen. Eet je brood? Eet je uit de vriezer? Kook je voor meerdere dagen? Kook je heel simpel? Of misschien vind je het geen moeite om te koken?

Ik heb een tijdje heel gedisciplineerd al steeds voor een paar dagen vooruit gekookt maar dan was ik wel echt altijd (elke avond) bezig. Ik voelde me wel heel nuttig toen maar ik wil ook weleens af en toe een avondje niks doen :). Ik heb ook weleens in de middag warm gegeten en dan in de avond snel brood eten. Was het ook niet helrmaal, eet liever in de avond warm. En ik heb weleens bijvoorbeeld nasi kant en klaar gekocht, ei bakken, klaar. Maar dat voelt ook niet zo gezond of zo. Dus wat werkt voor jullie?
<<

Skyler

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1376

Geregistreerd: 06 Dec 2014 14:58

Bericht 05 Aug 2016 01:17

Re: 's Avonds sporten, wat kook jij?

Ik maak dan meestal iets simpels als pasta, met broccoli en kip bijvoorbeeld. Dat kan in een kwartiertje klaar zijn. Als ik echt een drukke dag heb, dan zorg ik dat ik een restje van de vorige dag heb staan.
<<

Char

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2084

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:04

Bericht 05 Aug 2016 03:53

Re: 's Avonds sporten, wat kook jij?

Ik maak dan óf iets simpels of ik eet iets uit de vriezer. En ik neem er genoegen mee dat ik dan daarna niet de hele keuken opruim maar alleen even wat dingetjes in de vaatwasser zet. Op die manier kan ik ook nog even zitten voordat ik ga sporten.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43709

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 05 Aug 2016 06:38

Re: 's Avonds sporten, wat kook jij?

Iets simpels inderdaad na t sporten. Een groente omelet, noodles met kip en veel groenten, zoiets.
Let's discover the world together.
<<

Isabel_

Major Yipyapper

Berichten: 3624

Geregistreerd: 08 Sep 2013 10:40

Bericht 05 Aug 2016 13:00

Re: 's Avonds sporten, wat kook jij?

Ik eet een kleine portie mee met mijn gezin en na het sporten eet ik nog iets van Griekse yoghurt of kwark. Maar goed mijn man kookt omdat ik later thuis ben. Ik kan dus zo aanschuiven. Ik eet ook wel eens een maaltijdsalade op mijn werk rond 18.00 uur (ik sport meestal om 19.30 uur). En anders een grote pan soep maken en in porties invriezen en dan voor het sporten een portie soep eten met een broodje?
<<

Anoniem335

Bericht 05 Aug 2016 13:06

Re: 's Avonds sporten, wat kook jij?

Ik kook vaak voor 2 dagen of we eten iets uit de vriezer. Of ik kook en vriend eet dan nog iets na het sporten. We sporten op dezelfde avonden, wel zo handig. Maar ik vind het ook altijd maar een hoop gedoe en geregel.
<<

Lot

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5488

Geregistreerd: 02 Sep 2013 10:34

Bericht 07 Aug 2016 19:54

Re: 's Avonds sporten, wat kook jij?

Dat is ook een goede Char. Genoegen nemen met dat het niet helemaal netjes is. Pasta, kip en broccoli duurt bij mij toch vaak langer om te bereiden dan 15 min. Eten uit de vriezer vind ik nooit zo lekker..

Ja ik zeur :wink:. Ik ga denk ik eens proberen om bijvoorbeeld op zondag voor 2x te koken en dat dan ook op dinsdag te eten. Twee dagen achter elkaar hetzelfde eten vind ik ook zo saai :).

Terug naar Eten & drinken

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers