Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Nachtlampje

<<

Elroya

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4547

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:10

Bericht 02 Aug 2016 08:27

Nachtlampje

Dochter heeft een klein roze bureaulampje, die moet altijd aan als ze gaat slapen. Als ik die uit doe als ik naar bed ga en ze niet al te diep slaapt roept ze half slapend dat die aan moet. 'Sochtrnds heeft ze die vaak ook altijd aan. Een enkele x roept ze er 'snachts om. Vriend zegt dat t ook niet erg is, zit toch een ledlampje in.
Nu ben ik aan t denken om t standaard aan t laten, zodat ze haar potje ook kan vinden 'snachts..

Hebben jullie kinderen een nachtlampje? En is deze aan als ze gaan slapen, of ook de hele nacht? En hoeveel licht komt er van af?
E april 2013
R juni 2017
Y november 2018
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11145

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:18

Bericht 02 Aug 2016 08:31

Re: Nachtlampje

R heeft zo'n blauw ikea ster. Komt niet veel licht van af, genoeg om zijn potje te vinden. Hij zit op een tijdschakelaar, als de lamp uit gaat mag hij uit zijn kamer.
R. 2013
D. 2016
<<

Mickey

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1533

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:20

Bericht 02 Aug 2016 08:31

Re: Nachtlampje

F heeft de blauwe ster van Ikea en die brandt de hele nacht. Zit ook een ledlampje in. Ik denk dat hij 2.5 was ofzo toen hij ineens het lampje aan wilde. We hebben het lampje nog niet hoeven verwisselen, sinds het aan de muur hangt (al tijdens de zwangerschap, dus nu al bijna 5 jaar ofzo).
07.12.2011
11.12.2014
<<

Huismus

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 612

Geregistreerd: 11 Jan 2016 16:06

Bericht 02 Aug 2016 08:58

Re: Nachtlampje

Hier heeft onze 2 jarige ook een nachtlampje op z'n kamer. Die gaat aan als hij naar bed gaat en pas uit als hij er smorgens weer uit gaat. Als ik het lampje toch uit doe wordt hij nog vaker wakker en hij wordt toch al vaak wakker.
<<

Hippie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1955

Geregistreerd: 19 Jan 2015 13:10

Bericht 02 Aug 2016 09:08

Re: Nachtlampje

Mijn oudste heeft een Aloka nachtlampje. Prijzig, maar absoluut z'n geld waard tot nu toe. Zij heeft een fee. Je kunt allerlei kleuren kiezen, of de kleuren laten wisselen. Hij kan de hele nacht branden, je kunt ook op een knopje drukken zodat hij vanzelf uitgaat na een x aantal minuten. Ook de lichtsterkte kun je aanpassen. Mijn dochter heeft hem elke nacht aan. Als ze gaat slapen staat hij wat feller (al valt dat alsnog erg mee) en als ik zelf ga slapen zet ik hem minder fel. Hij kan zelfs zo ingesteld worden dat hij amper licht geeft. Al denk ik dat die stand wel te donker is om een potje te vinden, maar een normale stand is prima denk ik.

Mijn jongste heeft zo'n lampje dat je in het stopcontact steekt. Een blauw lampje van alecto. Was maar 5 euro en geeft voldoende licht, maar doordat het blauw is is het een heel rustig licht voor de nacht. Ook dit brandt bij ons de hele nacht. Voor hem wil ik tzt ook een Aloka lamp trouwens.
<<

Miccie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1063

Geregistreerd: 02 Sep 2013 07:01

Woonplaats: Den Haag

Bericht 02 Aug 2016 11:07

Re: Nachtlampje

Onze zoon heeft ook een nachtlampje. Wij hebben de lamp Glo van Boon. Een dure lamp, maar heeft drie balletjes erin die glow in the dark zijn. Deze balletjes kan hij dan ook oppakken en in zijn bed leggen. Het zijn ook Led lampjes.

Eerst deden wij zijn licht altijd uit als wij naar bed gingen, maar sinds hij 2,5 is wil hij altijd een donkerste licht (donker rood is het), maar nog wel iets van licht dus.
Die laten we nu dus altijd aan staan.
Afbeelding

Afbeelding
<<

Thunder

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6365

Geregistreerd: 02 Sep 2013 00:24

Bericht 02 Aug 2016 20:28

Re: Nachtlampje

Hier ook de bekende ikea ster.
Liefde is niet krampachtig vasthouden, maar vertrouwend loslaten.
<<

sophiee

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1224

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:24

Bericht 02 Aug 2016 20:43

Re: Nachtlampje

Hier ook de bekende Ikea-lampjes. Een hart en een roze bloem. Ze mag er 1 aan laten 's nachts. Werkt ook hier goed om de weg naar het potje te vinden.
3 dochters van 11, 9 en 7 jaar 🖤
<<

MissBitchy

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2197

Geregistreerd: 01 Sep 2013 18:49

Bericht 02 Aug 2016 20:44

Re: Nachtlampje

Wij hebben zo'n heel zwak dingetje in het stopcontact zitten. Ik wil nog een bedlampje kopen, want nu doet hij steeds het grote licht aan als hij moet plassen...
Binnenkort maar eens gaan kijken.
<<

Jezzie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8845

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:17

Bericht 02 Aug 2016 20:54

Re: Nachtlampje

Wij hebben zo'n lampje voor in het stopcontact.
2012
2016
2020
oktober 2024

Instagram
<<

Merit

Noob

Berichten: 60

Geregistreerd: 25 Apr 2015 19:52

Bericht 03 Aug 2016 07:42

Re: Nachtlampje

Wij hebben een mybuddy lamp van philips. Daar zit ook een wekkerfunctie op. Als het zonnetje verschijnt mag ze uit bed. In de nacht staat de maan er op.
<<

Happydobby

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3343

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:09

Bericht 03 Aug 2016 08:55

Re: Nachtlampje

Wij hebben voor de oudste deze:
Afbeelding

Staat de hele nacht aan.

De jongste slaapt zonder.
M:21072011
J :08012014
<<

Fender

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 747

Geregistreerd: 01 Sep 2013 23:01

Bericht 03 Aug 2016 13:00

Re: Nachtlampje

Die hebben wij ook happydobby. Handig als er snachts wat is. Door dat blauw/ groene licht wordt ze niet zo wakker als met de gewone lamp. Tijdens het slapen is het lampje altijd uit.
The day my heart grew a little more...17-09-2014
<<

Lexi

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1691

Geregistreerd: 13 Jul 2015 09:12

Bericht 03 Aug 2016 13:08

Re: Nachtlampje

Zoon heeft een leeslampje boven zijn bed, die mag 'savonds een kwartiertje aan en dan moet hij uit en moet hij slapen. Als hij moet plassen mag hij het lampje even aan doen. Dochter heeft geen lampje, alleen op haar babyfoon brandt een klein lampje.
2010 2012
<<

Ilovethe90s

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3154

Geregistreerd: 03 Sep 2013 22:14

Bericht 05 Aug 2016 18:33

Re: Nachtlampje

Mijn dochter heeft sinds haar geboorte een nachtlampje van Chicco.
Je kunt hem zo instellen dat hij het altijd doet maar er zit ook een bewegingssensor op.
Altijd branden vonden we uiteindelijk toch handiger. Als het licht genoeg is gaat hij trouwens vanzelf uit.

Afbeelding

Voor de tweede ligt ook al een nachtlampje klaar. http://www.mamaloesbabysjop.nl/automati ... o-wit.html
We vinden het zelf ook gewoon handig, dat we niet in een donker gat kijken of in een donkere kamer binnen gaan.

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers