Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Batavia Stad

<<

Girli

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3627

Geregistreerd: 06 Sep 2013 16:20

Bericht 02 Aug 2016 10:37

Batavia Stad

Wat zijn jullie ervaringen met Batavia Stad? Ik ga er binnenkort met een vriendin heen. We zijn beiden nog nooit geweest.

Is het iets waar je de hele dag rond kan lopen of ben je het al snel beu?
<<

Tom

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6231

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:32

Bericht 02 Aug 2016 10:54

Re: Batavia Stad

Ik vind Batavia Stad leuk voor een uur of 2, hooguit 3, daarna ben je er wel uitgekeken. Als je echt in alle winkels wilt kijken ben je wel iets langer kwijt. Vlakbij is de Batavia Werf, misschien is dat iets om mee te combineren?
Als liefde leven wordt, krijgt geluk een naam. 21-07-2019
<<

Anoniem192

Bericht 02 Aug 2016 10:58

Re: Batavia Stad

Ik vind het altijd tegenvallen als ik er ben. Veel nog duur voor outlet, maar als je graag merkkleding draagt kun je vaak wel voordeliger slagen. Na paar uurtjes ben je daar wel uitgekeken.
<<

Anoniem304

Bericht 02 Aug 2016 10:59

Re: Batavia Stad

Katie schreef:Ik vind het altijd tegenvallen als ik er ben. Veel nog duur voor outlet, maar als je graag merkkleding draagt kun je vaak wel voordeliger slagen. Na paar uurtjes ben je daar wel uitgekeken.

Ja, dit.
<<

Anoniem236

Bericht 02 Aug 2016 12:02

Re: Batavia Stad

Ik vind het ook altijd tegenvallen.
<<

Sawadee

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2526

Geregistreerd: 02 Jan 2016 16:21

Bericht 02 Aug 2016 12:09

Re: Batavia Stad

Vind het ook tegenvallen. Zou dan eerder in Almere gaan shoppen, is de laatste jaren echt wel leuk geworden en groot.
<<

Girli

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3627

Geregistreerd: 06 Sep 2013 16:20

Bericht 02 Aug 2016 12:37

Re: Batavia Stad

We zitten inderdaad te denken aan een combi van Batavia Stad en Almere Centrum. We hebben toch de hele dag de tijd.
<<

Happydobby

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3343

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:09

Bericht 03 Aug 2016 12:12

Re: Batavia Stad

wij gingen vroeger wel vaker maar nu bijna nooit meer, mijn man wil altijd schoenen van merrel en slaagt daar altijd wel.
Bataviastad is wel groeiende, er komen wel weer nieuwe stukjes bij. Vroeger was het gratis parkeren, nu betaal je daar ook voor.

Ik woon in Almere, de stad is wel leuk, veel niveau verschil en een primark.

Lelystad centrum valt tegen.
M:21072011
J :08012014
<<

Duchess

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 812

Geregistreerd: 01 Jul 2015 13:41

Woonplaats: Duiven

Bericht 03 Aug 2016 13:35

Re: Batavia Stad

Ik vond het zelf niet echt de moeite. Had het veel groter verwacht, en inderdaad meeste is nog steeds erg duur.
<<

Anoniem315

Bericht 03 Aug 2016 13:47

Re: Batavia Stad

Slechte ervaring. Gedateerde kleding, rare maten, sfeerloos.. Ik vond het zwaar tegenvallen en ben er nooit meer geweest. Maar dat heb ik met alle outlets, zo is gebleken.

Almere centrum vind ik top! Daar kun je de hele dag wel volmaken.
<<

Girli

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3627

Geregistreerd: 06 Sep 2013 16:20

Bericht 04 Aug 2016 18:42

Re: Batavia Stad

Ok! Ik dacht dat mensen enthousiaster zouden zijn, maar eigenlijk iedereen vindt het tegenvallen. Nou ja, je moet alles een keer geprobeerd hebben :D

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers