Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Gastouder aan huis

<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11145

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:18

Bericht 03 Aug 2016 19:35

Gastouder aan huis

Wie heeft een go aan huis en wat kost het? Wat doet de go als de kinderen slapen?

We hebben oppas voor de avonden nodig en ik weet maar niet wat te doen, oppas of go.
R. 2013
D. 2016
<<

Anoniem255

Bericht 03 Aug 2016 21:51

Re: Gastouder aan huis

Wij hebben een jaar een gastouder aan huis gehad. Als de jongste sliep dan ging ze wat tv kijken ofzo. Soms vouwde ze een was op of haalde ze er een stofzuiger doorheen.

Ik geloof dat ze nog geen 5.- per uur per kind verdiende. Daarom gaven wij haar regelmatig iets extra's aangezien ze de meeste uren bij onze jongste was en de oudste al op school zat (en daar kreeg ze dan dus niks voor).
<<

Elroya

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4547

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:10

Bericht 03 Aug 2016 22:35

Re: Gastouder aan huis

Of t een goedkoper is dan t andere zal ook afhankelijk zijn van je inkomen. Gastouder kun je aftrekken van de belastingdienst. Maar zijn er gastouders voor de avond?
E april 2013
R juni 2017
Y november 2018
<<

Anoniem192

Bericht 03 Aug 2016 22:40

Re: Gastouder aan huis

Mijn moeder deed het toen wij ouder werden bij de gezinnen thuis. Deze kinderen sliepen niet meer in de middag, maar anders deed ze de vaatwasser/was/stofzuigen/boodschappen/koken, gewoon de lichte huishoudelijke taken die op dat moment nodig waren.

Ik weet niet of je echt een gastouder kan vinden die standaard in de avond wil werken.
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11145

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:18

Bericht 03 Aug 2016 23:09

Re: Gastouder aan huis

Er komt volgende week iemand op kennismaking dus hopelijk bevalt het voor beide.

We hebben voor 1 avond in de week iemand nodig, overdag hebben we kinderopvang en R ging de avonden naar mij schoonouders maar we willen niet 's nachts met twee kinderen over straat moeten.
Een oppas is echt lastig te vinden, dat zijn toch vaak jongere meiden en dat willen we niet bij een kleine baby.
R. 2013
D. 2016
<<

Jezzie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8845

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:17

Bericht 04 Aug 2016 07:35

Re: Gastouder aan huis

Ik ben zelf een tijdje gastouder aan huis geweest. Als de baby sliep, ruimde ik de vaatwasser in of uit, soms of was opvouwen of ophangen. Of er werd mij gevraagd of ik alvast wat voor het eten wilde voorbereiden. En anders ging ik lezen of tv kijken.
2012
2016
2020
oktober 2024

Instagram
<<

Anoniem236

Bericht 04 Aug 2016 08:47

Re: Gastouder aan huis

En het is geen optie dat diegene die de kinderen s nachts moet halen ook bij jouw schoonouders blijft slapen?
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11145

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:18

Bericht 04 Aug 2016 09:03

Re: Gastouder aan huis

Nee, mijn schoonouders hebben boven al een kind dus als ze oppassen slapen onze kinderen beneden en die kunnen daar 's nachts niet blijven.
R. 2013
D. 2016

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers