Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


waar op letten bij een kinderwagen?

<<

Pure*

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1937

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:18

Bericht 01 Aug 2016 17:42

Re: waar op letten bij een kinderwagen?

Ik gebruik de easywalker nog maar een jaar, heb 1 keer moeten bij pompen. Nooit lekke band gehad. En zelfs met zachte banden rijdt hij eigenlijk nog prima, heb lang verzuimd ze op te pompen.
Juli 2015
Maart 2017
<<

Anoniem205

Bericht 01 Aug 2016 20:29

Re: waar op letten bij een kinderwagen?

Wij konden van een collega een 3 jaar oude joolz voor €175,- overnemen. Dat hebben we ons geen 2x laten zeggen. Zoon is 20 maanden en de Joolz wordt elke vrijdag, zaterdag en zondag gebruikt. Een buggy vind ik gewoon niet fijn lopen (die hebben we wel).

We hebben in de winkel ook een Bugaboo bekeken, want ook die konden we goedkoop overnemen. Maar de Joolz liep op alle fronten het lekkerste.
<<

Anoniem315

Bericht 01 Aug 2016 20:42

Re: waar op letten bij een kinderwagen?

Wij hebben vooral gelet op:

1. gewicht (zo licht mogelijk)
2. banden (massief)
3. hoogte van de duwstang
4. mogelijkheid tot opzetten Maxi Cosi
5. makkelijkheid van in elkaar/uit elkaar zetten

We kwamen uit op de Mutsy Evo. Geen moment spijt van gehad. We gaan hem nu gebruiken voor ons tweede kind.
<<

Anoniem316

Bericht 01 Aug 2016 20:44

Re: waar op letten bij een kinderwagen?

De punten waar wij de kinderwagen op hebben geselecteerd:
Grootte van de bak
Hoogte van de kinderwagen
Geen luchtbanden
Uiterlijk
Wendbaarheid

Wij zijn uit gekomen bij de Mutsy Igo Pure. Een stevige en compacte kinderwagen. We vonden hem erg fijn lopen.
<<

Bloemetjesgordijn

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2241

Geregistreerd: 01 Sep 2013 11:19

Bericht 01 Aug 2016 20:56

Re: waar op letten bij een kinderwagen?

Wij hebben een mutsy transit. We hadden de eisen dat hij compact inklapbaar moet zijn en goed moet zijn voor wandelingen in de bossen. Dit zijn geen lichtbanden dus kunnen niet kapot en mooi inklapbaar. Ook was de prijs mooi dus was de knoop snel doorgehakt.
<<

Salome

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6815

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:33

Bericht 02 Aug 2016 09:56

Re: waar op letten bij een kinderwagen?

ChiQ schreef:Gezien het feit dat ik mijn Joolz en Bugaboo bee al meer dan 3,5 jaar met plezier gebruik zou ik zeggen dat ik prijs redelijk onbelangrijk vind. Ik vind design best belangrijk maar dat is persoonlijk. Ik zou nooit een Easywalker kopen bijv omdat ik die niet mooi vind maar het is wél een fijne wagen volgens mij. Maar goed je verkoopt een Bugaboo/Joolz ook goed door, is dat met een easywalker ook zo?


Mag ik vragen waarom je ze allebei hebt? Ik heb de Joolz en als kinderwagen straks lijkt me dit toch ook voldoende? Of kun je de Bee verder inklappen?
2016
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15406

Geregistreerd: 20 Feb 2014 12:58

Bericht 02 Aug 2016 10:01

Re: waar op letten bij een kinderwagen?

De Bee is meer een buggy toch? Ik denk dat ChiQ een Joolz als echte wagen heeft een een Bee erbij als buggy. Maar goed, dat is gokken natuurlijk :D

♥♥
<<

Salome

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6815

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:33

Bericht 02 Aug 2016 12:19

Re: waar op letten bij een kinderwagen?

De Joolz is toch ook een ''buggy'', dat bedoelde ik. Maar de Joolz kun je niet in 1x inklappen dan. Dan bestaat het uit 2 losse delen en neemt meer ruimte in.
2016
<<

Miccie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1063

Geregistreerd: 02 Sep 2013 07:01

Woonplaats: Den Haag

Bericht 02 Aug 2016 12:42

Re: waar op letten bij een kinderwagen?

Salome schreef:De Joolz is toch ook een ''buggy'', dat bedoelde ik. Maar de Joolz kun je niet in 1x inklappen dan. Dan bestaat het uit 2 losse delen en neemt meer ruimte in.


Als je de wandelwageninzet hebt kun je de Joolz wel in 1 x inklappen. Alleen met de wagenbak kan het niet. Die moet je er echt afhalen voor het inklappen.

Ontopic: Wij hebben een Joolz uit 2012. Deze wordt nu gebruikt voor de tweede en ben er nog steeds erg blij mee.
We hebben hem voor onze zoon zeker 2 jaar gebruikt.
Wij wilde een wagen die een hoge wagenbak had. Mijn man is namelijk erg lang en vond dat erg fijn. Daarnaast moest hij in de auto passen uiteraard. Dat hebben we ook getest met het uitzoeken van de wagen.
We wilden ook graag 4 banden die op verschillende terreinen goed rijdt.

Je kunt het beste met een aantal wagens rondlopen. Zo merk je ook welke je het fijnst vindt wandelen.
Afbeelding

Afbeelding
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15406

Geregistreerd: 20 Feb 2014 12:58

Bericht 02 Aug 2016 13:17

Re: waar op letten bij een kinderwagen?

Salome schreef:De Joolz is toch ook een ''buggy'', dat bedoelde ik. Maar de Joolz kun je niet in 1x inklappen dan. Dan bestaat het uit 2 losse delen en neemt meer ruimte in.

Dan is het dus een wandelwagen, dat zijn toch twee verschillende dingen :)

♥♥
<<

Sam

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 10385

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:55

Bericht 02 Aug 2016 14:15

Re: waar op letten bij een kinderwagen?

Wij hebben ook een kinderwagen en een buggy.
De kinderwagen gebruiken we als we stukken met de hond lopen of als hij er lang in moet. De buggy ligt in de auto voor als we bv even snel een boodschap moeten doen.
It is my circus. They are my monkeys. I am the ringmaster of this show.

♡ P 2015
♡ X 2016
♡ S 2017
♡ B 2018
<<

Salome

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6815

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:33

Bericht 02 Aug 2016 14:28

Re: waar op letten bij een kinderwagen?

Elliot schreef:
Salome schreef:De Joolz is toch ook een ''buggy'', dat bedoelde ik. Maar de Joolz kun je niet in 1x inklappen dan. Dan bestaat het uit 2 losse delen en neemt meer ruimte in.

Dan is het dus een wandelwagen, dat zijn toch twee verschillende dingen :)


oh ja :palm:
2016
<<

Guus

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 948

Geregistreerd: 05 Sep 2013 20:25

Bericht 02 Aug 2016 14:32

Re: waar op letten bij een kinderwagen?

Ik vond sommige wagens ook zo instabiel aanvoelen, ik was dan bang dat als mijn hond met de riem erachter zou blijven haken ze hem om zou trekken. Ik heb dus in de winkel all wagens om staan duwen hahaha nerd.
Vet Goochem!


30-08-2013, ik ook van jou
01-06-2015, mama is het woord waar het leven mee begint
<<

Sam

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 10385

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:55

Bericht 02 Aug 2016 14:41

Re: waar op letten bij een kinderwagen?

Hahaahha Guus, dat deed mijn man ook!
Is de bugaboo ook fijn in de bossen?
It is my circus. They are my monkeys. I am the ringmaster of this show.

♡ P 2015
♡ X 2016
♡ S 2017
♡ B 2018
<<

Parisienne

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3787

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:55

Bericht 02 Aug 2016 16:44

Re: waar op letten bij een kinderwagen?

Ik vond de Bugaboo ook fijn in de bossen. Je kan de duwstang verplaatsen (naar de andere kant klappen), zodat de grote luchtbanden voor staan. Dat is in het bos soms wel handig.

Verder zijn wij altijd erg tevreden geweest over de Bugaboo. Voor een tweede zou ik een nieuwe aanvullende bekleding kopen en is de wagen voor ons weer 'zo goed als nieuw'.
<<

Guus

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 948

Geregistreerd: 05 Sep 2013 20:25

Bericht 03 Aug 2016 09:33

Re: waar op letten bij een kinderwagen?

Ja ik vind de Bugaboo ook fijn in de bossen, dat is geen enkel probleem. Al moet ik zeggen dat dat wel heel lang geleden is want eigenlijk pak ik dan altijd de doek, ik ga graag offroad (lees: de bosjes in achter Nala aan) ;)
Vet Goochem!


30-08-2013, ik ook van jou
01-06-2015, mama is het woord waar het leven mee begint
<<

ChiQ

Bericht 03 Aug 2016 09:49

Re: waar op letten bij een kinderwagen?

Wij hebben er twee omdat de Joolz best een ding is mee te nemen bijv op vakantie. De bee is licht, je klapt hem zo in, hij is heel wendbaar en heeft een transporttas. Verder is het gewoon een luxe, ik had ook een kleine paraplubuggy of een quinny zapp kunnen nemen maar die zijn lelijk en ik vind de Bugaboo Bee all black :cheering:

De Joolz hadden we bijv mee naar Disneyland Parijs, in de winter, dan is de wagen veel prettiger, het was koud dus Julian zat heerlijk warm naar de shows en vuurwerk te kijken.
<<

ChiQ

Bericht 03 Aug 2016 09:51

Re: waar op letten bij een kinderwagen?

Zou trouwens voor een tweede (die nooit komt) maar een Bugaboo Buffalo gaan. Top ding.
<<

Olivia

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3850

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:20

Bericht 03 Aug 2016 22:26

Re: waar op letten bij een kinderwagen?

Wij hadden een Joolz. Heerlijke wagen. Ik zou hem als ik moest kiezen zo weer kopen. Na 3,5 jaar dagelijks gebruik hebben we hem voor bijna 800 euro verkocht. Ze blijven dus ook wel wat waard. Nu hebben we een buggy, de Mutsy Nexo.
Vorige

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers