Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Sollicitatietopic

<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25121

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 29 Jul 2016 00:18

Re: Sollicitatietopic

Wat goed, gefeliciteerd! Wat ga je precies doen?
❤ 7 juni 2018
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15977

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:23

Bericht 31 Jul 2016 18:25

Re: Sollicitatietopic

Lastige keuze Zora! Zoals ik al eerder tegen je zei: het is een pittige baan waarin het werktempo inderdaad zeer hoog ligt en er veel van je verwacht wordt. Echt op z'n Amerikaans. Ik heb meegekregen dat ze inderdaad weinig flexibel zijn als het om werktijden gaat. Het is een enorm project, wat een enorme uitdaging is maar daardoor van te voren ook lastig te overzien. Als je graag verandering wilt is dit wel je kans denk ik! Van de mensen die ik ken zijn er een aantal daar blijven werken na de lancering, dus het is blijkbaar toch echt wel een leuke job :). Wel goed dat je een dagje mee gaat lopen!
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Anoniem280

Bericht 02 Aug 2016 10:16

Re: Sollicitatietopic

Even een vraag.

Paar weken geleden heb ik gesolliciteerd bij de organisatie waarvoor ik als uitzendkracht veel aan het werk ben.
Vacature staat vanaf november al online etc.
Nu kreeg ik als automatisch bericht, 2 weken na sluiting krijg je bericht, nu sluit die vacature niet, omdat ze altijd opzoek zijn naar medewerkers.
Nu mujn vraag, ik wil de leidinggevende van de locatie, waar ik alleen maar werk als uitzendkracht, een mail sturen. Maar wat zet ik erin?
Ik hoor wel steeds om mij heen van collega's, je zou hier perfect passen als directe collega, maar ook voor de bewoners.
<<

Winegum

Major Yipyapper

Berichten: 4024

Geregistreerd: 26 Okt 2013 19:21

Bericht 02 Aug 2016 14:12

Re: Sollicitatietopic

Ken je die leidinggevende zelf ook?
Ik zou anders laten weten dat je de vacature gezien hebt en dat het je erg leuk lijkt om daar te werken. Dat je persoonlijk nog even wil laten weten dat je gesolliciteerd hebt en erg geïnteresseerd ben in de functie vanwege...?!

Hopelijk werkt het! En eventueel tegen de collega's daar zeggen dat je gesolliciteerd hebt, wellicht hebben zij nog wat invloed op de procedure en kunnen ze je nog extra benadrukken als goede collega om in het team te hebben.
<<

Siem

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2321

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:25

Bericht 02 Aug 2016 18:14

Re: Sollicitatietopic

Inderdaad wat Winegum zegt aangeven dat je de vacature hebt gezien en ook al hebt gereageerd en dat je via deze weg nogmaals je interesse kenbaar wilt maken.

Ik kom me hier ook weer melden ben op zoek naar een baan voor naast de laatste vakken van mijn studie. Heb alleen nog geen idee in welke richting ik het moet zoeken. Weet eigenlijk alleen wat ik niet wil maar nog niet goed wat ik wel wil, dus ben nu al een paar dagen de vacaturesites aan het bekijken.
<<

Anoniem280

Bericht 02 Aug 2016 21:44

Re: Sollicitatietopic

Gemaild en mail terug gekregen.
Leidinggevende wilde weten hoe het zat met contract van uitzendbureau. Daar achteraan geweest, die info teeug gemaild, daar is nu reactie op terug wachten.

Zelfs collega's hebben goed woordje voor me gedaan.
Dit pas na mail contact te horen gekregen.
<<

Winegum

Major Yipyapper

Berichten: 4024

Geregistreerd: 26 Okt 2013 19:21

Bericht 03 Aug 2016 12:44

Re: Sollicitatietopic

Wat goed Caramba! Dat is toch al wel heel erg veelbelovend. Ik zal voor je gaan duimen.
<<

Anoniem280

Bericht 03 Aug 2016 13:36

Re: Sollicitatietopic

Uitzendbureau belde nog. Wil de organisatie en locatie mij hebben, moet ik worden uitgekocht.

Wordt dus nog vervolgd.
<<

Winegum

Major Yipyapper

Berichten: 4024

Geregistreerd: 26 Okt 2013 19:21

Bericht 03 Aug 2016 13:36

Re: Sollicitatietopic

Meestal is dat voor het bedrijf uiteindelijk wel goedkoper, als ze zeker weten met je verder willen en goed bvevalt. Spannend.
<<

Anoniem280

Bericht 04 Aug 2016 11:47

Re: Sollicitatietopic

Antwoord terug.
Het zou een behoorlijk kosten plaatje zijn om mij uit te kopen.
Ze vroeg of ik niet gedetacheerd kon worden en dan alleen bij hun kwam werken.
Vind het zo lastig!

Gister nogmaals uitzendbureau gebeld, voor september hadden ze nog geen diensten bij hun?
En ik wil niet overal naar uitgezonden worden.
Maakt het ook lastig.
<<

Winegum

Major Yipyapper

Berichten: 4024

Geregistreerd: 26 Okt 2013 19:21

Bericht 05 Aug 2016 18:51

Re: Sollicitatietopic

He wat vervelend hoor.
Maar welke nadelen zitten er aan de detachering vast?
<<

kerel

Lady-post-a-lot

Berichten: 1385

Geregistreerd: 11 Sep 2013 13:24

Bericht 06 Aug 2016 09:20

Re: Sollicitatietopic

Hoe lang werk je al voor dat utizendbureau? En heb je inderdaad iets getekend, of heeft je opdrachtgever dat gedaan? Ik denk dat je opdrachtgever graag jou wil houden, dus laat die om tafel gaan zitten met het uitzendbureau over de mogelijkheden?
<<

Janne

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1330

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:08

Bericht 12 Aug 2016 12:42

Re: Sollicitatietopic

Heeft er iemand wel eens een sollicitatiegesprek in de vorm van een speeddate gehad?
<<

Kees

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8166

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:36

Bericht 12 Aug 2016 13:55

Re: Sollicitatietopic

Ja via het uwv. Is gewoon een heel kort sollicitatie gesprek. Waarom wil je bij dat bedrijf werken in die functie en waar kom je vandaan en wat heb je te bieden.

Ik had daarna nog totaal geen gevoel bij de functie of het bedrijf.
30-04-2017
<<

Engeltje31

Noob

Berichten: 146

Geregistreerd: 10 Sep 2014 12:11

Bericht 12 Aug 2016 15:06

Re: Sollicitatietopic

Ik ben nu bij IBN (sociaal werkbedrijf) binnen. Ik heb namelijk een wsw indicatie.
Alleen mijn werkgever uit mijn vorige werkplaats moet er nog mee instemmen.
Ik heb daar test gedaan en ook een jobcoach toegewezen gekregen, ik mag in oktober dan starten met re-integratie met opbouw van 16-20-24-28 uur.
Bedrijfarts heeft al toestemming gegeven, alleen mijn werkgever moet dat nog doen/
Laatst gewijzigd door Engeltje31 op 14 Aug 2016 14:59, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Anoniem245

Bericht 12 Aug 2016 17:39

Re: Sollicitatietopic

Ik heb morgen een gesprek bij een orkest, ze zoeken iemand om de jeugdopleiding en het jeugdorkest opnieuw op te boouwen en het jeugdorkest te dirigeren! Heb er heel veel zin in, dus al een plan van aanpak gemaakt. Ik heb al ervaring met advies geven aan andere orkesten, dus ik heb goede hoop dat ik wordt aangenomen. Is natuurlijk maar paar uurtjes per week maar wel binnen mijn vakgebied. En dat is sowieso altijd meegenomen!
<<

Tom

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6231

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:32

Bericht 12 Aug 2016 17:45

Re: Sollicitatietopic

Spannend Kira!

Ik ben ook weer druk aan het zoeken helaas, mocht helaas niet blijven op school. Op dit moment is er niet heel veel vrij aangezien het natuurlijk overal vakantie is, maar we blijven goede hoop houden en elke dag kijken.
Als liefde leven wordt, krijgt geluk een naam. 21-07-2019
<<

Kees

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8166

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:36

Bericht 12 Aug 2016 17:49

Re: Sollicitatietopic

Ze zoeken miss nog wel een vervanger voor Bliss :wink:
30-04-2017
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25121

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 12 Aug 2016 18:09

Re: Sollicitatietopic

Haha dat klopt! Maar niet echt bij Tom in de buurt, aangezien zij meer bij mijn nieuwe woonplaats in de buurt woont :)

Trouwens Kees, ik moet bij m'n nieuwe baan eerst iets van anderhalve week inwerken in Breda, dus dan kunnen we mooi een keer een drankje doen na het werk!
❤ 7 juni 2018
<<

Anoniem202

Bericht 12 Aug 2016 18:26

Re: Sollicitatietopic

Tom schreef:Spannend Kira!

Ik ben ook weer druk aan het zoeken helaas, mocht helaas niet blijven op school. Op dit moment is er niet heel veel vrij aangezien het natuurlijk overal vakantie is, maar we blijven goede hoop houden en elke dag kijken.


In welke regio zoek je iets? En voor hoeveel fte?
<<

Tom

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6231

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:32

Bericht 12 Aug 2016 20:58

Re: Sollicitatietopic

Ik woon inderdaad noordelijker dan Bliss gaat wonen, maar thanks voor de tip haha.

Phoebe, rond Alkmaar zoek ik, maar ik heb van Westerland ( bij Hippolytushoef) tot IJmuiden en Zaanstad gewerkt. Amsterdam wordt net ff te ver. Liefst fulltime, maar 3 of 4 dagen is ook prima.
Als liefde leven wordt, krijgt geluk een naam. 21-07-2019
<<

Kees

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8166

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:36

Bericht 12 Aug 2016 21:53

Re: Sollicitatietopic

Dat is dan wel een beetje ver ja.

Ooh gezellig Bliss! Je weet nog niet wanneer dat is toch? Ik heb nl pas laat vakantie. Zou wel jammer zijn als je dan precies in Breda zit.
30-04-2017
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25121

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 13 Aug 2016 00:28

Re: Sollicitatietopic

Wanneer heb je vakantie? Zou jammer zijn idd!
❤ 7 juni 2018
<<

Anoniem202

Bericht 13 Aug 2016 00:54

Re: Sollicitatietopic

Tom schreef:Ik woon inderdaad noordelijker dan Bliss gaat wonen, maar thanks voor de tip haha.

Phoebe, rond Alkmaar zoek ik, maar ik heb van Westerland ( bij Hippolytushoef) tot IJmuiden en Zaanstad gewerkt. Amsterdam wordt net ff te ver. Liefst fulltime, maar 3 of 4 dagen is ook prima.


Jammer dat Amsterdamte ver is, anders had ik wel wat voor je geweten.
<<

Kees

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8166

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:36

Bericht 14 Aug 2016 09:19

Re: Sollicitatietopic

Vanaf 17sept en dan 2 weken. Maar 3 maal zou scheepsrecht moeten zijn toch?
30-04-2017
VorigeVolgende

Terug naar Werk & studie

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers