Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Buggy

<<

Huismus

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 612

Geregistreerd: 11 Jan 2016 16:06

Bericht 01 Aug 2016 11:03

Buggy

Ik heb bij mijn oudste een mc Laren buggy gekocht , die is daarna naar mijn zusje gegaan voor haar kindje en sinds dat ik een tweede heb gekregen is de buggy terug gekomen. Alleen hij rijd nu niet lekker meer. Mijn kindje is nu ruim 2 en ik gebruik de buggy niet omdat hij dus niet lekker rijd.
Voor degene die een buggy hebben tot wekke leeftijd hebben jullie de buggy gebruikt?
En welke buggy hebben jullie?
<<

Femm

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1554

Geregistreerd: 17 Jan 2016 11:10

Bericht 01 Aug 2016 11:19

Re: Buggy

De nuna pepp. Gebruikt tot T. een jaar of 3 (misschien 3 en half) was. Toen wilde ze meer gaan lopen en namen we hem niet meer mee.
Januari 2012
Augustus 2014
Juli 2016
<<

Parisienne

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3787

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:55

Bericht 01 Aug 2016 12:13

Re: Buggy

De Koelstra Simba. Hebben hem gebruikt tot N. bijna 5 was, afwisselend met de Bugaboo kinderwagen. N. hield niet van wandelen.
<<

Chipa

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1443

Geregistreerd: 02 Sep 2013 20:14

Bericht 01 Aug 2016 13:01

Re: Buggy

Wij hebben een bugaboo bee. Geweldige wagen maar prijzig. Als je kindje nu 2 is zou ik geen nieuwe meer aanschaffen.
<<

Hippie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1955

Geregistreerd: 19 Jan 2015 13:10

Bericht 01 Aug 2016 13:48

Re: Buggy

Bij de oudste had ik een luxer model van X-adventure in de aanbieding gekocht en die beviel heel goed. Zeker wel gebruikt tot dochter 4 was, al ging het toen op het laatst alleen nog om langere dagjes weg dat hij nog mee ging. Voor zoon een Quinny Zapp Xtra, omdat de wagen niet in mijn auto paste en ik daarom een buggy wilde waar je in het begin het onderstel van kon gebruiken voor de maxi cosi. Zoon is nu bijna 2,5 en ik gebruik hem nog. Ik vind het een fijne buggy. Ik zou denk ik naar je kindje kijken en goed bedenken of je hem echt nog veel denkt te gebruiken. Bij dochter had ik op die leeftijd zeker een nieuwe gekocht, ze hield niet van wandelen. Bij zoon van nu 2,5 zou ik twijfelen, want die loopt wel graag zoveel mogelijk en de buggy gebruiken we nog wel, maar heel weinig. Ik zou nu in elk geval geen hele dure meer aanschaffen.
<<

Huismus

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 612

Geregistreerd: 11 Jan 2016 16:06

Bericht 01 Aug 2016 21:11

Re: Buggy

Vandaag zonder buggy naar de stad geweest maar op een gegeven moment was m'n peuter toch moe dus dan zou een buggy makkelijk zijn. Mijn kindje is niet echt een buggy zitter, ook nooit geweest. Maar soms dan zou het makkelijk zijn
<<

Parisienne

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3787

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:55

Bericht 01 Aug 2016 21:14

Re: Buggy

Heb je geen kinderwagen meer die je gewoon kan gebruiken?
<<

Huismus

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 612

Geregistreerd: 11 Jan 2016 16:06

Bericht 01 Aug 2016 21:16

Re: Buggy

Ik heb m'n Bugaboo verkocht had ik achteraf het nog niet kunnen doen
<<

teletascha

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 446

Geregistreerd: 07 Sep 2013 09:00

Bericht 01 Aug 2016 21:54

Re: Buggy

Mijn 5-jarige zit ook nog wel in de buggy.... :omg:
Afbeelding
Afbeelding
<<

Happydobby

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3343

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:09

Bericht 01 Aug 2016 22:07

Re: Buggy

Mijn 5 jarige zit al 2 jaar niet meer in de buggy. Hij loopt alles. Ook dierentuinen en pretparken.
De jongste loopt graag weg dus hij zit in de drager of buggy

Wij hebben een quinny zapp via mp gekocht. loopt lekker en met 1 hand te besturen.
We hadden bij de oudste een koelstra maar die vonden we niet fijn lopen en zoon zat erin als een zoutzak.
M:21072011
J :08012014
<<

Huismus

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 612

Geregistreerd: 11 Jan 2016 16:06

Bericht 02 Aug 2016 08:55

Re: Buggy

Ik denk dat ik maar geen buggy koop voor die enkele keer dat hij erin zit. Een beetje goede buggy kost best duur voor af en toe gebruik.

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers