Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Doodmoe......2 overlijdens

<<

GuusGeluk

Noob

Berichten: 77

Geregistreerd: 17 Dec 2015 17:19

Bericht 29 Jul 2016 22:17

Doodmoe......2 overlijdens

In korte tijd verloor ik mijn opa en oom...
Vandaag begrafenis gehad van een te jonge oom.

Ik merk dat ik onwijs moe ben en de hele week op het werk koste mij moeite om mijn hoofd erbij te houden.

Ik werk als verpleegkundige en ben zo bang dat ik fouten ga maken. Van de week al een klein inschattingsfoutje gemaakt denk ik...

Hiernaast doorlopen wij nog een fertiliteitsbehandeling...

Volgende week sta ik alleen er is vakantie drukte ik merk dat ik er nu al tegenop zie. Ben gewoon bang voor de verantwoordelijkheid.
Alles was mij van de week al te veel, het liefst rende ik huilend weg....

Wat kan ik doen? Er is ziekte / weinig vervang dus moet door.....
<<

anoniem203

Bericht 29 Jul 2016 22:22

Re: Doodmoe......2 overlijdens

Je bent verpleegkundige en die horen geen fouten te maken. Een klein foutje kan maar niet als het het leven van de patiënt kan kosten of de patiënt nog zieker/gewond raakt. Geef het dus aan bij je leidinggevende. Als er iets iets mis gaat vergeef je het jezelf nooit. En je moet ook aan jezelf denken. Sterkte!
<<

Anoniem176

Bericht 30 Jul 2016 00:13

Re: Doodmoe......2 overlijdens

Het feit dat je het hier neerzet zegt denk ik al genoeg.
Je gaat nu over je eigen grenzen heen. Ik denk dat je even tot jezelf moet komen en niet door moet gaan omdat het nou eenmaal niet anders kan in de zomerperiode.

Ik werk zelf ook in de zorg ( niet als verpleegkundige) en weet dus dat je je het niet kunt veroorloven om er niet 100% te zijn.
Ik zou zo snel mogelijk met je leidinggevende in gesprek gaan.
<<

Huismus

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 612

Geregistreerd: 11 Jan 2016 15:06

Bericht 30 Jul 2016 14:47

Re: Doodmoe......2 overlijdens

Wat jij moet doen kunnen wij niet zeggen. Maar ik denk dat je nu echt over je eigen grenzen aan het heen gaan bent. Dus hoe moeilijk het ook is dan moet je toch pas op de plaats zetten en aan jezelf denken. Net wat iemand anders zegt in de zorg moet je er toch met 100% zijn. Gecondoleerd en heel veel sterkte!
<<

Anoniem282

Bericht 30 Jul 2016 16:12

Re: Doodmoe......2 overlijdens

Allereerst gecondoleerd met het verlies van je opa en oom. Wat zwaar om twee dierbaren in korte tijd te verliezen.
Ik sluit me aan bij Ava. Je bent een verpleegkundige en geen leek. Patiënten moeten op jouw kennis en kunde kunnen rekenen en dat kan nu niet, althans je geeft zelf aan dat je dit in twijfel trekt. Dat kan heftige gevolgen hebben voor de patiënten je onder je hoede hebt. Ik zou dus niet eens zozeer zeggen in deze dat je alleen nu aan jezelf moet denken, maar vooral ook aan je patiënten. Hoe lullig ook, de mensen die jouw verpleging nodig hebben, kunnen er niets aan doen dat er in jouw privéleven heel veel speelt. Neem je verantwoordelijk en ga naar je leidinggevende hiermee; dat ik wat ik je zou adviseren en staat dus geheel los van hoe verdrietig ik deze situatie voor je vind. Heel veel sterkte gewenst.

Terug naar Persoonlijk

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers