Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Slapen met partner, hoe?

<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15896

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:23

Bericht 24 Jul 2016 12:48

Re: Slapen met partner, hoe?

Katie schreef:Misschien kun je beter een baan zoeken als detective ;) haha, nee klopt!


Ik ben blij dat ik het hier even lees want ik mis zulke veranderingen altijd.
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Summerlovin

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1404

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:10

Bericht 24 Jul 2016 22:47

Re: Slapen met partner, hoe?

Hoe slapen jullie samen?
Mijn vriend en ik wonen nog niet samen.
Bij mij thuis heb ik een bed van 1,80 breed en 2,10 lang.
Bij mijn vriend staat een bed van 1,40 bij 2,10
Heb je één matras, of twee losse?
Bij mij thuis 2 losse. Op ons gewicht aangepast.
Bij mijn vriend 1 matras. Die was erg goedkoop en is heel dun. Ik rol ook telkens naar mijn vriend toe en lig dus scheef. Merk dat na een paar nachten aan mijn rug.
Heb je één dekbed, of twee dekbedden?
Een dekbed
Liggen jullie tegen / met elkaar, of meer op jezelf?
Ligt aan het weer als het koud is liggen we tegen elkaar aan dan rollen we wel in onze slaap uit elkaar. Als het warm is vallen we op onze eigen helft in slaap.
Heb je last van elkaar in de nacht, door bv. snurken?
Nee van beiden kanten niet.
Gaan jullie tegelijk slapen, of hebben jullie een ander ritme?
Nu gaan we altijd tegelijk. Mijn vriend kan wel langer doorhalen dan ik. Als we samen gaan wonen zal het wel voorkomen dat hij later gaat dan ik denk ik.

Ik ben benieuwd :)
💗24-12-2019
💙07-03-2022 ⭐️06-06-2022
💙21-04-2023
<<

Jelin

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 916

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:05

Bericht 24 Jul 2016 22:54

Re: Slapen met partner, hoe?

Hoe slapen jullie samen? Liggend in een bed van 140 bij 200
Heb je één matras, of twee losse? 1 matras
Heb je één dekbed, of twee dekbedden? 1 dekbed
Liggen jullie tegen / met elkaar, of meer op jezelf? Verschillend. Meestal eerst lepeltje lepeltje en na een aantal minuten gaan we naar slaappositie. Allebei op de zij naar de muur. Meer kont tegen kont haha.
Heb je last van elkaar in de nacht, door bv. snurken? Mijn man kan weleens slaapwandelen. Daar heb ik soms last van. Snurkt alleen als hij op zijn rug ligt.
Gaan jullie tegelijk slapen, of hebben jullie een ander ritme? Ligt aan de diensr van mijn man. Doordeweeks meestal een ander ritme. Ik vind het wel fijn om nog een kwartier beneden te zitten. Genieten van de rust.
J: 2 maart 2008
A: 5 maart 2013
<<

Poes

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 37

Geregistreerd: 14 Dec 2015 00:13

Bericht 25 Jul 2016 00:05

Re: Slapen met partner, hoe?

Anoniem167 schreef:Hoe slapen jullie samen?
Heb je één matras, of twee losse? We hebben een boxspring bestaande uit twee losse matrassen met één topper erover.
Heb je één dekbed, of twee dekbedden? We hebben allebei een eigen dekbed.
Liggen jullie tegen / met elkaar, of meer op jezelf? We liggen tegen elkaar als we inslapen en wakker worden maar zodra we echt gaan slapen gaan we apart liggen.
Heb je last van elkaar in de nacht, door bv. snurken? Nee ik word juist rustig van zijn ademhaling :)
Gaan jullie tegelijk slapen, of hebben jullie een ander ritme? Dat verschilt maar we vinden beide prima

Ik ben benieuwd :)
<<

Anoniem177

Bericht 25 Jul 2016 00:38

Re: Slapen met partner, hoe?

Hoe slapen jullie samen?
Eh?

Heb je één matras, of twee losse?
Boxspring is 2 losse maar doordat er een gat onstond ligt er nu een 1 2persoonsmatras op

Heb je één dekbed, of twee dekbedden?
1, al zou ik graag iedet eigen willen

Liggen jullie tegen / met elkaar, of meer op jezelf?
Liggen vaak tegen elkaar aan maar met deze hitte niet. Dan wordt het te warm.

Heb je last van elkaar in de nacht, door bv. snurken?
Hij snurkt bijna nooit, wel droomt hij vaak en is hij aan hwt uitbeelden in bed

Gaan jullie tegelijk slapen, of hebben jullie een ander ritme?
Dit zijn echt fases bij ons. Maar nu met de baby erbij is het toch vaak dat ik eerder op bed lig.
<<

Saga

Major Yipyapper

Berichten: 5349

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:12

Bericht 25 Jul 2016 02:14

Re: Slapen met partner, hoe?

Anoniem167 schreef:Hoe slapen jullie samen?

Heb je één matras, of twee losse? Één matras

Heb je één dekbed, of twee dekbedden? Één dekbed

Liggen jullie tegen / met elkaar, of meer op jezelf? Nu met dit weer meer op ons zelf maar normaal meestal wel lepeltjes lepeltje

Heb je last van elkaar in de nacht, door bv. snurken? Absoluut niet

Gaan jullie tegelijk slapen, of hebben jullie een ander ritme? Door de weeks ligt mijn vriend rond 22:00 op bed en dan werk ik vaak nog. In het weekend en nu we vakantie hebben lig ik meestal eerder op bed

Ik ben benieuwd :)
10.04.17
<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9453

Geregistreerd: 19 Jul 2014 16:27

Bericht 25 Jul 2016 07:04

Re: Slapen met partner, hoe?

Anoniem167 schreef:Hoe slapen jullie samen? Liggend in een boxspring van 1.60m x 2.00m
Heb je één matras, of twee losse? Een matras, vind 2 matrassen niet fijn door de spleet die kan ontstaan.
Heb je één dekbed, of twee dekbedden? Een dekbed.
Liggen jullie tegen / met elkaar, of meer op jezelf? We vallen meestal bij elkaar in slaap. Het wisselt meestal na een tijdje hoe we in slaap vallen. We hebben een tijd veel lepeltje lepeltje gelegen, nu ligt mn aanstaande vaak bij mij als ik op mn rug lig.
Heb je last van elkaar in de nacht, door bv. snurken? Nee, meestal niet.
Gaan jullie tegelijk slapen, of hebben jullie een ander ritme? Wij hebben allebei een ander ritme. Als ik dagdienst heb of vrij ben gaan we tegelijk. Als ik late dienst heb kruip ik er later bij in. En soms slapen we helemaal niet samen vanwege het totaal andere ritme.

Ik ben benieuwd :)
08♡02♡2018
07♡04♡2020
<<

Pompoen

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 7281

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:04

Bericht 25 Jul 2016 10:07

Re: Slapen met partner, hoe?

Hoe slapen jullie samen? We hebben een bed van 1.80 bij 2.00 volgens mij, hoewel mijn vriend zei dat het groter was, dus zou het eens op moeten meten.
Heb je één matras, of twee losse? Twee matrassen, ik vind dat eigenlijk wel vervelend, maar mijn vriend gaat altijd in de spleet liggen dus echt last heb ik er ook weer niet van. En verder kan het ook niet echt helemaal anders omdat we een elektrisch verstelbare bodem hebben.
Heb je één dekbed, of twee dekbedden? Een dekbed, ik had vroeg met mijn twee dekbedden, maar die jatte altijd mijn deel van de deken, mijn vriend doet dit niet, die ligt altijd heel stil
Liggen jullie tegen / met elkaar, of meer op jezelf? We knuffelen altijd wel even voor we gaan slapen, maar zodra ik wil slapen zeg ik dat hij naar zijn eigen helft moet en ik tolereer nog geen kleine teen op mijn helft, echt erg.
Heb je last van elkaar in de nacht, door bv. snurken? Mijn vriend snurkt meestal niet, als hij wel snurkt zeg ik dat hij zich om moet draaien en dan stopt het. Ik ben wel onrustig en sta ook regelmatig op om te plassen, in het begin werd hij overal wakker van maar nu hij het gewend is merkt hij het niet meer zo.
Gaan jullie tegelijk slapen, of hebben jullie een ander ritme? [img]Ik%20vind%20alleen%20naar%20bed%20gaan%20vreselijk,%20maar%20eigenlijk%20moet%20ik%20wat%20vroeger%20naar%20bed%20want%20ik%20heb%20meer%20slaap%20nodig%20dus%20ik%20ga%20soms%20toch%20maar%20wat%20eerder.[/img]
<<

Smurfin

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 114

Geregistreerd: 19 Jul 2016 14:04

Bericht 25 Jul 2016 14:00

Re: Slapen met partner, hoe?

Hoe slapen jullie samen?
Liggend in een bed van 1.40 bij 2.00
Heb je één matras, of twee losse?
één matras
Heb je één dekbed, of twee dekbedden?
één dekbed
Liggen jullie tegen / met elkaar, of meer op jezelf?
Eerst knuffelen we even, maar als we gaan slapen liggen we allebei op ons eigen helft
Heb je last van elkaar in de nacht, door bv. snurken?
Ja mijn vriend snurkt vaak of is aan het smakken. Hij heeft geen last van mij zegt hij altijd.
Gaan jullie tegelijk slapen, of hebben jullie een ander ritme?
Nee, Als ik late dienst heb dan slaapt mijn vriend altijd al. ALs ik thuis ben dan gaan we wel tegelijk slapen.
Liefde is een gevoel dat je voelt als je een gevoel voelt dat je nog nooit gevoeld hebt!


Afbeelding
<<

Ilovethe90s

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3154

Geregistreerd: 03 Sep 2013 21:14

Bericht 25 Jul 2016 14:35

Re: Slapen met partner, hoe?

Hoe slapen jullie samen? Onze boxspring is 1.80 x 2.10m
Heb je één matras, of twee losse? We hebben twee losse matrassen.
Heb je één dekbed, of twee dekbedden? Een dekbed, lits-jumeaux maat.
Liggen jullie tegen / met elkaar, of meer op jezelf? Meer ons onzelf, ik heb mijn ruimte nodig. We hebben eerst een bed van 1.40m breed gehad maar ik was blij toen we een ander bed kochten. Ik deelde zelf steeds een por uit of kreeg er eentje en dat vond ik heel irritant.
Heb je last van elkaar in de nacht, door bv. snurken? Nee, normaal gesproken niet maar nu ik hoogzwanger ben en moeilijker slaap heeft mijn man daar ook wel last van.
Gaan jullie tegelijk slapen, of hebben jullie een ander ritme? Meestal wel samen maar het komt ook voor dat mijn man een stuk later naar bed gaat.
<<

Anoniem190

Bericht 25 Jul 2016 21:56

Re: Slapen met partner, hoe?

Heb je één matras, of twee losse?2 losse
Heb je één dekbed, of twee dekbedden?2 aparte dekbedden.. vond het eerst verschrikkelijk maar nu heerlijk. Geen geruzie om wie het meeste heeft of dat de een het te warm heeft
Liggen jullie tegen / met elkaar, of meer op jezelf? Altijd van elkaar af. Mn vriend heeft een zuurstofmasker voor slaapapnue, door de slang en het geluid lig ik van hem af.. pas smorgens kruipen we naar elkaar toe
Heb je last van elkaar in de nacht, door bv. snurken? Alleen van het masker als die verkeerd zit of hij zn mond open doet. Het zuurstof blaast dan van zijn neus rechtstreeks door zn mond naar buiten, veel lawaai als gevolg
Gaan jullie tegelijk slapen, of hebben jullie een ander ritme? ik ga veel vroeger naar bed als mijn vriend. Meestal slaap ik al een uur of wat voor hij naar bed gaat. Hij staat ook vroeger op als ik

Ik ben benieuwd :)[/quote]
<<

Duchess

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 812

Geregistreerd: 01 Jul 2015 12:41

Woonplaats: Duiven

Bericht 26 Jul 2016 21:05

Re: Slapen met partner, hoe?

Wij hebben 1 matras en 1 dekbed. (Bed is 140 breed, dekbes 2 meter breed)
Of we tegen elkaar aan liggen verschilt heel erg. We zijn beide als we slapen redelijk bewegenlijlk.
Wij hebben snacht geen ladt van elkaar.
En het slaapritme verieerd, ik ga naar bed als ik oe ben, niet echt op een vaste tijd. Aoms gaan we tegelijk soms niet. Verschilt heel erg
Vorige

Terug naar Huisje, boompje, beestje

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers