Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


E-readers en dergelijke

<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:26

Bericht 20 Jul 2016 13:57

E-readers en dergelijke

Goed. Ik wil dus wellicht toch een e-reader hebben. Maar welke is nu goed? Ik heb wel wat e boeken gelezen, maar dat was altijd op de iPad en laat die het nu niet goed doen in de zon. En ik wil toch wel graag een eventuele e reader meenemen op vakantie.

Dus: wie heeft er tips?
<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9453

Geregistreerd: 19 Jul 2014 16:27

Bericht 20 Jul 2016 14:11

Re: E-readers en dergelijke

08♡02♡2018
07♡04♡2020
<<

Henque

Kletskop

Berichten: 606

Geregistreerd: 01 Sep 2013 18:20

Bericht 20 Jul 2016 14:19

Re: E-readers en dergelijke

Ik heb ook en e-reader en ben er heel blij mee! Heerlijk om genoeg boeken bij je te hebben en op vakantie nog te kunnen kiezen welk boek ik wil lezen.
Ik heb een e-reader (Kobo Glo) die ook op internet kan maar dat vind ik persoonlijk en nutteloze functie. Je kan namelijk alleen maar op internet om boeken te kopen bij hun webshop, en ik download ze altijd illegaal ;)
Verder vind ik achtergrondlicht heel handig! Vooral 's avonds in bed als anderen al willen slapen, geeft nauwelijks licht af maar wel genoeg om goed te kunnen lezen.
<<

Aardbeitje

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 118

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:41

Bericht 20 Jul 2016 18:52

Re: E-readers en dergelijke

Ik ben laatst toch ook overstag gegaan. Ik heb de Kobo Glo HD gekocht. Erg blij mee! De internet functie is waardeloos inderdaad, maar dat maakt niet uit. Ik heb alleen via via gratis boeken erop gezet.
<<

Anoniem167

Bericht 20 Jul 2016 19:20

Re: E-readers en dergelijke

Ik heb inmiddels al jaren een E-reader en ik vind het ZO ontzettend fijn lezen!
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:26

Bericht 20 Jul 2016 19:46

Re: E-readers en dergelijke



Hahah ja! Ik dacht al dat er vast topics over moesten waren maar was beetje lui. En van Yadira moeten we veel posten!

Ik ga eens kijken naar dat ding dat jullie melden!
<<

Vanya

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3729

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:43

Bericht 20 Jul 2016 19:55

Re: E-readers en dergelijke

Ik heb de Kobo Glo H. Ben er erg blij mee, heb hem zelf nog niet zolang maar toch al een aantal boeken gelezen :)
If you cannot do great things, do small things in a great way.
<<

Anoniem167

Bericht 20 Jul 2016 19:59

Re: E-readers en dergelijke

Ik heb een Sony trouwens, was toen een deal van bol.com en AH samen, zonder ingebouwd licht, maar dat wilde ik ook niet.
<<

Anoniem205

Bericht 20 Jul 2016 20:56

Re: E-readers en dergelijke

Ik ben voor een Kindle gegaan.
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11831

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 20 Jul 2016 21:10

Re: E-readers en dergelijke

Ik heb ook de KOBO Glo. Ideaal voor het lezen in bed, aangezien mijn vriend of al slaapt of tv ligt te kijken ( en dat heel ietste doet zonder lampen aan).
Vorige week in het ziekenhuis ook ideaal. Ik werd 's nachts wakker en lag al ene half uur te draaien. Op dat moment de ereader gepakt en ik kon lezen zonder mijn kamergenoten wakker te maken omdat er een lichtje aan moest.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

bubbles

Noob

Berichten: 30

Geregistreerd: 14 Jul 2016 21:36

Bericht 20 Jul 2016 21:50

Re: E-readers en dergelijke

Ik heb een kobo. Vind hem ideaal, mijn man werkt s nachts waardoor hij al vroeg in bed ligt. Nu kan ik een boek lezen zonder licht. Het licht kan je instellen. Ook qua bladeren in het boek heb ik geen problemen.
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:26

Bericht 21 Jul 2016 07:54

Re: E-readers en dergelijke

En kopen jullie de boeken eerlijk of downloaden jullie ze illegaal?
<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9453

Geregistreerd: 19 Jul 2014 16:27

Bericht 21 Jul 2016 08:53

Re: E-readers en dergelijke

Ik 'leen' ze eigenlijk allemaal.
08♡02♡2018
07♡04♡2020
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11831

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 21 Jul 2016 09:13

Re: E-readers en dergelijke

Ik heb gisteren voor het eerst boeken gekocht. Bij elly's choise. Over zes maanden 60 boeken voor een 10 euro. Daarna zet ik het abbo weer stop.

Deze boeken deel ik wel met bekende en familie. Staan op een gedeelde One drive.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Papillio

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 497

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:12

Bericht 21 Jul 2016 19:46

Re: E-readers en dergelijke

Voorheen las ik altijd boeken op de iPad, maar in zonlicht lukt dat niet.
Sinds drie weken heb ik nu een Kobo Glo Hd, en echt, dit had ik jaren eerder moeten doen. Wat fijn, een licht apparaatje met een ingebouwd lampje erin. De batterij gaat ook heel lang mee. Ik lees best veel, maar na drie weken staat de batterij nog op 40%.
2012 2014
<<

Aardbeitje

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 118

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:41

Bericht 21 Jul 2016 21:00

Re: E-readers en dergelijke

Ik heb nog niks betaald voor m'n boeken. Een aantal van een vriendin doorgestuurd gekregen. En ze hebben nu bij de ANWB een actie met Elly's choice. Krijg je 10 gratis boeken. 5 standaard boeken en dan nog 3 pakketten van 5 boeken die je kan kiezen. Zijn wel boeken die ik zelf niet snel zal kiezen. Dat vind ik wel leuk, omdat je weer nieuwe auteurs leert kennen.
<<

Isabel_

Major Yipyapper

Berichten: 3624

Geregistreerd: 08 Sep 2013 09:40

Bericht 24 Jul 2016 12:57

Re: E-readers en dergelijke

Ik koop de meeste boeken bij bol.com en ik leen ook wel eens boeken via dit forum of via vriendinnen. Maar ik blijf e- boeken ook kopen omdat ik het belangrijk vind om auteurs te steunen.
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:29

Bericht 24 Jul 2016 13:47

Re: E-readers en dergelijke

Je kunt ook boeken lenen op www.bibliotheek.nl mits je ook een gewoon abonnement hebt. Je kunt tien titels tegelijk hebben en na drie weken verdwijnen ze vanzelf. Er is best veel keuze.

En nu is er tijdelijk de Vakantiebieb maar daar is niet echt veel keuze. Op zich wel leuk voor erbij.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:29

Bericht 24 Jul 2016 13:49

Re: E-readers en dergelijke

Ik koop ook vrijwel al mijn boeken. Af en toe krijg ik wel eens iets van iemand maar ik ga zelf niet op zoek naar illegale downloads. Maar ik lees dus ook veel via de app van de bibliotheek.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Chaos

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2213

Geregistreerd: 24 Dec 2013 22:54

Bericht 25 Jul 2016 22:33

Re: E-readers en dergelijke

Susan schreef:Je kunt ook boeken lenen op http://www.bibliotheek.nl mits je ook een gewoon abonnement hebt. Je kunt tien titels tegelijk hebben en na drie weken verdwijnen ze vanzelf. Er is best veel keuze.

En nu is er tijdelijk de vakantiebieb maar daar is niet echt veel keuze. Op zich wel leuk voor erbij.


Daar leen ik idd ook voornamelijk mijn boeken, met het account van mijn dochter momenteel omdat ik mijn bieb abonement tijdelijk stop had gezet na de komst van de derde. Moet ik weer even activeren. Wel jammer dat de nieuwere boeken er nog niet tussen staan, maar dat komt wellicht nog wel.
Afbeelding

I & N juni 2010
<<

Anoniem301

Bericht 26 Jul 2016 14:56

Re: E-readers en dergelijke

Ik heb ook de Kobo Glow, dat licht is heel fijn! Ik heb een heleboel boeken voor je als je wilt.

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers