Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Vragenlijstje liefde

<<

Anoniem321

Bericht 03 Sep 2013 18:27

Re: Vragenlijstje liefde

Believe schreef:Omdat ik me verveel hihi.

1. Ben je verliefd? Soms nog wel.
2. Heb je een vriend/vriendin? Ja.
3. Zoja, hoelang al? Al bijna 11 jaar.
4. Hoe hebben jullie elkaar leren kennen? Via een datingsite.
5. Was het liefde op het eerste gezicht? Niet helemaal maar wel op de 2e date.
6. Wat maakt hem/haar zo speciaal? Hij is zorgzaam en lief. Hij is intelligent. Heeft humor en is gevoelig. Nu we al zo lang bij elkaar zijn hebben we vaak geen woorden nodig om elkaar te begrijpen. Ik voel me helemaal thuis bij hem en voel me gerespecteerd en geliefd. En zo kan ik nog wel ff doorgaan!
7. Wonen jullie al samen? Ja, al dik 8 jaar.
8. Wat is het leukste dat jullie ooit samen gedaan hebben? Er zijn zoveel leuke dingen maar de allereerste keer dat we samen op vakantie gingen was wel heel speciaal.
9. Wil je later trouwen of ben je al getrouwd? We zijn niet getrouwd maar dat zou ik nog wel eens willen..
<<

Ooh La La!

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6722

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:34

Bericht 03 Sep 2013 18:52

Re: Vragenlijstje liefde

1. Ben je verliefd?
Ja

2. Heb je een vriend/vriendin?
Ja

3. Zoja, hoelang al?
3,5 jaar

4. Hoe hebben jullie elkaar leren kennen?
Via internet

5. Was het liefde op het eerste gezicht?
Nee

6. Wat maakt hem/haar zo speciaal?
Hij laat me zijn wie ik echt ben en steunt me onvoorwaardelijk.

7. Wonen jullie al samen?
Ja, 3,5 jaar min 3 weken

8. Wat is het leukste dat jullie ooit samen gedaan hebben?
Tot nu toe onze reis naar Vietnam

9. Wil je later trouwen of ben je al getrouwd?
Als we later groot zijn willen we wel een keertje trouwen. Nu richten we ons op ons toekomstige kindje.
21.02.2014
20.06.2016

Volg me op Instagram: huisjeopdehei
<<

Anoniem198

Bericht 03 Sep 2013 19:36

Re: Vragenlijstje liefde

1. Ben je verliefd? JA
2. Heb je een vriend/vriendin? JA vriend
3. Zoja, hoelang al? 1 jaar en 8 maanden
4. Hoe hebben jullie elkaar leren kennen? Op een feest
5. Was het liefde op het eerste gezicht? JA, ik zag hem staan en zei tegen vriendin die is leuk!
6. Wat maakt hem/haar zo speciaal? Dat ik volledig mezelf bij hem kan zijn
7. Wonen jullie al samen? JA
8. Wat is het leukste dat jullie ooit samen gedaan hebben? Zoveel ik vind het altijd leuk met hem
9. Wil je later trouwen of ben je al getrouwd? Voor mij hoeft het niet zo maar het zal er wel van komen
<<

Arwyn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9634

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:06

Bericht 03 Sep 2013 19:50

Re: Vragenlijstje liefde

1. Ben je verliefd? Ja :)
2. Heb je een vriend/vriendin? Ja.
3. Zoja, hoelang al? Ongeveer 6,5 jaar.
4. Hoe hebben jullie elkaar leren kennen? In de kroeg via een collega van mij/vriend van hem.
5. Was het liefde op het eerste gezicht? We vonden elkaar wel gelijk erg leuk.
6. Wat maakt hem/haar zo speciaal? Gewoon, wie hij is. Oh, wat een lame antwoord, maar ik kan het gewoon niet zo goed uitleggen. Het totaalplaatje vind ik gewoon super en past erg goed bij mij!
7. Wonen jullie al samen? Ja.
8. Wat is het leukste dat jullie ooit samen gedaan hebben? Oei.. Onze vakanties zijn altijd erg fijn geweest. Ik denk dat het reisje naar Disneyland er voor mij nu wel bovenuit steekt!
9. Wil je later trouwen of ben je al getrouwd? Ik wil trouwen!!
Ik hou van jou, van heel jou

augustus 2015 - juni 2018 - januari 2022
<<

Bolus26

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2396

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:47

Bericht 03 Sep 2013 19:56

Re: Vragenlijstje liefde

1. Ben je verliefd? heb regelmatig nog een verliefd gevoel maar vandaag niet
2. Heb je een vriend/vriendin? ja een vriend/man
3. Zoja, hoelang al? 12 jaar
4. Hoe hebben jullie elkaar leren kennen? in he tzwembad
5. Was het liefde op het eerste gezicht? voor hem wel,voor mij niet bepaald
6. Wat maakt hem/haar zo speciaal? hij is lief,zorgzaam en gaat door t vuur voor de mensen van wie die houd
7. Wonen jullie al samen? ja
8. Wat is het leukste dat jullie ooit samen gedaan hebben? kanoreis door zweden/noorwegen
9. Wil je later trouwen of ben je al getrouwd? we zijn nu 2 1/2 jaar getrouwd!
<<

Nilou

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 368

Geregistreerd: 02 Sep 2013 20:10

Bericht 03 Sep 2013 20:02

Re: Vragenlijstje liefde

1. Ben je verliefd? ja
2. Heb je een vriend/vriendin?ja, vriend
3. Zoja, hoelang al?ruim 8 jaar
4. Hoe hebben jullie elkaar leren kennen?in de kroeg
5. Was het liefde op het eerste gezicht?jawel, al heeft het heeeeel lang geduurd voordat het serieus werd
6. Wat maakt hem/haar zo speciaal?humor, we passen gewoon bij elkaar!
7. Wonen jullie al samen?ja 5 jaar ongeveer
8. Wat is het leukste dat jullie ooit samen gedaan hebben? poeh, veel leuks maar het allerleukst?
9. Wil je later trouwen of ben je al getrouwd? nog niet getrouwd, maar hoop hevig dat ik ooit nog eens gevraagd wordt;)
Zoon van mei 2011
Dochter van juni 2014
<<

Tom

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6230

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:32

Bericht 03 Sep 2013 20:07

Re: Vragenlijstje liefde

Believe schreef:Omdat ik me verveel hihi.

1. Ben je verliefd? Ja, al is het vaak meer een gevoel van houden van.
2. Heb je een vriend/vriendin? Ja
3. Zoja, hoelang al? Eind volgende maand 2 jaar
4. Hoe hebben jullie elkaar leren kennen? We hadden elkaar allang op facebook, zijn aan de praat geraakt na een status van mij dat ik zo lang naar school moest.
5. Was het liefde op het eerste gezicht? Sort of
6. Wat maakt hem/haar zo speciaal? Hij steunt me, is lief (voor mij), we kunnen samen lachen en ontzettend gek doen.
7. Wonen jullie al samen? Sinds 2 weken :D
8. Wat is het leukste dat jullie ooit samen gedaan hebben? Op fortentocht in Noord-Frankrijk denk ik.
9. Wil je later trouwen of ben je al getrouwd? Ik wil zeker weten nog trouwen.

Als liefde leven wordt, krijgt geluk een naam. 21-07-2019
<<

July

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 103

Geregistreerd: 02 Sep 2013 13:49

Bericht 03 Sep 2013 20:40

Re: Vragenlijstje liefde

1. Ben je verliefd? Ja, nog steeds. Geen dagelijkse heftige vlinders, maar vaak zat kriebels op bepaalde momenten.
2. Heb je een vriend/vriendin? Ja
3. Zoja, hoelang al? 2 jaar en 2 maanden
4. Hoe hebben jullie elkaar leren kennen? Op het werk, hij was onze beveiliging in de winkel.
5. Was het liefde op het eerste gezicht? Ja! Van beide kanten.
6. Wat maakt hem/haar zo speciaal? Dat hij mij zo gelukkig maakt, mij een leuker mens maakt, wij elkaar aanvullen, we echt zoveel lol met elkaar kunnen hebben, hij er altijd voor mij is en mij steunt.
7. Wonen jullie al samen? Ja.
8. Wat is het leukste dat jullie ooit samen gedaan hebben? Ja heel cliché, maar we hebben zoveel leuke dingen meegemaakt en gedaan samen.
9. Wil je later trouwen of ben je al getrouwd? Wij willen zeker weten nog trouwen, eerst sluiten we in Januari een geregistreerd partnerschap af (huh hoe zeg je zoiets?!), ivm onze dochter die er nu is. En willen dit later dan omzetten in een huwelijk
Afbeelding
<<

Lady starstruck

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1725

Geregistreerd: 01 Sep 2013 12:18

Bericht 03 Sep 2013 21:49

Re: Vragenlijstje liefde

1. Ben je verliefd? Nog steeds ja
2. Heb je een vriend/vriendin? een vriend
3. Zoja, hoelang al? 12 jaar
4. Hoe hebben jullie elkaar leren kennen? Tijdens een ac/dc cover band in de Betuwe
5. Was het liefde op het eerste gezicht? Ja wat mij betreft wel.
6. Wat maakt hem/haar zo speciaal? Pff dat vind ik altijd zo lastig. Lekker cliche gewoon om hoe die is
7. Wonen jullie al samen? ja
8. Wat is het leukste dat jullie ooit samen gedaan hebben? Al de vakanties samen denk ik.
9. Wil je later trouwen of ben je al getrouwd? Ik wil wel trouwen. Maar het schiet niet op.
L. 02-03-2016
A. 15-01-2018
♥️♥️
<<

Fjell

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1579

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:27

Bericht 03 Sep 2013 21:52

Re: Vragenlijstje liefde

1. Ben je verliefd? Ja
2. Heb je een vriend/vriendin? Ja
3. Zoja, hoelang al? 3 jaar
4. Hoe hebben jullie elkaar leren kennen? Op een forum over een gezamenlijke interesse en hij had mij toegevoegd op facebook
5. Was het liefde op het eerste gezicht? Niet helemaal
6. Wat maakt hem/haar zo speciaal? Hij begrijpt mij heel goed en staat altijd voor mij klaar. Daarnaast hebben wij veel dezelfde interesses en vind het heerlijk om daar samen met hem mee bezig te zijn / er over te praten
7. Wonen jullie al samen? Nee
8. Wat is het leukste dat jullie ooit samen gedaan hebben? de sportwedstrijden die wij samen bezocht hebben en daarnaast geniet ik elke keer weer als wij samen uit eten gaan.
9. Wil je later trouwen of ben je al getrouwd? Ik wil over een aantal jaar graag trouwen!
-Jeg har det som plommen i egget-
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25116

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 03 Sep 2013 21:53

Re: Vragenlijstje liefde

Aaah LS, waarom is jouw Starstruck niet meer met een hoofdletter? :( Stond veel mooier haha!

Oh ja, even on topic: N.V.T. :o
❤ 7 juni 2018
<<

Taeda

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8609

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:45

Bericht 03 Sep 2013 21:57

Re: Vragenlijstje liefde

1. Ben je verliefd?
Ja! Met vlagen heb ik ook nog kriebels, op de meest onverwachte momenten.

2. Heb je een vriend/vriendin?
Ja.

3. Zoja, hoelang al?
7,5 jaar

4. Hoe hebben jullie elkaar leren kennen?
Daar komt ie hoor:
Ik deed de wekelijkse regiokrant. Met oud en nieuw is het bij ons gebruikelijk om de deuren langs te gaan voor een 'bonus'. Hij deed open en ik vond hem leuk. Via mijn zus zijn naam ontrafeld, een vriendin overgehaald om aan te bellen. Gelukkig was hij thuis (zijn moeder deed open) en zijn mail gevraagd. Op MSN ook toevallig online zijn, uren kletsen en na een poosje een film gekeken samen. Vanaf toen waren we onafscheidelijk.

5. Was het liefde op het eerste gezicht?
Kriebels waren er zeker!

6. Wat maakt hem/haar zo speciaal?
Hij is zorgzaam, geduldig en gedisciplineerd. Eigenschappen die ik mis en gigantisch in hem bewonder. Natuurlijk draagt zijn sexy look ook bij aan het totaalplaatje ;)

7. Wonen jullie al samen?
Ja, ruim 3 jaar.

8. Wat is het leukste dat jullie ooit samen gedaan hebben?
Trouwen!

9. Wil je later trouwen of ben je al getrouwd?
Wij zijn al getrouwd.
Love never loses faith.
november 2016 - mei 2018 - oktober 2021
<<

Evalynn

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 66

Geregistreerd: 02 Sep 2013 00:39

Bericht 03 Sep 2013 21:59

Re: Vragenlijstje liefde

1. Ben je verliefd? Ja
2. Heb je een vriend/vriendin? Ja
3. Zoja, hoelang al? 3,5 jaar
4. Hoe hebben jullie elkaar leren kennen? In de 4e klas van de middelbare school
5. Was het liefde op het eerste gezicht? Nee, ik had een andere vriend. We konden het wel goed met elkaar vinden en ik vond hem ook aantrekkelijk, maar ik vond hem te jong (hij was 15 en ik 17). Dus het heeft twee jaar geduurd voordat we een relatie kregen.
6. Wat maakt hem/haar zo speciaal? Hij is het voor mij. Ik kan alles bij hem kwijt en we denken het zelfde. We kunnen uren serieus praten, maar we kunnen ook knettergek doen. We hebben ook nog nooit ruzie gehad.
7. Wonen jullie al samen? Nee.
8. Wat is het leukste dat jullie ooit samen gedaan hebben? Alles. De vakanties waren wel heel fijn omdat we dan écht alleen waren zegmaar. Hier is toch nog altijd de kans dat er mensen zich bemoeien met ons.
9. Wil je later trouwen of ben je al getrouwd? Ja we willen trouwen, maar eerst even de opleiding afmaken en samen gaan wonen.
<<

Jefi

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 898

Geregistreerd: 01 Sep 2013 07:19

Bericht 03 Sep 2013 22:29

Re: Vragenlijstje liefde

1. Ben je verliefd? Ja
2. Heb je een vriend/vriendin? Vriend
3. Zoja, hoelang al? Bijna 9 jaar
4. Hoe hebben jullie elkaar leren kennen? Via vrienden
5. Was het liefde op het eerste gezicht? Ja, toen we elkaar net zagen (13 jaar) hebben we 1 nacht verkering gehad haha
6. Wat maakt hem/haar zo speciaal? Gezelligheid, zorgzaam en het is een echte man
7. Wonen jullie al samen? Ja
8. Wat is het leukste dat jullie ooit samen gedaan hebben? Alle vakantie sowieso, onverwachte uitstapjes en het samenwonen
9. Wil je later trouwen of ben je al getrouwd? Nog niet, wil ik zeker wel
<<

Ilovethe90s

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3154

Geregistreerd: 03 Sep 2013 22:14

Bericht 03 Sep 2013 22:32

Re: Vragenlijstje liefde

1. Ben je verliefd? Ja
2. Heb je een vriend/vriendin? Inmiddels een man :)
3. Zoja, hoelang al? We zijn nu ruim 12,5 jaar bij elkaar.
4. Hoe hebben jullie elkaar leren kennen? In een uitgaansgelegenheid.
5. Was het liefde op het eerste gezicht? Bij hem wel, bij mij niet.
6. Wat maakt hem/haar zo speciaal? Hij accepteert me gewoon zoals ik ben, hij is eerlijk en lief.
7. Wonen jullie al samen? Ja, inmiddels bijna 6,5 jaar.
8. Wat is het leukste dat jullie ooit samen gedaan hebben? Trouwen :D
9. Wil je later trouwen of ben je al getrouwd? We zijn vorig jaar getrouwd.
<<

Palmyra

Noob

Berichten: 239

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:10

Bericht 03 Sep 2013 22:50

Re: Vragenlijstje liefde

1. Ben je verliefd? Ja
2. Heb je een vriend/vriendin? Ja
3. Zoja, hoelang al? 3,5 jaar
4. Hoe hebben jullie elkaar leren kennen? Hij is bevriend met de man van mijn beste vriendin.
5. Was het liefde op het eerste gezicht? Nee niet van mijn kant en het heeft en hele tijd geduurd voordat het bij mij duidelijk was dat hij me leuk vond. Ik heb totaal niet door wanneer iemand in me geinteresseerd is.
6. Wat maakt hem/haar zo speciaal? Zijn humor, twinkeling in de ogen, discussies die we met elkaar hebben, dat ik me geborgen bij hem voel.
7. Wonen jullie al samen? Ja
8. Wat is het leukste dat jullie ooit samen gedaan hebben? Reis naar de VS en Canada vorig jaar
9. Wil je later trouwen of ben je al getrouwd? Nee ik wil niet trouwen, als er kinderen komen wil ik wel om het goed te regelen een geregistreerd partnerschap. Ik wil ook niet zijn achternaam aannemen.
A negative mind will never give you a positive life.
<<

Anoniem17

Bericht 04 Sep 2013 09:00

Re: Vragenlijstje liefde

1. Ben je verliefd?
Ja
2. Heb je een vriend/vriendin?
Ja
3. Zoja, hoelang al?
Bijna 3 jaar
4. Hoe hebben jullie elkaar leren kennen?
Toen ik 15 was en hij 17, bij de supermarkt waar we allebei werkten.
5. Was het liefde op het eerste gezicht?
Nee, het heeft lang geduurd voordat het wat werd.
6. Wat maakt hem/haar zo speciaal?
Hij is lief, grappig en hij gaat voor me door het vuur. We matchen gewoon heel goed samen.
7. Wonen jullie al samen?
Ja
8. Wat is het leukste dat jullie ooit samen gedaan hebben?
Lastig! Het spannendste vond ik tot nu toe samen een huis kopen. Maar onze citytrips naar Londen en Berlijn vond ik ook ontzettend leuk.
9. Wil je later trouwen of ben je al getrouwd?
Wij willen graag trouwen, hopelijk volgend jaar.
<<

Teun

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8476

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:59

Bericht 04 Sep 2013 09:56

Re: Vragenlijstje liefde

1. Ben je verliefd? Zo kan je het niet meer noemen denk ik, maar soms voel ik nog wel een verdwaalde kriebel
2. Heb je een vriend/vriendin? Ja!
3. Zoja, hoelang al? Sinds afgelopen weekend 5 jaar
4. Hoe hebben jullie elkaar leren kennen? Via een gezamenlijke vriendin
5. Was het liefde op het eerste gezicht? Nee, we hadden elkaar al heel vaak gezien. Ik vond hem er wel meteen goed uitzien though. Nadat we voor het eerst echt wat langer met elkaar hadden gepraat was het wel een soort van meteen liefde
6. Wat maakt hem/haar zo speciaal? Hij is lief, creatief, open, enthousiast, grappig, betrokken, slim. En mooi :)
7. Wonen jullie al samen? Ja, al 4,5 jaar. Vrij snel dus.
8. Wat is het leukste dat jullie ooit samen gedaan hebben? Onze reizen en vakanties, waarbij die naar Thailand er uit sprong. En dan met name overnachten in een hutje op een mega groot meer midden in de jungle. Hij werd daar 30, dat was echt zo bijzonder!
9. Wil je later trouwen of ben je al getrouwd? Ik dacht eerst dat ik het niet perse zou willen maar daar kom ik geloof ik steeds meer op terug
♥ feb 2016
♥ ♥ juli 2018
<<

Snirp

Bericht 04 Sep 2013 10:06

Re: Vragenlijstje liefde

1. Ben je verliefd? Ja!
2. Heb je een vriend/vriendin? Ja!
3. Zoja, hoelang al? Vanaf januari 2010, dus al ruim 3,5 jaar.
4. Hoe hebben jullie elkaar leren kennen? Via Internet (RelatiePlanet)
5. Was het liefde op het eerste gezicht? Ehh, denk het niet. Het mailcontact was superleuk, maar nog niet meteen een 'wow-gevoel'. Toen ik hem voor het eerst zag vond ik hem ook echt wel superleuk, maar pas bij de 2e keer dat we elkaar zagen was het echt 'raak'.
6. Wat maakt hem/haar zo speciaal? Hij is lief, zorgzaam, wil alles voor iedereen doen, heeft de laatste tijd laten zien dat hij een doorzetter is. Hij is grappig, kan goed met mensen omgaan en gaat door het vuur voor je als dat nodig is!
7. Wonen jullie al samen? Ja, al ruim 2 jaar.
8. Wat is het leukste dat jullie ooit samen gedaan hebben? Het allerleukste tot nu toe vond ik de 4 weken samen naar Italië en samen de Nijmeegse Vierdaagse lopen.
9. Wil je later trouwen of ben je al getrouwd? Wij gaan volgend jaar juni trouwen :D
<<

Framboos

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1810

Geregistreerd: 01 Sep 2013 18:13

Bericht 04 Sep 2013 10:07

Re: Vragenlijstje liefde

1. Ben je verliefd? Ja
2. Heb je een vriend/vriendin?Ja
3. Zoja, hoelang al? Ruim vier jaar
4. Hoe hebben jullie elkaar leren kennen?via een datingsite
5. Was het liefde op het eerste gezicht?Toen ik hem de eerste keer zag dacht ik wel wat een leuke jongen, hij was nog leuker dan op de foto's
6. Wat maakt hem/haar zo speciaal?Hij is lief, enorm trouw en hij is echt mijn maatje
7. Wonen jullie al samen?[bJa[/b]
8. Wat is het leukste dat jullie ooit samen gedaan hebben?Trouwen
9. Wil je later trouwen of ben je al getrouwd?We zijn een jaar geleden getrouwd
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
<<

Anoniem1

Bericht 04 Sep 2013 10:27

Re: Vragenlijstje liefde

1. Ben je verliefd? Ja!
2. Heb je een vriend/vriendin? ja een heule leuke vriend!
3. Zoja, hoelang al? net iets meer dan 2 jaar.
4. Hoe hebben jullie elkaar leren kennen? Op ons werk
5. Was het liefde op het eerste gezicht? ik vond hem wel meteen interessant en mooi, maar niet meteen tot over mijn oren smoorverliefd.
6. Wat maakt hem/haar zo speciaal? Tja wat niet? We vullen elkaar goed aan, passen bij elkaar, lijken op elkaar. T klopt gewoon.
7. Wonen jullie al samen? Gelukkig wel, voor zover hij thuis is dan.
8. Wat is het leukste dat jullie ooit samen gedaan hebben? ik heb geen favoriet moment eigenlijk.
9. Wil je later trouwen of ben je al getrouwd? Ik hoop stiekem wel ooit te trouwen.
<<

snoezel

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1129

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:18

Bericht 04 Sep 2013 12:47

Re: Vragenlijstje liefde

Haha, ik ben op dreef, derde vragenlijstje van de dag :D

1. Ben je verliefd? ja
2. Heb je een vriend/vriendin? Man
3. Zoja, hoelang al? We hebben nu bijna 10 jaar
4. Hoe hebben jullie elkaar leren kennen? Hij was een goede vriend van een vriend van mijn vriend... :roll:
5. Was het liefde op het eerste gezicht? Nee. De eerste keer dat ik hem zag, vond ik het maar een zelfingenomen mannetje (en daar hou ik totaal niet van), maar nadat we aan de praat raakte en hij vertelde over zijn verliefdheid op zijn troetelbeer vroeger was ik om...
6. Wat maakt hem/haar zo speciaal? Dat hij nog steeds bij me is... Vooral dat we samen zo leuk zijn maakt ons speciaal.
7. Wonen jullie al samen? Ja, al meer dan 9 jaar
8. Wat is het leukste dat jullie ooit samen gedaan hebben? Spontaan in de auto gestapt en spontaan gewoon naar Parijs gereden, daar een dag rond gelopen en midden in de nacht weer terug.
9. Wil je later trouwen of ben je al getrouwd? We hebben partnerregistratie, voor het huis en de kinderen. Willen misschoien ooit wel trouwen, maar ik vind het allemaal zo duur :oops:
Afbeelding

Afbeelding
<<

Anoniem315

Bericht 04 Sep 2013 12:53

Re: Vragenlijstje liefde

1. Ben je verliefd? Mwoah, zo kan ik het niet echt noemen. Zo nu en dan nog een vlaag.
2. Heb je een vriend/vriendin? Een man.
3. Zoja, hoelang al? 7,5 jaar.
4. Hoe hebben jullie elkaar leren kennen? Via een feestje van een vriendin van mij, die bevriend was met zijn ex.
5. Was het liefde op het eerste gezicht? Nee. Niet van mijn kant in elk geval. Hij was ook bezet én ik vond hem niet mijn type.
6. Wat maakt hem/haar zo speciaal? Hij heeft veel geduld, is intelligent en heeft veel leuke vrienden.
7. Wonen jullie al samen? Ja, 3 jaar nu.
8. Wat is het leukste dat jullie ooit samen gedaan hebben? Onze vakanties naar Corsica, Kreta, Italië en afgelopen mei naar Egypte doen het goed in de herinnering.
9. Wil je later trouwen of ben je al getrouwd? We zijn bijna 2 jaar getrouwd.
<<

Raaf

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 368

Geregistreerd: 01 Sep 2013 12:31

Bericht 04 Sep 2013 14:26

Re: Vragenlijstje liefde

Believe schreef:Omdat ik me verveel hihi.

1. Ben je verliefd? [/b]b]Verliefd niet meer, wel houden van.[/b]
2. Heb je een vriend/vriendin?Ja
3. Zoja, hoelang al? 6 jaar
4. Hoe hebben jullie elkaar leren kennen? Via het werk
5. Was het liefde op het eerste gezicht? Nee, we hadden beide net een vervelende relatie achter de rug en waren eigenlijk niet opzoek.
6. Wat maakt hem/haar zo speciaal?Hij is de deksel ik het zeurderige potje met kliksysteem.
7. Wonen jullie al samen? Ja al meer dan 5 jaar, hij is snel bij mij ingetrokken omdat hij toendertijd geen eigen woning meer had.
8. Wat is het leukste dat jullie ooit samen gedaan hebben? Onze vakantiereizen
9. Wil je later trouwen of ben je al getrouwd?
Ooit, maar eerst een kindje :)
Afbeelding
<<

Artemis

Bericht 04 Sep 2013 18:26

Re: Vragenlijstje liefde

Believe schreef:Omdat ik me verveel hihi.

1. Ben je verliefd? nog steeds ja : )
2. Heb je een vriend/vriendin? een man ja
3. Zoja, hoelang al? bijna 14 jaar
4. Hoe hebben jullie elkaar leren kennen? in de kroeg, een vriendin kwam me waarschuwen dat er een lekker ding binnen kwam. En dat was zo :)
5. Was het liefde op het eerste gezicht?voor mij wel
6. Wat maakt hem/haar zo speciaal? alles bij elkaar, zijn humor, zijn uiterlijk, hij is heel slim
7. Wonen jullie al samen? 9jaar alweer
8. Wat is het leukste dat jullie ooit samen gedaan hebben? alles, van trouwen tot kinderen krijgen,ons huis kopen, rare YouTube filmpjes kijken, uitgaan,vakanties
9. Wil je later trouwen of ben je al getrouwd?
alweer 9 jaar

Ik voel me oud door dit lijstje :lol:
VorigeVolgende

Terug naar Liefde, seks & relaties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers