Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Pfffff....

<<

Anoniem106

Bericht 17 Okt 2013 21:31

Pfffff....

L. is al sinds gisteren onrustig, maar vandaag was het duidelijk niet haar topdag. Om de twee uur willen drinken, hazenslaapjes van 15-20 minuten. Zelfs op schoot huilen. De speen niet willen. Alleen met de fles is ze rustig te krijgen.
Respect voor de ouders die hier dagelijks mee te maken hebben!

Toch vraag ik me af wat bij L. de reden is...
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11145

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:18

Bericht 17 Okt 2013 21:32

Re: Pfffff....

Regeldag, sprongetje, tandjes?

Het is een faaaaase ;)
R. 2013
D. 2016
<<

Anoniem16

Bericht 17 Okt 2013 21:33

Re: Pfffff....

Ik dacht ook aan tandjes, of een sprongetje ( maar daar geloof ik zelf niet in)
<<

Novalee

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 940

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:28

Bericht 17 Okt 2013 21:34

Re: Pfffff....

Het kan van alles zijn. Tandjes lijkt me erg vroeg met 2 maanden, maar zelfs dat gebeurt. Bij zulke kleintje weet je het toch niet. En aan elke moeilijke periode komt weer een eind, vaak zonder dat je nou weet wat het was of wat de oplossing bleek te zijn :wink:
<<

Anoniem106

Bericht 17 Okt 2013 21:44

Re: Pfffff....

Dan gok ik voor als nog op een sprongetje. Dan kan qua periode wel kloppen, al dacht ik dat we die vorige week al hadden gehad. :nopompom:
Tandjes zijn het iig niet, heb ik dinsdag nog naar gevraagd op het cb. En een regeldag komt met 3 maand pas weer, dacht ik.
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11145

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:18

Bericht 17 Okt 2013 21:47

Re: Pfffff....

Regeldagen kunnen ook voorkomen als je lang van huis bent geweest of als er iets met je productie is.
R. 2013
D. 2016
<<

Anoniem106

Bericht 17 Okt 2013 21:52

Re: Pfffff....

Caroow schreef:Regeldagen kunnen ook voorkomen als je lang van huis bent geweest of als er iets met je productie is.

L. krijgt volledig flesvoeding.
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11145

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:18

Bericht 18 Okt 2013 05:55

Re: Pfffff....

Ja dan zal dat het niet zijn :)
R. 2013
D. 2016
<<

Venzje

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 721

Geregistreerd: 01 Sep 2013 07:39

Bericht 18 Okt 2013 13:20

Re: Pfffff....

Ik denk ook een srongetje. Ik geloof er wel in en merk het ook vaak aan Mikey. Zou misschien ook nog krampjes kunnen zijn?
A.K.A Slaatje

]
<<

Anoniem106

Bericht 18 Okt 2013 13:39

Re: Pfffff....

Krampjes zouden natuurlijk ook kunnen. Maar ik ben al een tijdje met infacol gestopt, dan zou het toch eerder terug moeten keren?

Ik heb er vannacht ook nog even over na zitten denken en het kan ook de verkoudheid zijn. Al heeft ze vannacht super geslapen. Van 22.15 tot 9.30 :redface:
<<

ChiQ

Bericht 18 Okt 2013 15:46

Re: Pfffff....

Weet je wat mij erg heeft geholpen? Gewoon niet meer bedenken wat er 'mis' met je kindje is maar gewoon maar accepteren en denken: dit gaat echt over. Julian is van 5 maanden tot 9 maanden echt een draak geweest overdag. Hij jammerde van smorgens vroeg tot hij ging slapen en dan ging het slapen ook echt heel erg slecht. Ik heb nooit geweten wat het is geweest, tandjes, frustratie, verveling.. het was denk ik alles bij elkaar. Succes ermee, het is zeer vervelend voor je kindje maar eigenlijk ook wel voor jou!

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers