Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Wat ben jij aan het doen?

<<

Kreeft

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4227

Geregistreerd: 04 Sep 2013 01:06

Bericht 18 Okt 2013 09:44

Re: Wat ben jij aan het doen?

Ik zit met sportkleren aan te wachten tot ik de moed heb gevonden om naar de sportschool te gaan... Om 11 uur wil ik daar zijn! Vriend is vanmiddag optijd thuis van z'n werk, en dan gaan we een vakantie boeken! We willen volgende week vrijdag al vertrekken. We hebben een heftige tijd achter de rug, en onze vorige vakantie daardoor moeten annuleren. Dus we zijn er echt aan toe! En vanavond gaan we heerlijk samen uit eten. Hadden we nog tegoed van vrienden. En diezelfde vrienden zijn toevallig eigenaren van een restaurant, dus komt goed ;-)
<<

Anoniem27

Bericht 18 Okt 2013 10:13

Re: Wat ben jij aan het doen?

Lamballen op de bank. Vanmiddag shoppen met twee vriendinnen..
<<

Anoniem7

Bericht 18 Okt 2013 14:38

Re: Wat ben jij aan het doen?

Zo even was opvouwen en een andere was ophangen. Ik denk dat ik daarna, of anders vanavond na het eten, de bus naar Schiphol pak en daar even richting het GWK ga om Canadese dollars op te halen.
<<

Anoniem75

Bericht 18 Okt 2013 14:41

Re: Wat ben jij aan het doen?

Echt even aan het uitrusten. Ik heb een half dagje gewerkt maar ik voel me echt of ik een halve marathon heb gelopen. Ik zou ook zo in slaap kunnen vallen zo moe dat ik ben..
<<

Koko

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3069

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:23

Bericht 18 Okt 2013 14:42

Re: Wat ben jij aan het doen?

Ik kom net van de fysio af en moet zo trainen. Ben een beetje flabbergasted, de fysio denkt aan reuma :thumbdown:
<<

Anoniem17

Bericht 18 Okt 2013 14:46

Re: Wat ben jij aan het doen?

Ai Koko, da's niet leuk! Wat gaan ze nu doen, wordt je getest?
<<

Koko

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3069

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:23

Bericht 18 Okt 2013 14:50

Re: Wat ben jij aan het doen?

Ze gaan inderdaad overleggen met de huisarts en onderzoek in gang zetten. Wie weet is het helemaal iets anders, maar 'mijn klachten passen wel precies in dat beeld'. Vind ik niet leuk!
<<

Anoniem17

Bericht 18 Okt 2013 14:50

Re: Wat ben jij aan het doen?

Is ook niet leuk! :hug:
<<

Zelda

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 675

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:22

Bericht 18 Okt 2013 14:57

Re: Wat ben jij aan het doen?

Me een beetje aan het verbazen. Ik zit nu in de speeltuin met mijn zoontje en ik zie iemand die ik van mijn vorige stage ken. Ze heeft 2 kindjes en ik heb een aantal keer een gesprekje met haar gehad en met haar dochter gespeeld.
Ze zag me wel maar ze negeert me gewoon compleet :laughcry: ze doet echt net of ze me niet ziet. Ik probeerde een aantal keer oogcontact te maken zodat ik hoi kan zeggen, maar ze kijkt telkens heel vlug en dan weer weg.
Het is echt een heel stom iets maar ik zit me nu gewoon te ergeren :laughcry: ik ga me ook gelijk weer onzeker voelen en eigenlijk vind ik het gewoon ronduit stom dat ze nu gewoon doet alsof ze mij niet ziet.

En nu vind ik het stom van mezelf dat ik me eraan erger!
<<

Anoniem185

Bericht 18 Okt 2013 16:48

Re: Wat ben jij aan het doen?

Ik wacht tot iedereen klaar is om aan tafel te komen.
<<

Nyx

Bericht 18 Okt 2013 16:49

Re: Wat ben jij aan het doen?

June schreef:Op het moment dat de overheid zoiets besluit, dan worden er niet echt vier nullen vanaf gehaald, maar die schrijf je niet meer, omdat betalen op die manier gemakkelijker wordt. Als je namelijk een huis gaat kopen met die vier nullen extra of een schip, dan worden dat behoorlijk onuitspreekbare getallen. Feitelijk staan ze er nog wel, maar niemand noemt ze en de waarde van je geld blijft dus hetzelfde. Als je dus eerst 10.000 Zloty moest betalen, was dat daarna 1 Zloty, maar als je gaat kijken naar andere valuta, kijk je dus alsof die vier nullen er nog wel staan. Ik kan niet veel beter uitleggen dan dit. Ik heb geen bron, dit is mijn kennis erover en volgens mij klopt dat.


Volgens mij snap ik het en heb je gelijk.

Misschien heb ik wel voor mijn eigen verwarring gezorgd. Als je in 1990 6000 Zloty pint (met een waarde van een paar euro) en in 1993 wordt 6000 Zloty opeens 6 Zloty, dan houdt het de waarde (een paar euro) vast. Wat kan ik raar denken, terwijl het antwoord toch best simpel is.
<<

Anoniem 3

Bericht 18 Okt 2013 16:59

Re: Wat ben jij aan het doen?

Wachten tot mijn mannetje thuis is dan samen eten.
<<

anoniem213

Bericht 18 Okt 2013 17:28

Re: Wat ben jij aan het doen?

Ik ben in elk geval niet mijn boek aan het samenvatten, maar de pagina staat wel open en het boek ligt voor me.
<<

Anoniem 47

Bericht 18 Okt 2013 20:13

Re: Wat ben jij aan het doen?

Ik ben TVOH aan het kijken.
<<

Anoniem273

Bericht 18 Okt 2013 20:16

Re: Wat ben jij aan het doen?

Liv schreef:Ik ben TVOH aan het kijken.


Ik ook.
<<

Anoniem 49

Bericht 18 Okt 2013 20:18

Re: Wat ben jij aan het doen?

Aziraphale schreef:
Liv schreef:Ik ben TVOH aan het kijken.


Ik ook.

En ik ook!
<<

Anoniem 53

Bericht 18 Okt 2013 20:55

Re: Wat ben jij aan het doen?

Ik zit met iemand op e Facebook chat die ik van vroeger ken. Hij had me gevonden en we zitten nu beetje oude koeien uit de sloot te halen, heel gezellig!
<<

zomer-zon

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 252

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:25

Bericht 18 Okt 2013 21:05

Re: Wat ben jij aan het doen?

ben gtst aan het kijken en ondertussen beetje internetten
Afbeelding

*Juli 2015
<<

Anoniem136

Bericht 18 Okt 2013 21:06

Re: Wat ben jij aan het doen?

Ik ben een taart aan het bakken voor mijn stapavond morgen met o.a. Blij en nog wat forumdames.
<<

Tom

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6220

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:32

Bericht 19 Okt 2013 14:41

Re: Wat ben jij aan het doen?

Ik heb net de vaatwasser uitgeruimd en ga nu een cake bakken
Als liefde leven wordt, krijgt geluk een naam. 21-07-2019
<<

Anoniem273

Bericht 19 Okt 2013 14:49

Re: Wat ben jij aan het doen?

Ik hang lekker op de bank bij m'n moeder met m'n iPad. M'n man zit boven achter de computer en m'n moeder haakt een sjaal voor me :) Lekker knus en gezellig! Ik heb net smoothies gemaakt voor iedereen en m'n broer komt zo ook deze kant op voor het avondeten. Echt genieten! Ohja en nu eet ik Heartbreakers :)
<<

Anoniem91

Bericht 19 Okt 2013 15:02

Re: Wat ben jij aan het doen?

Ik was flink aan de poets en ik erger me even heel erg aan Lise en haar vriendinnetje, want het lijken wel een stel olifanten boven. Dus die gaan zo maar lekker buiten spelen.
<<

oasis

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1040

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:03

Bericht 19 Okt 2013 15:04

Re: Wat ben jij aan het doen?

Wachten op mijn vriend, hij haalt mij op en dan gaan we naar mijn ouders.
Waiting for a change to set us free
Waiting for the day when you can be you and I can be me
Waiting for hope to come around
Waiting for the day when hate is lost and love is found
Waiting for a change - Christina Aguilera
<<

expressob

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2005

Geregistreerd: 02 Sep 2013 09:44

Bericht 19 Okt 2013 15:10

Re: Wat ben jij aan het doen?

Lig in bed. Kutdag vandaag! :(
<<

Eep

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 298

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:27

Woonplaats: Noord-Brabant

Bericht 19 Okt 2013 15:32

Re: Wat ben jij aan het doen?

Ik ben nog aan het werk, het is de hele dag al super rustig dus ik verveel me. Verder ben ik erg moe en wat misselijk, moet nog even 1,5 uur volhouden.
Afbeelding
VorigeVolgende

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers