Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Plaatjes Vragenlijstje

<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43575

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 19 Jul 2016 10:18

Plaatjes Vragenlijstje

Let op:

Je mag alleen antwoorden met plaatjes (en eventuele tekstuele toelichting).

Met welke celebrity zou je wel eens een beschuitje willen eten?

Wie is jouw stijlicoon?

Hoe ziet jouw droomhuis er uit?

Wat is jouw droomvakantiebestemming?

Wat zou je nu willen eten of drinken?

Wat is je uitzicht nu?

Plaats een 'one from the cutting room floor' foto, oftewel een foto die je op je telefoon hebt staan maar eigenlijk nooit echt op Instagram of Facebook hebt geplaatst omdat je vond dat ie niet boeiend genoeg was of er niet aan toegekomen bent.

Plaats een selfie
Let's discover the world together.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43575

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 19 Jul 2016 10:47

Re: Plaatjes Vragenlijstje

Met welke celebrity zou je wel eens een beschuitje willen eten?
Oké deze weet ik dus zelf echt niet. Sorry. Ben niet zo into celebs op het moment.

Wie is jouw stijlicoon?
Kate Middleton voordat ze de Duchess of Cambridge werd. Toen was ze nog heerlijk preppy. Nu moet ze vaak te tuttig zijn. Niet dat ik op haar lijk maar haar stijl vind ik heerlijk.
Zoiets:

Afbeelding


Hoe ziet jouw droomhuis er uit?

Ons echte droomhuis plaats ik maar niet want daar wonen nog mensen en staat niet te koop, dat vind ik privacy technisch niet zo netjes. Maar het ligt aan het water, heeft een torentje en prachtige blauwe luiken. Daar dromen we elke keer van als we er langs varen.

Maar zo'n huis als dit midden in het bos vind ik ook echt fantastisch, daar droom ik ook wel van hoor!

Afbeelding


Wat is jouw droomvakantiebestemming?

Ik wil heel graag een keer naar de Oostkust van Amerika en dan het liefst als we kindjes hebben die wat ouder zijn en dan een huisje aan de kust huren, lekker naar het strand, zeilen, clam & lobsterbakes, en van die superschattige dorpjes in Connecticut, Nantucket of Cape Cod.

Afbeelding

Wat zou je nu willen eten of drinken?

Spaghetti cacio e pepe, alleen met kaas en peper. Zo'n zin in, maar zo mega slecht.

Afbeelding

Wat is je uitzicht nu?

Afbeelding

Plaats een 'one from the cutting room floor' foto, oftewel een foto die je op je telefoon hebt staan maar eigenlijk nooit echt op Instagram of Facebook hebt geplaatst omdat je vond dat ie niet boeiend genoeg was of er niet aan toegekomen bent.

Mooi stilleven bij m'n moeder thuis.

Afbeelding

Plaats een selfie

Afbeelding
Let's discover the world together.
<<

Anoniem245

Bericht 20 Jul 2016 09:08

Re: Plaatjes Vragenlijstje

Je ziet er goed uit Marin!

Ik doe niet mee, vnd het teveel moeite al die plaatjes te zoeken haha, sorry!
<<

Jezzie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8837

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:17

Bericht 20 Jul 2016 09:10

Re: Plaatjes Vragenlijstje

Ik had hem bijna af en toen was mijn telefoon leeg! :(
Ga zo weer een nieuwe poging wagen!
2012
2016
2020

Instagram
<<

Zero

Bericht 21 Jul 2016 11:57

Re: Plaatjes Vragenlijstje

Met welke celebrity zou je wel eens een beschuitje willen eten?

Don't care that he knows nothing.

Afbeelding

Wie is jouw stijlicoon?

Ik heb niet echt een stijlicoon. Maar als ik een celebrity zou zijn met een mooi lijf en een goeie kop, dan zou ik waarschijnlijk een Katy Perry achtige zijn en gaan van : fuk it, vandaag ben ik een movie snack en morgen ben ik een regenboog
Afbeelding

Hoe ziet jouw droomhuis er uit?

Oh dit vind ik moeilijk. Ik kijk graag huizenprogramma's, ik zie in alle huizen wel iets leuks.
Als ik zelf een huis zou laten bouwen...
Poeh. Werd het of heel modern, of een cottage.
Of zo'n huis met een torentje... of... ah damnit.

Wat is jouw droomvakantiebestemming?

Lekker rondreizen door de USA

Afbeelding

Wat zou je nu willen eten of drinken?

Afbeelding

Wat is je uitzicht nu?

Dit scherm... niet echt interessant

Plaats een 'one from the cutting room floor' foto, oftewel een foto die je op je telefoon hebt staan maar eigenlijk nooit echt op Instagram of Facebook hebt geplaatst omdat je vond dat ie niet boeiend genoeg was of er niet aan toegekomen bent.

Die van mn BFF was wel gelukt dus die heb ik geplaatst haha

Afbeelding
Plaats een selfie

Afbeelding
<<

Geel

Bericht 21 Jul 2016 12:14

Re: Plaatjes Vragenlijstje

Mooi Zero!

Jouw vakantiebestemming is wel geweldig Marin. Krijg meteen ook zin.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43575

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 21 Jul 2016 12:56

Re: Plaatjes Vragenlijstje

Leuk Geel, wie weet ooit met M'etje.

Zero wat een prachtige selfie!
Let's discover the world together.
<<

Zero

Bericht 21 Jul 2016 14:52

Re: Plaatjes Vragenlijstje

Thanks :) het is wel een gek moment geweest van nemen. Ik was net buiten onschuldig Pokémon aan het zoeken toen er een vogel op mijn kop scheet.
En ik ging naar huis en maakte een selfie.

... raar wijf ben ik o_O
<<

Anoniem185

Bericht 21 Jul 2016 15:04

Re: Plaatjes Vragenlijstje

Wauw Zero wat ben jij een mooie vrouw!

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers