Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Citalopram

<<

Scandic

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4358

Geregistreerd: 22 Feb 2015 14:56

Woonplaats: Noord-Holland

Bericht 08 Jul 2016 17:48

Citalopram

Iemand ervaring met citalopram? Ik ga hier binnenkort mee starten en ben benieuwd welke bijwerkingen je hebt ervaren en of het hielp/helpt? Ik ben vooral heel bang dat ik me weer (tijdelijk) zo slecht ga voelen en dat ik niet kan werken.
<<

Leaf

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2809

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:42

Bericht 08 Jul 2016 20:10

Re: Citalopram

Ik heb het een paar jaar geslikt. Qua bijwerkingen viel het reuze mee, in het begin misschien een beetje duizelig af en toe, maar niet echt merkbare verslechtering in depressiviteit. Helaas werkte deze na een paar jaar niet meer voor mij, maar ik was er wel altijd heel tevreden over.
RYW schreef:Ik heb dingen uit mijn schoenzool gepeuterd die ik boeiender vind dan Nougat's mening en leven.
<<

Linvi

Bericht 08 Jul 2016 20:11

Re: Citalopram

Ik heb het een tijd geslikt, denk een week of 8. Maar ik had zo´n hoofdpijn en duizelingen dat ik ben overgestapt op een andere (fluoxetine oid)
<<

Scandic

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4358

Geregistreerd: 22 Feb 2015 14:56

Woonplaats: Noord-Holland

Bericht 17 Jul 2016 09:10

Re: Citalopram

Bedankt voor jullie ervaringen. Ik hoop dat het positief uitpakt, ben vandaag begonnen met een half tabletje (5 mg) en ga het rustig opbouwen.
<<

Anoniem238

Bericht 19 Jul 2016 08:18

Re: Citalopram

*
Laatst gewijzigd door Anoniem238 op 28 Sep 2018 09:56, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Anoniem221

Bericht 20 Jul 2016 23:46

Re: Citalopram

In het verleden veel korte kuren Citalopram gehad. Mijn huisarts gokte op het placebo-effect en dat werkte inderdaad. Een zogenaamde booster, die niet boost, maar waardoor ik wel opeens van alle klachten af was. Heb in de twee weken geen bijwerkingen ervaren. Maar goed, dan is het maar even de vraag of je in twee weken last kunt hebben van bijwerkingen.

Terug naar Persoonlijk

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers