Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Hoeveelheid kleding mee op vakantie

<<

Linvi

Bericht 20 Jul 2016 13:57

Hoeveelheid kleding mee op vakantie

Ik haat de voorbereidingen van op vakantie gaan. Voor 4 personen alles in pakken en dan maar hopen dat je genoeg hebt. Omdat ik altijd bang ben tekort te komen neem ik veel extra mee maar zou nu eens zo graag willen weten wat andere meenemen qua hoeveelheid.

Het gaat om 10 dagen camping vakantie in Friesland, volgende week, weerbeeld is redelijk.

Ook ben ik benieuwd wat jullie qua speelgoed mee nemen.
<<

anoniem196

Bericht 20 Jul 2016 15:48

Re: Hoeveelheid kleding mee op vakantie

Ik neem voor elke dag een schoon setje mee
En wasmiddel, zat als er echt iets is, ik makkelijk een paar shirts op de hand was.
Kwa speelgoed, ze mag zelf een tasje vullen. En ik neem een nieuw kleurboek en stiften mee.
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15894

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:23

Bericht 20 Jul 2016 15:53

Re: Hoeveelheid kleding mee op vakantie

Ik was zonodig op vakantie, dat geeft me minder stress dan halve kledingkasten meenemen, heb ik vorig jaar gemerkt.
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Liadan

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3278

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:10

Bericht 20 Jul 2016 16:28

Re: Hoeveelheid kleding mee op vakantie

Wij gaan 8 dagen weg naar Belgie en ik neem dan voor 10 dagen setjes ondergoed mee.
Voor zoon verder nog:
- 8 shirts met korte mouwen
- 5 korte broeken en 1 lange broek
- 5 paar sokken
- 2 zwembroeken
- teva's
- sneakers
- 2 badhanddoeken
- pyjama

Voor dochter verder nog:
- 2 shorts
- 6 shirts
- 2 rokjes
- 3 jurkjes
- 3 leggings
- 2 badpakken
- 2 badhanddoeken
- sandalen
- sneakers
- pyjama

Ik neem een tube handwasmiddel mee en als het echt nodig is dan was ik nog wat op de hand.
De kinderen hebben ieder een klein koffertje, ze mogen dat zelf vullen met speelgoed. Daarnaast neem ik nog wat kleur/knutseldingen mee en een bal.
Voor in de auto vul ik hun schooltas met wat nieuwe dingen (boekje/tijdschrift/spelletje voor onderweg/klein knuffeltje/schrijfboekje met pen/drinken en iets te eten).
<<

Vancity_girl

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 543

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:33

Bericht 20 Jul 2016 16:56

Re: Hoeveelheid kleding mee op vakantie

Ik neem altijd voor elke dag een schoon setje mee. Verder per kind 2 pyama's, 2 badpakken en 2 badhandoeken. Ieder nog een vestje en een aantal driekwart en lange leggings bijpassend bij een aantal setjes kleding.
Qua speelgoed voor onderweg een aantal dingen, maar wij moeten 1200km rijden.
Voor daar laat ik ze zelf een tasje pakken en neem ik nieuwe stiften en kleurboeken mee. En zwembad speelgoed: gietertje, bakjes, strandbal en zo'n grote opblaaszwemband waar je in kan zitten.
14-01-2011
01-04-2013
<<

kippie

Lady-post-a-lot

Berichten: 1276

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:34

Bericht 20 Jul 2016 21:20

Re: Hoeveelheid kleding mee op vakantie

Wij gaan drie weken en zoveel kleren heb ik niet op voorraad voor elke dag.

Dus nog even kijken wat meeneem. Niet absurd veel denk ik..

Maar ik heb een camping wasmachine ideaal!
<<

Linvi

Bericht 20 Jul 2016 21:41

Re: Hoeveelheid kleding mee op vakantie

Bedankt voor de reacties tot dusver.

Ik denk dat ik het zo ga doen:
12 setjes ondergoed voor beide, voor zoon 6extra boxers (bezig met zindelijk maken)

Voor dochter;
2 lange broeken
2 vesten
6 tshirts korte mouw
4 korte broekjes
4 rokjes
6 hempjes
4 jurkjes
2 bikini's
2 joggingpakken
2 pyjama's
8 paar sokken
Ballerina's
Sandalen
Regenlaarzen
Zomerjas
Paraplu

Voor zoon;
2 lange broeken
2 vesten
8 tshirts korte mouw
8 korte broekjes
6 hempjes
2 zwembroeken
2 joggingpakken
2 pyjama's
8 paar sokken
Sneakers
Sandalen
Regenlaarzen
Zomerjas
Paraplu

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers