Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Step

<<

Anoniem304

Bericht 18 Jul 2016 13:20

Step

Heeft iemand hier een step? Zo 1 voor volwassenen dus, haha.

Welke heb je en is het een aanrader? Ik ben benieuwd!

Afbeelding
Laatst gewijzigd door Anoniem304 op 18 Jul 2016 22:34, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Anoniem304

Bericht 18 Jul 2016 21:59

Re: Step

Niemand?
<<

Chaos

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2213

Geregistreerd: 24 Dec 2013 23:54

Bericht 18 Jul 2016 22:28

Re: Step

Gewoon voor buiten bedoel je toch?

Wij hebben twee spacescooters maar die kunnen ook in stepstand. Dan ga ik om de beurt met ze! Vet cool en ik had zware spierpijn de volgende ochtend.
Afbeelding

I & N juni 2010
<<

Anoniem304

Bericht 18 Jul 2016 22:32

Re: Step

Ja inderdaad zo'n bike step ding. Volgens mij is het idd wel goed voor je haha. Maar het lijkt me ook enorm leuk!
<<

dodo

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 191

Geregistreerd: 02 Sep 2013 11:44

Bericht 18 Jul 2016 23:15

Re: Step

Ja, ik heb zo'n step! Eerlijk is eerlijk het is voor mij meer een hebbeding. Omdat ik met hardlopen meer "sport" voor mijn gevoel. Maar ik wil hem zeker niet kwijt. Toen ik laat van mijn knie had gebruikte ik hem regelmatig. En als ik met mijn zoontje ga steppen gebruik ik hem nog. Al staat hij nu dus al een maand ongebruikt in de schuur.
<<

Anoniem315

Bericht 19 Jul 2016 00:09

Re: Step

Ik heb er geen, maar heb wel tot twee keer toe gestept op een teamuitje en dat vond ik echt leuk om te doen!
<<

Anoniem193

Bericht 19 Jul 2016 09:46

Re: Step

Dochter heeft een spacescooter, vind dat af en toe wel leuk, maar van die harde bandjes is wel irritant.
Als ik dan één voor mijzelf zou kopen, zou ik zeker met luchtbanden doen.
<<

Anoniem304

Bericht 19 Jul 2016 09:48

Re: Step

Alibi schreef:Dochter heeft een spacescooter, vind dat af en toe wel leuk, maar van die harde bandjes is wel irritant.
Als ik dan één voor mijzelf zou kopen, zou ik zeker met luchtbanden doen.

Ja ik wil dan ook 1 zoals op het plaatje, met luchtbanden net als een gewone fiets.

Het lijkt me een stuk leuker dan fietsen, dus ik denk wel dat ik 'm veel zal gebruiken. Maarja, ik twijfel toch wel. Het is wel weer even €300.
<<

Anoniem193

Bericht 19 Jul 2016 10:56

Re: Step

Yadira schreef:
Alibi schreef:Dochter heeft een spacescooter, vind dat af en toe wel leuk, maar van die harde bandjes is wel irritant.
Als ik dan één voor mijzelf zou kopen, zou ik zeker met luchtbanden doen.

Ja ik wil dan ook 1 zoals op het plaatje, met luchtbanden net als een gewone fiets.

Het lijkt me een stuk leuker dan fietsen, dus ik denk wel dat ik 'm veel zal gebruiken. Maarja, ik twijfel toch wel. Het is wel weer even €300.


Kun je niet ergens 1 huren voor een week? Zodat je het kan testen?
<<

Anoniem304

Bericht 19 Jul 2016 11:06

Re: Step

Echt huren kan niet, de fietsenwinkels hier verkopen ze niet eens. Maar er is wel iemand die heeft die dingen en dan kan je `s avonds met hem een rit van 15km. doen tegen een paar euro vergoeding. Misschien moet ik dat proberen.

Al is de kans aanwezig dat ik er gewoon 1 koop haha. Ben niet zo geduldig.
En ik heb m`n hometrainer verkocht. :angel:
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11146

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:18

Bericht 20 Jul 2016 09:27

Re: Step

In Eernewoude zit een bedrijf die ze heeft voor groepsactiviteiten. De eigenaren van het bedrijf zijn heel vriendelijk, je zou kunnen proberen of je er daar 1 mag huren? Ze verhuren ook zeilboten dus ze vinden het vast geen gekke vraag.

www.detwirre.nl
R. 2013
D. 2016
<<

Anoniem304

Bericht 20 Jul 2016 09:30

Re: Step

Bedankt! Heerenveen is toch een stukje dichterbij, maar als ik er volgende week nog 1 wil, dan mag ik er gewoon 1 kopen heb ik besloten.

Bedenktijd :P
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11146

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:18

Bericht 20 Jul 2016 09:34

Re: Step

Ik liep daar stage en heb regelmatig die steps gebruikt. Ik vond het echt leuk om te doen.
R. 2013
D. 2016
<<

Elle123

Bericht 20 Jul 2016 14:02

Re: Step

Lijkt me wel leuk om te doen!
Alleen kan ik dat dus niet met beide benen. ik moet er met rechts opstaan en met links steppen. Krijg je dan niet 1 gespierd been en een niet gespierd been? Je gebruikt je standbeen toch wat anders dan je stepbeen lijkt mij.
<<

Anoniem304

Bericht 20 Jul 2016 14:05

Re: Step

Elle123 schreef:Lijkt me wel leuk om te doen!
Alleen kan ik dat dus niet met beide benen. ik moet er met rechts opstaan en met links steppen. Krijg je dan niet 1 gespierd been en een niet gespierd been? Je gebruikt je standbeen toch wat anders dan je stepbeen lijkt mij.

Mja, misschien als je dagelijks veel kilometers maakt? Voor gewoon lijkt het me wel wat meevallen.

Ik kan het (als ik het nog kan) wel met beide benen.

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers