Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Doorverwijzing KNO-arts

<<

Anoniem17

Bericht 18 Okt 2013 11:30

Doorverwijzing KNO-arts

Ik heb al een hele tijd problemen met mijn neus. Mijn ene neusgat zit continu verstopt en er loopt ook steeds waterig snot uit (ieuw). Ik zit dus standaard met zakdoekjes tegen m'n neus en onder m'n neus is het ook steeds schraal.
Ik ben vorig jaar al eens naar de dokter gegaan en zij constateerde toen dat ik een chronische luchtweginfectie heb als gevolg van een scheef neusschotje. Omdat er maar heel weinig ruimte is ervaar ik bijna elke zwelling al als verstopping van m'n neus en het irriteert ook gewoon aan één stuk door. De dokter heeft me toen neusspray voorgeschreven. Dit helpt wel iets (er loopt niet meer continu water uit m'n neus), maar het zit nog steeds verstopt. Ik ben inmiddels al 4 x bij de dokter geweest en telkens zegt ze:
We kunnen nog dit en dat proberen, en als dat niet helpt stuur ik je door naar de KNO-arts. En steeds helpt het niks en gaat ze weer iets nieuws proberen.

Ik ben er inmiddels een beetje klaar mee en wil wel eens worden doorverwezen naar die KNO-arts. Kan ik dat vragen, kan ik zelf een afspraak maken of moet ik afwachten tot zij het nodig vindt om mij door te sturen?
<<

anoniem213

Bericht 18 Okt 2013 11:46

Re: Doorverwijzing KNO-arts

Je moet wel doorverwezen worden. Ik zou bij je huisarts vertellen dat je het prettig vindt dat er al heel wat geprobeerd is, maar dat je er nog steeds dagelijks last van hebt en daarom denkt dat het fijn is om een keer aan de KNO-arts voor te leggen.
<<

Maddie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5466

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:18

Woonplaats: Noord Holland

Bericht 18 Okt 2013 13:45

Re: Doorverwijzing KNO-arts

Ik zou de huisarts echt om een verwijzing gaan vragen.
Augustus 2012
Augustus 2014
Mei 2016
<<

Anoniem 53

Bericht 18 Okt 2013 14:14

Re: Doorverwijzing KNO-arts

Ik zou zeker aangeven bij je huisarts dat je graag doorverwezen wil worden naar de KNO arts, dat je wil dat je verder onderzocht wordt. Je moet daar wel een verwijzing voor hebben, je kan niet zelf een afspraak maken.

Terug naar Persoonlijk

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers