Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Wat je niet wilt horen tijdens je zwangerschap..

<<

Sunshine86

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 491

Geregistreerd: 13 Jan 2016 09:35

Bericht 05 Jul 2016 07:22

Re: Wat je niet wilt horen tijdens je zwangerschap..

Uffe schreef:De stomste opmerking die ik kreeg was "Weet je wel zeker dat je zwanger bent, je ziet het helemaal niet" jeetje wat een ei was dat!

Zeker een ei! Ik zie daarin ook niet wat er goed bedoeld aan is.
Afbeelding
Afbeelding
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:29

Bericht 05 Jul 2016 08:19

Re: Wat je niet wilt horen tijdens je zwangerschap..

Jerry schreef:Inderdaad, het is een aanname. Ik ken de situatie niet. Als ik het me voor moet stellen, het lijkt me verschrikkelijk.

Wat wordt iedereen hier op z'n woorden gevangen :eyes:


Het is toch niet zo raar dat iemand die het wel zelf heeft meegemaakt daar even op inhaakt? Ik kan me de reactie van Studiebol wel voorstellen, hoor.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Anoniem280

Bericht 05 Jul 2016 11:03

Re: Wat je niet wilt horen tijdens je zwangerschap..

Gelukkig ervaart iedereen het anders wanneer het kindje in het ziekenhuis ligt en de ouders thuis slapen.
De 1 slaapt goed, de ander slecht.

Maar het is niet altijd fijn om te horen, geniet nog van de rustige nachten.
Je hebt het liefst je kleine dag en nacht bij je in de buurt.
<<

Anoniem280

Bericht 05 Jul 2016 11:05

Re: Wat je niet wilt horen tijdens je zwangerschap..

Wat ik trouwens ook niet altijd even leuk vond om te horen was, je moet nu voor 3 eten.
<<

Anoniem237

Bericht 05 Jul 2016 16:40

Re: Wat je niet wilt horen tijdens je zwangerschap..

Raven schreef:Dat vind ik ook echt erg Lejow en Bambina.
Een baby heeft sowieso huidhonger en het is juist goed om ze lekker tegen je aan te hebben liggen met huid op huid contact.
En als ze heel jong zijn huilen ze niet om aan te stellen er is dan gewoon wat zoals honger, volle luier, slaap of huidhonger. Aldus het ziekenhuis waar ik in behandeling ben
Wat is huidhonger?
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:56

Bericht 05 Jul 2016 16:57

Re: Wat je niet wilt horen tijdens je zwangerschap..

Een baby heeft huid op huid contact nodig met het liefst z'n ouders. Als ie dat niet krijgt dan is dat zielig en dan heeft ie huidhonger.
#teammaple🍁
<<

Anoniem304

Bericht 05 Jul 2016 17:42

Re: Wat je niet wilt horen tijdens je zwangerschap..

Kleine kanibaaltjes!
<<

Anoniem321

Bericht 05 Jul 2016 17:57

Re: Wat je niet wilt horen tijdens je zwangerschap..

Ook ik heb vaak aan moeten horen dat ik wel een dikke buik had, gezien ik ... weken zwanger was.
Het waren eigenlijk ook dezelfde mensen die deze opmerking herhaaldelijk maakten.

En:
Je gaat vast over tijd lopen, het is je eerste, dus reken maar niet dat de baby eerder komt. Dat heeft een buurvrouw een aantal keren gezegd. (ik beviel uiteindelijk 2.5 week te 'vroeg')

Nu zul je vast nooit meer alleen op reis willen (ik ga al een aantal jaren 1x per jaar alleen op vakantie en ik zou me zomaar voor kunnen stellen dat ik dat weer ga doen, en ik zit niet te wachten op waardeoordelen over dat feit).
<<

Studiebol

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5084

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:19

Bericht 05 Jul 2016 18:07

Re: Wat je niet wilt horen tijdens je zwangerschap..

Susan schreef:
Jerry schreef:Inderdaad, het is een aanname. Ik ken de situatie niet. Als ik het me voor moet stellen, het lijkt me verschrikkelijk.

Wat wordt iedereen hier op z'n woorden gevangen :eyes:


Het is toch niet zo raar dat iemand die het wel zelf heeft meegemaakt daar even op inhaakt? Ik kan me de reactie van Studiebol wel voorstellen, hoor.


Ja ik reageer ook gewoon omdat het dus ook anders kan zijn. Wat helemaal los staat van het feit dat ik het gigantisch k*t vond ik sliep wel heerlijk. Dat is ook gewoon het beeld wat ik wil schetsen, mensen gaan heel snel van het negatieve uit en ik wil ook een ander beeld schetsen. Het kan ook gewoon anders, het kan best zo zijn dat je wel slaapt.
:heart: :heart: 2011
<<

Anoniem237

Bericht 05 Jul 2016 19:55

Re: Wat je niet wilt horen tijdens je zwangerschap..

Urban Naked schreef:Een baby heeft huid op huid contact nodig met het liefst z'n ouders. Als ie dat niet krijgt dan is dat zielig en dan heeft ie huidhonger.

Oh, aha. Weer iets geleerd op dit forum.
Ik denk nogal grafisch en zag al andere toestanden voor me.
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15401

Geregistreerd: 20 Feb 2014 11:58

Bericht 19 Jul 2016 12:30

Re: Wat je niet wilt horen tijdens je zwangerschap..

Najaa er kwam net een collega naar me toe, zegt ze: Poeh, jij hebt zeker ook wel last van de warmte nu he? Je armen zijn helemaal opgezet!

Ik heb wel een beetje last van vocht in m'n handen, maar m'n armen zijn niet dikker dan normaal eigenlijk. Ik vind het echt zo bijzonder dat mensen nu denken alles zomaar te mogen zeggen.

♥♥
<<

Anoniem239

Bericht 19 Jul 2016 12:54

Re: Wat je niet wilt horen tijdens je zwangerschap..

Jeetje Elliot dat is ook wel stom zeg! :thumbdown:

Als ze nou zeggen "goh, trek je het nog een beetje met deze hitte" oid dan is het wel ok. Maar om meteen aan te geven dat je daardoor dikke armen vol vocht hebt..
<<

Anoniem280

Bericht 19 Jul 2016 13:03

Re: Wat je niet wilt horen tijdens je zwangerschap..

Ik kreeg laatst van een 'vriendin' te horen, ik wil echt geen tweeling, zo druk!
En alles mega duur! Alles dubbel! En die buik bij een tweeling zwangerschap, die is groot!
Ook al leg je uit dat het allemaal best mee kan vallen.
Ze bleef bij haar standpunt.
Vaak zijn het mensen die er idd geen weet van hebben.
<<

Anoniem260

Bericht 19 Jul 2016 22:26

Re: Wat je niet wilt horen tijdens je zwangerschap..

Alsof het een keuze is..!

En Elliot, zwanger zijn schijnt een free pass te zijn voor mensen om iets over je uiterlijk/gewicht/(for)maat te mogen zeggen :thumbdown:
Vorige

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers