Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Verantwoordelijkheid tov andere kinderen bij besm. ziekte..

<<

Viva

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2520

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:42

Bericht 18 Okt 2013 12:43

Re: Verantwoordelijkheid tov andere kinderen bij besm. ziekt

Onze dochter had/heeft vermoedelijk krentenbaard en mag gewoon naar school! Ze heeft ook al een week een zalfje daarvoor dus het is niet meer besmettelijk. Eerst was het schraal en later leek het toch op krentenbaard. Ik dacht eerst dat het gewoon erger was geworden dat plekje. Daar kun je dan toch niets aan doen als je dat niet weet. Daarnaast zou ik geen moeite hebben met iemand met waterpokken in haar klas; ze heeft ze al gehad.
<<

Viva

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2520

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:42

Bericht 18 Okt 2013 12:46

Re: Verantwoordelijkheid tov andere kinderen bij besm. ziekt

-Ieniemienie- schreef:
Maple schreef:Die zalf is een antibioticazalf en niet vrij verkrijgbaar bij de apotheek, hoor.

Hier wel hoor. Toen T het had belde ik de huisarts en vertelde ik dat ikoop een kdv werkte en het herkende als krentebaard.
Ik vertelde hoe het eruit zag en kreeg telefonisch een recept voor de fucidin. Zonder dat ze T gezien had.

En pas had ik een kindje op de groep waar wij het herkende. We belde de ouders en de ouder belde de huisarts en kreeg het zalfje ook mee zonder dat ze dat meisje gezien hadden.

Voor zowel T, als dat meisje was het de eerste keer dat ze het hadden.

Volgens mij bedoelt ze juist dat je het niet zonder recept krijgt. Ik gebruik die zalf nu ook voor onze dochter. Heeft ze ook niet voor lsngs hoeven komen. Het gaat alleen nog niet echt weg...
Vorige

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers