Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


koude wraps voor kinderen

<<

Anoniem239

Bericht 13 Jul 2016 14:04

koude wraps voor kinderen

Dag allemaal,

Morgen is de laatste schooldag van mijn oudste. Er wordt een picknick georganiseerd waarvoor iedereen wat meeneemt. Wij staan ingeschreven bij de wraps.

Heeft iemand van jullie een lekker, kindvriendelijk, recept voor een koude wrap? Het liefst vegatarisch.

Ik ben benieuwd!
Laatst gewijzigd door Anoniem239 op 13 Jul 2016 14:55, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Ster

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 571

Geregistreerd: 01 Sep 2013 21:19

Bericht 13 Jul 2016 14:15

Re: koude kinder wraps

Niet vegatarisch, maar ik vind met kruidenkaas, kipfilet en (ijsberg) altijd wel lekker.
Roomkaas, bieslook en komkommer.
R: oktober 2016
M: april 2018
S: juni 2020
<<

Anoniem313

Bericht 13 Jul 2016 14:52

Re: koude kinder wraps

Arme koude kindertjes!

Humus met rauwkost.
Roomkaas met aardbeien.
Pindakaas met banaan.
<<

Anoniem239

Bericht 13 Jul 2016 14:55

Re: koude wraps voor kinderen

Haha, heb het aangepast!

Thanks voor de tips!
<<

Hippie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1955

Geregistreerd: 19 Jan 2015 13:10

Bericht 13 Jul 2016 15:07

Re: koude wraps voor kinderen

Ik eet thuis soms wraps met de kinderen, alleen voor school is mijn manier denk ik te onhandig. Ik doe allemaal ingrediënten in aparte schaaltjes en dan kunnen we zelf kiezen wat we erop willen. Ook maak ik voor verjaardagen wel wraps met kruidenkaas, ijsbergsla en dan plakjes kipfilet of gerookte zalm. Wat we er thuis vaak op doen als we ze eten is oa kruidenkaas, ijsbergsla, gehakt, mais, komkommer, paprika. Maar mijn oudste wil bijvoorbeeld de ene keer wel gehakt en de andere keer niet, dus vegetarisch kan ook prima.
<<

Anoniem193

Bericht 13 Jul 2016 15:20

Re: koude wraps voor kinderen

Jonge kaas en komkommer
Roomkaas en sla
<<

sonly

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 533

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:39

Bericht 13 Jul 2016 15:58

Re: koude wraps voor kinderen

Kruidenroomkaas, sla en stukjes ananas uit blik.
<<

Anoniem304

Bericht 13 Jul 2016 15:59

Re: koude wraps voor kinderen

sonly schreef:Kruidenroomkaas, sla en stukjes ananas uit blik.

Aiii, hier krijg ik de kriebels van. Brr. Dat lijkt me nou helemaal niet lekker.
<<

sonly

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 533

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:39

Bericht 13 Jul 2016 16:20

Re: koude wraps voor kinderen

Ieder z'n smaak toch? Ik vind ze heerlijk zo, en dat terwijl ik niet eens echt fan van sla ben.
<<

Anoniem304

Bericht 13 Jul 2016 16:38

Re: koude wraps voor kinderen

Sure, ieder z`n smaak, maar ik vind het nogal een specifieke smaak/rare combi en niet zodoende niet zo kindvriendelijk, maar wellicht denkt een ander daar anders over.
<<

Anoniem186

Bericht 13 Jul 2016 16:49

Re: koude wraps voor kinderen

Roomkaas (gewoon naturel), (gegrilde) paprika en (veld)sla. Ook erg lekker! Ik maak ze zelf met geitenkaas, maar dat is misschien iets minder kindvriendelijk.
<<

Anoniem239

Bericht 14 Jul 2016 07:47

Re: koude wraps voor kinderen

Het is een mix geworden van jullie suggesties. Naturel roomkaas, komkommer, maïs en avocado
<<

Anoniem168

Bericht 16 Jul 2016 20:55

Re: koude wraps voor kinderen

Yadira schreef:Sure, ieder z`n smaak, maar ik vind het nogal een specifieke smaak/rare combi en niet zodoende niet zo kindvriendelijk, maar wellicht denkt een ander daar anders over.


Je zult verbaasd staan hoe kindvriendelijk sommige vreemde smaken zijn, haha. Zo ken ik een meisje van 2 dat dol is op olijven (staan ook niet bekend als heel kindvriendelijk). En zoon is tegenwoordig fan van pittig eten :wtf:
<<

Anoniem168

Bericht 16 Jul 2016 20:56

Re: koude wraps voor kinderen

Keshi schreef:Het is een mix geworden van jullie suggesties. Naturel roomkaas, komkommer, maïs en avocado


Avocado wilde ik zeggen ja! Zal er vast wel ingegaan zijn!
<<

Anoniem304

Bericht 16 Jul 2016 21:13

Re: koude wraps voor kinderen

Kiatu schreef:
Yadira schreef:Sure, ieder z`n smaak, maar ik vind het nogal een specifieke smaak/rare combi en niet zodoende niet zo kindvriendelijk, maar wellicht denkt een ander daar anders over.


Je zult verbaasd staan hoe kindvriendelijk sommige vreemde smaken zijn, haha. Zo ken ik een meisje van 2 dat dol is op olijven (staan ook niet bekend als heel kindvriendelijk). En zoon is tegenwoordig fan van pittig eten :wtf:

Haha zal wel komen omdat ik ananas uit blik echt te ranzig voor woorden vind :D
<<

Anoniem168

Bericht 16 Jul 2016 21:16

Re: koude wraps voor kinderen

Yadira schreef:
Kiatu schreef:
Yadira schreef:Sure, ieder z`n smaak, maar ik vind het nogal een specifieke smaak/rare combi en niet zodoende niet zo kindvriendelijk, maar wellicht denkt een ander daar anders over.


Je zult verbaasd staan hoe kindvriendelijk sommige vreemde smaken zijn, haha. Zo ken ik een meisje van 2 dat dol is op olijven (staan ook niet bekend als heel kindvriendelijk). En zoon is tegenwoordig fan van pittig eten :wtf:

Haha zal wel komen omdat ik ananas uit blik echt te ranzig voor woorden vind :D


Nee man, da's lekkerder dan vers!
<<

Anoniem304

Bericht 16 Jul 2016 21:17

Re: koude wraps voor kinderen

Anti ananas brigade ben ik van :P
<<

sonly

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 533

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:39

Bericht 18 Jul 2016 14:30

Re: koude wraps voor kinderen

Vind allebei wel lekker, maar voor op wraps is die uit blik toch fijner.

Terug naar Eten & drinken

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Silly-One