Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Ik heb een sapdag!

<<

Elle123

Bericht 18 Jul 2016 13:43

Ik heb een sapdag!

Dat wilde ik even delen. Vandaag even een balansdag met alleen sapjes. Ik had me aangemeld via een website en per mail 3 sapdagen gekregen. Ik heb gekozen voor 1 dag, ik kan echt niet 3 dagen niet eten haha!
Vanmorgen had ik een sapje van 2 komkommers, 2 appels en een halve citroen. Dat was bijna een liter sap en heb ik in 2 delen op gedronken (9.00 en 11.00).
Nu heb ik als lunch een sapje van 2 rode bieten, 2 grote wortels en een cm gember. Die vind ik niet zo lekker. Het was 600 ml en ik heb de helft nu op. Om 14.00 of 15.00 neem ik de tweede helft.
Voor vanavond heb ik nog 600 ml van 2 stengels bleekselderij, een appel en een komkommer en een halve citroen.

tot nu toe valt het mee, ik heb niet echt honger. Ik zou wel iets lusten, maar echt honger is het niet. Hoofdpijn valt ook reuse mee. Ik heb wel al 2 liter water en kruidenthee op.

Vanavond moet ik 1 uur sporten, dus ben benieuwd hoe dat gaat. Ik heb een bloemkool in huis voor als ik echt te flauw ben, dan kook ik wel wat bloemkool (dat leek me nog redelijk licht verteerbaar als ik het gewoon lekker lang laat koken).

Ik doe het omdat ik eens wilde weten wat het met mijn lichaam doet, en omdat ik de behoefte had om even te balansen na een week van etentjes. Wie heeft dit ook wel eens gedaan en wat vond je er van?
<<

Anoniem186

Bericht 18 Jul 2016 13:51

Re: Ik heb een sapdag!

Leuk! Ik wil het ook nog eens gaan doen. Misschien volgende week, dan ga ik stoppen met roken. Ik ben bang om aan te komen, dus wellicht werkt het als ik het icm een sapjesdag doe.
<<

Elle123

Bericht 18 Jul 2016 14:00

Re: Ik heb een sapdag!

Goed bezig Jans! Misschien is het wel wat veel om het te doen als je ook net gaat stoppen met roken. Dan heb je het met 2 dingen zwaar. Aan de andere kant, dan heb je misschien wel iets anders om je op te focussen.
Als dit goed bevalt wil ik het misschien 1x per maand doen. Tot nu toe valt het in ieder geval niet tegen. Maar 3 of meer dagen zouden voor mij te veel zijn, denk dat ik dan toch zwicht en ga eten. Dan zou ik eerder bv na een sapdag een dag alleen groenten en fruit eten ofzo.

Terug naar Eten & drinken

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers