Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Weekend! Wat zijn jouw plannen?

<<

Mizz_S

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 7544

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:04

Bericht 16 Jul 2016 10:09

Re: Weekend! Wat zijn jouw plannen?

Ik had gisteren al weekend, en daarmee gelijk de eerste dag van mijn vakantie! En ik heb niet echt veel gedaan, even naar de stad geweest, geknutseld, op de bank Tour de France gekeken. En 's avonds lekker wat gegeten op een terrasje samen met mijn man, en nog even een ijsje gehaald.
Zometeen gaan we boodschappen doen, en we moeten nog even het huishouden doen. Ik moet ook nog een taart maken vooreen babyshower morgen. 's Avonds lekker met zijn tweetjes in dd tuin eten, we halen allemaal lekkere hapjes en gooien wat dingen op ons grilplaatje (bij gebrek aan een bbq).
Morgen gaan we eerst lunchen bij mijn ouders, dan ga ik naar een babyshower en mijn man naar zijn ouders, en daarna gaan we naar vrienden, daar eten en spelletjes doen.
<<

Jezzie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8845

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:17

Bericht 16 Jul 2016 10:11

Re: Weekend! Wat zijn jouw plannen?

Ik ben nu aan het werk tot twaalf uur. Vanmiddag thuis huishouden doen.
Morgen middag heb ik een babyshower voor mijn schoonzus.
2012
2016
2020
oktober 2024

Instagram
<<

Anoniem184

Bericht 16 Jul 2016 10:16

Re: Weekend! Wat zijn jouw plannen?

Wij zouden een weekend naar Groningen gaan, naar schoonfamilie. Maar vriend ligt ziek op de bank dus dat hebben we af moeten zeggen :( Hopelijk voelt hij zich morgen weer wat beter, dan gaan we morgen misschien gewoon een dagje heen en weer.
Vandaag maar even een rustig dagje. Alles in huis is verder al gedaan en het weer ziet er nou ook niet echt vrolijk uit.
<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9471

Geregistreerd: 19 Jul 2014 17:27

Bericht 16 Jul 2016 11:28

Re: Weekend! Wat zijn jouw plannen?

Ik heb lang weekend t/m dinsdag!

Vandaag heb ik mijn vrijgezellenfeest. Hoop dat het weer nog iets opknapt.
Morgen uitbrakken en verjaardag.
08♡02♡2018
07♡04♡2020
<<

Anoniem185

Bericht 16 Jul 2016 12:09

Re: Weekend! Wat zijn jouw plannen?

Winegum schreef:Wat heb je precies, Bob? Vervelend dat je nog steeds zo ziek bent. Beterschap!

Keelontsteking en sinusitis.
Kortom: kotsen, flauwtes, hoofdpijn, keelpijn, oorpijn, loopneus, tandpijn, hoesten...

Maar vandaag voel ik me iets beter :hulde:
Vorige

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Nan