Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Vraag het de forummer

<<

Anoniem119

Bericht 02 Sep 2013 20:57

Re: Vraag het de forummer

Oh ik lees het nu pas, sorry! Ik ben echt draiiined. Het was zo veel informatie!
Maar het was heel leuk. Leuke collega's, we zijn met een nieuwe groep met 7 personen, dus dat is wel heel gezellig.
Heel veel informatie gekregen, al geoefend met het boekingssysteem (maaaah ingewikkelde codes!) maar er is nog wel 1,5 maand nodig voordat we klaargestoomd zijn om echt aan de slag te gaan. Iedereen lijkt super aardig, zowel de supervisors, als de trainers als de collega's. Heel leuk.
Oh en het kantoor is heel vet, hele moderne inrichting, met hippe koffie corners met massage chairs, hippe stoelen en banken, tv's, computers waar je op mag facebooken/skypen/twitteren/forummen (het is immers een social media functie, maar ook in je pauze mag dat dus privé op die computers). Het ziet er erg leuk uit en dat motiveert altijd vind ik, zo'n werkomgeving.

En de voertaal is Engels, heb heerlijk de hele dag Amerikaans gekletst met een meisje. Love that!
En ik sta nu al bekend als 'the photographer' :D

Maar het is wel dodelijk vermoeiend. Gaaapslaaapschaaap.
<<

Anoniem 52

Bericht 02 Sep 2013 20:57

Re: Vraag het de forummer

Het is jullie ZO gegund!!

Hier, print dit uit, dit is een vruchtbaarheidsbeeldje. Maar niet aan V. laten zien, mss doet-ie 't dan niet meer.

Afbeelding

(En hugs and kisses enzo..)
<<

Anoniem119

Bericht 02 Sep 2013 20:57

Re: Vraag het de forummer

Ach Zora (hug smilie) ik hoop voor je dat het deze keer helemaal goed mag gaan. Ik kan me voorstellen dat je nu gewoon des te meer het gevoel hebt er klaar voor te zijn. Ik duim met je mee!
<<

Anoniem17

Bericht 02 Sep 2013 20:58

Re: Vraag het de forummer

Wat leuk dat je het zo naar je zin hebt gehad Marin! Ik kan me voorstellen dat je gesloopt bent, die eerste dagen moet je zoveel informatie verwerken.. Ik zag een foto van het kantoor op FB langskomen, ziet er ontzettend gezellig uit!
<<

Fjell

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1579

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:27

Bericht 02 Sep 2013 21:04

Re: Vraag het de forummer

Leuk Marin, zo'n enthousiast berichtje! :D Mooi dat de eerste dag zo goed is gegaan! En wel fijn dat je samen met wat anderen nieuw bent. Heb ik altijd wel prettig gevonden bij nieuwe banen, om zo ervaringen te kunnen delen en ook samen leren/oefenen. Omschrijving van je werkplek klinkt ook echt gaaf! Veel succes en plezier verder!
-Jeg har det som plommen i egget-
<<

Anoniem23

Bericht 02 Sep 2013 21:16

Re: Vraag het de forummer

Hopelijk komt het snel goed Zora :). Ik heb er alle vertrouwen in!
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17371

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:24

Bericht 02 Sep 2013 21:18

Re: Vraag het de forummer

Ahhw lief dames, dit soort berichtjes doet me goed :)

Bazinga, zit dat ding niet ook in een of andere foute chickflick???
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Anoniem 52

Bericht 02 Sep 2013 21:22

Re: Vraag het de forummer

Geen idee?.. Toen vrienden van me de pil de deur uit deden, wilde ik een vruchtbaarheidsbeeldje kopen en deze kwam naar voren in Google...
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17371

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:24

Bericht 02 Sep 2013 22:05

Re: Vraag het de forummer

Ohhh waar ken ik 'm dan van!?!
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Anoniem 52

Bericht 02 Sep 2013 22:07

Re: Vraag het de forummer

Ik heb er een topic over geopend? :D
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17371

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:24

Bericht 03 Sep 2013 07:13

Re: Vraag het de forummer

Like!!
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Prosecco

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2144

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:55

Bericht 03 Sep 2013 07:24

Re: Vraag het de forummer

Zora schreef:Ohhh waar ken ik 'm dan van!?!


Volgens mij was deze in tussen kunst en kitsch
<<

Anoniem23

Bericht 03 Sep 2013 16:05

Re: Vraag het de forummer

Ik heb dat ding ook wel eens eerder gezien ja!
<<

Anoniem17

Bericht 03 Sep 2013 16:10

Re: Vraag het de forummer

Komt dat niet door er topic dat Baz er eens over heeft geopend? ;)
<<

Anoniem193

Bericht 03 Sep 2013 16:52

Re: Vraag het de forummer

Klinkt goed Marin!
Hoe ging het vandaag? :D
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17371

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:24

Bericht 03 Sep 2013 18:13

Re: Vraag het de forummer

Misschien was het toch gewoon een topic van Baz dan haha. Maar ik zou toch óók zweren het in een foute film gezien te hebben...
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Anoniem30

Bericht 03 Sep 2013 18:15

Re: Vraag het de forummer

Ik wil graag weten hoe het met Willemien is, of ze zich een beetje beter voelt, of Pom Poen haar hoofd een beetje boven water kan houden, Oreo zenuwachtig is voor haar schouderoperatie en of het met Rush een beetje gaat na deze moeilijke tijd.
<<

Anoniem119

Bericht 03 Sep 2013 19:01

Re: Vraag het de forummer

Alibi schreef:Klinkt goed Marin!
Hoe ging het vandaag? :D


Hahaha moet ik een dagelijks rapport hier af gaan leveren vanwege m'n grote afwezigheid? Hahaha nee hoor, vind het echt heel lief dat jullie aan me denken :)

Vandaag was het leuk! Niet zo ingewikkeld, wel heel erg leuk! En zie m'n post in het Verre Reizen topic waarom ik helemaal blij ben :)
<<

Bisq

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2260

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:39

Bericht 03 Sep 2013 19:07

Re: Vraag het de forummer

Klinkt als een hele leuke gave baan die bij je past Marin. Heel veel succes en plezier. Heb je het fotograferen nu op een lager pitje gezet of kun je het goed combineren?
Insta: je_ei_kwijt
<<

Anoniem119

Bericht 03 Sep 2013 19:10

Re: Vraag het de forummer

Dat moet nog beetje blijken, Bisq. In theorie kan ik het wel combineren. Het is een 40 urige werkweek, maar ik werk met shifts, waaronder weekend, avond en nacht, dus stel ik heb een bruiloft op vrijdag, dan kan ik vragen of ik zaterdag, zondag en maandagnacht kan werken bijv, in ruil om vrijdag vrij te zijn. En omgekeerd om in het weekend juist vrij te zijn voor een bruiloft. Je hebt altijd wel íets vrij natuurlijk. En anders kan ik wel een vrije dag opnemen.
En het bewerken van de foto's zal dan wel in de avonduren moeten.

Bovendien blijf ik qua fotografie toch afhankelijk van hoeveel aanvragen ik krijg, én ik kan altijd nee zeggen als het te veel word. Vooralsnog wil ik het blijven combineren.
<<

Kikou

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 316

Geregistreerd: 03 Sep 2013 05:43

Bericht 03 Sep 2013 19:12

Re: Vraag het de forummer

Marin, ik ben nu wel heel erg benieuwd wat voor werk je doet! Volgens mij heb ik dit gemist. Is dit ergens op het nieuwe forum te lezen?
<<

Arwyn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9634

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:06

Bericht 03 Sep 2013 20:02

Re: Vraag het de forummer

Die introductie periode is altijd zwaar Marin, dat weet ik nog van mijn werk..
Op een gegeven moment ga je echt aan de slag en een paar weekjes daarna zit je zomaar ineens in het ritme en dan, opeens, snap en weet je gewoon alle codes, yay!
Ik hou van jou, van heel jou

augustus 2015 - juni 2018 - januari 2022
<<

Anoniem119

Bericht 03 Sep 2013 20:05

Re: Vraag het de forummer

Kikou schreef:Marin, ik ben nu wel heel erg benieuwd wat voor werk je doet! Volgens mij heb ik dit gemist. Is dit ergens op het nieuwe forum te lezen?


Kikou, ik stuur je wel even een PM. Moet je even goed checken, naar Gebruikerslijst gaan dan op Privé bericht klikken en dan nogmaals op Inbox klikken want je ziet het niet altijd.

Cinnamon, wat doe jij voor werk dan? Ik vond het vandaag niet zo ingewikkeld en ben ik niet zo doodop als gisteren gelukkig haha.
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15963

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:23

Bericht 03 Sep 2013 20:12

Re: Vraag het de forummer

Welkom bij de club van onregelmatig werkenden Marin. Het heeft nadelen maar ook erg veel voordelen!
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Anoniem119

Bericht 03 Sep 2013 20:22

Re: Vraag het de forummer

Haha ja! Het lijkt me eigenlijk ook best voordelen hebben! Maar tijdens de training is het gewoon standaard 9-5.
VorigeVolgende

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers