Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Sollicitatietopic

<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25045

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 14 Jul 2016 11:02

Re: Sollicitatietopic

Haha ja het was ook wel leuk, maar ik was ook wel gespannen steeds, omdat ik het natuurlijk goed wilde doen! Maar het is wel een typische dag bij die baan eigenlijk, dus dat lijkt me leuk. Nee, had geen oplader bij me! Sowieso stom, maar dat was het probleem dus niet, want hij ging nog even aan tussendoor en ik had nog 38% batterij. Denk dat ie oververhit was ofzo, geen idee. M'n vriend heeft dat nog nooit gehad. Gelukkig kon de man van het bedrijf nog snel mijn gemaakte werk op z'n USB-stick opslaan!

Ik hoor waarschijnlijk deze week of anders begin komende week meer, dus ik ben benieuwd. Als ik door ben, moet ik ook nog een keer naar Antwerpen :shock: Daar zit het hoofdkantoor, want ze zitten in meerdere landen.
❤ 7 juni 2018
<<

anoniem213

Bericht 14 Jul 2016 11:02

Re: Sollicitatietopic

Spannend allemaal hoor, leuk!
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25045

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 14 Jul 2016 13:56

Re: Sollicitatietopic

Ooh jee, ik werd net gebeld en moet morgen weer naar Breda (daar was gisteren ook het gesprek) om de grote baas te ontmoeten :shock: (hij is dan dus in NL en ik hoef niet naar Antwerpen) Dit is de laatste ronde als het goed is en ik zit bij de laatste twee! Jezus ik word hier zenuwachtig van man, getver. Gelukkig hoef ik niet lang te wachten.
❤ 7 juni 2018
<<

anoniem213

Bericht 14 Jul 2016 14:07

Re: Sollicitatietopic

Bliss schreef:Ooh jee, ik werd net gebeld en moet morgen weer naar Breda (daar was gisteren ook het gesprek) om de grote baas te ontmoeten :shock: (hij is dan dus in NL en ik hoef niet naar Antwerpen) Dit is de laatste ronde als het goed is en ik zit bij de laatste twee! Jezus ik word hier zenuwachtig van man, getver. Gelukkig hoef ik niet lang te wachten.

:cheering: :cheering: :cheering: :cheering: :cheering: :cheering: :cheering: :cheering: :cheering: Tof! Sowieso heel knap dat je bij de laatste twee zit. Ik ga heel hard voor je duimen!
<<

Kees

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8146

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:36

Bericht 14 Jul 2016 14:13

Re: Sollicitatietopic

WOW Blissie wat tof! Spannend!!!!
30-04-2017
<<

Anoniem301

Bericht 14 Jul 2016 14:28

Re: Sollicitatietopic

Bliss schreef:Ooh jee, ik werd net gebeld en moet morgen weer naar Breda (daar was gisteren ook het gesprek) om de grote baas te ontmoeten :shock: (hij is dan dus in NL en ik hoef niet naar Antwerpen) Dit is de laatste ronde als het goed is en ik zit bij de laatste twee! Jezus ik word hier zenuwachtig van man, getver. Gelukkig hoef ik niet lang te wachten.

Wat leuk! Wat voor een functie is het?
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25045

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 14 Jul 2016 14:40

Re: Sollicitatietopic

.
Laatst gewijzigd door Bliss op 15 Jul 2016 19:16, in totaal 1 keer gewijzigd.
❤ 7 juni 2018
<<

Amandine

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4567

Geregistreerd: 02 Sep 2013 09:35

Bericht 14 Jul 2016 14:54

Re: Sollicitatietopic

Gefeliciteerd! :thumbup: Gaat het dan nu om een gesprek of moet je dan ook weer opdrachten uitvoeren?

Je eerste gesprek klinkt als een uitdagende, maar wel vermoeiende sollicitatie. In ieder geval spannender dan de gesprekken die ik wel eens gevoerd heb denk ik :wink:
A 06-11-2017
M 23-03-2020
<<

Anoniem301

Bericht 14 Jul 2016 14:57

Re: Sollicitatietopic

Wat leuk, klinkt als echt iets voor jou!
<<

Snoes

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6939

Geregistreerd: 11 Dec 2013 11:19

Bericht 14 Jul 2016 15:10

Re: Sollicitatietopic

Oh wauw wat goed Bliss! Succes morgen, ik ga voor je duimen.
2012 & 2016
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17342

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:24

Bericht 14 Jul 2016 15:30

Re: Sollicitatietopic

WAT GOED Bliss!! Yes! Spannend!! Gelukkig gaat het allemaal supersnel! Wat leuk!!

Harrie, dank dank! Heel goeie tip, voorbeelden bedenken. Dat vraag ik zelf eigenlijk ook altijd aan mensen die bij mij op gesprek komen haha, maar had ik me andersom nog niet gerealiseerd :)
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Anoniem185

Bericht 14 Jul 2016 15:54

Re: Sollicitatietopic

Super goed Bliss, en wat gaat het inderdaad snel! Succes morgen!
<<

anoniem213

Bericht 14 Jul 2016 15:56

Re: Sollicitatietopic

Lijkt me echt een leuke functie en ook echt iets voor jou, Bliss!
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9734

Geregistreerd: 04 Sep 2013 11:33

Bericht 14 Jul 2016 18:52

Re: Sollicitatietopic

Heel veel succes met het tweede gesprek Bliss! Ik ga echt duimen, vind dat echt helemaal iets voor jou! Zoiets had ik ook voor jou in gedachten toen je voor het eerst 'buiten het schoolplein' wilde gaan zoeken. Echt gaaf!
<<

Kees

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8146

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:36

Bericht 14 Jul 2016 19:02

Re: Sollicitatietopic

Waar in Breda heb je trouwens gesprek Bliss? (Mag via pm) misschien kom ik je wel tegen nl.
30-04-2017
<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9453

Geregistreerd: 19 Jul 2014 16:27

Bericht 14 Jul 2016 20:20

Re: Sollicitatietopic

Succes Bliss!
08♡02♡2018
07♡04♡2020
<<

Taeda

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8602

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:45

Bericht 14 Jul 2016 20:56

Re: Sollicitatietopic

Succes Bliss, klinkt als een leuke functie!
Love never loses faith.
november 2016 - mei 2018 - oktober 2021
<<

Snirp

Major Yipyapper

Berichten: 4822

Geregistreerd: 22 Nov 2013 07:57

Bericht 15 Jul 2016 10:22

Re: Sollicitatietopic

Succes vandaag Bliss!
<<

Anoniem282

Bericht 15 Jul 2016 12:47

Re: Sollicitatietopic

Zora: wat super! Ben heel blij voor je! Duurt al met al nog maar een weekje. Afhankelijk van de functie zou ik goed de website doornemen op sterke en zwakke punten afstemmen op de functie-inhoud. Liefst dat ik het om kan buigen naar beide kanten toe. Je hebt hier al goede tips gekregen. Heel veel succes!

MN: Wat tof dat je dan alsnog wel op gesprek mag komen voor een andere functie. Echt fijn! Misschien blijkt het wel iets te zijn wat (ook) heel goed bij je past. :)

Bliss: Wauw, goed bezig! Hartstikke leuk en natuurlijk ook spannend dat je bij de laatste twee zit. De functie vind ik echt heel erg bij jou passen. Ik ga voor je duimen, hoor! Lief dat je nog vroeg hoe m'n gesprek ging: maandag was een leuk kennismakingsgesprek en goed voor m'n netwerk. Als er iets vrijkomt, zullen ze aan me denken. Volgende week heb ik met een sub-afdeling nog een gesprek, die zich bezighoudt met het gedeelte wat mij zelf het meest aanspreekt. Gisteren nog een sollicitatiegesprek gehad en dat duurde 2,5 uur. Voelde amper als een echt gesprek; er was een erg goede klik en naast serieus praten, hebben we ook heel erg gelachen. Hoor maandag of ik het ben geworden. :)
<<

Tom

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6219

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:32

Bericht 15 Jul 2016 12:57

Re: Sollicitatietopic

Spannend Guattari!

Succes Bliss, of als je al geweest ben: hoe ging het?

Hier wederom een afwijzing binnen, of nou ja "ze hebben voor een ander gekozen". Ik word er onderhand een beetje chagrijnig van, en dat terwijl de vakantie begonnen is.
Als liefde leven wordt, krijgt geluk een naam. 21-07-2019
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25045

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 15 Jul 2016 13:31

Re: Sollicitatietopic

Poeh, pittig gesprek weer, die baas was best een vreemde snuiter die me nogal zat te testen, maar uiteindelijk nam dat wel wat af en had hij een goede indruk van me gekregen zei hij. Best positief dus. Heb nog een opdracht meegekregen, waar ik over moet mailen, en maandag hoor ik of het wel of niet doorgaat. Afwachten dus!
Laatst gewijzigd door Bliss op 15 Jul 2016 19:17, in totaal 1 keer gewijzigd.
❤ 7 juni 2018
<<

Teun

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8451

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:59

Bericht 15 Jul 2016 13:48

Re: Sollicitatietopic

Wat leuk Bliss! Klinkt als een super leuke baan. Wat ideeën, afhankelijk van budget:

- foldertje meemailen met bladen die de doelgroep leest
- advertenties in de krant en op relevante websites
- radiospotjes
- een actie op facebook waarbij je iets kunt winnen, om meer volgers te krijgen
- contact zoeken met (loopbaan)coaches, vragen of zij flyers willen neerleggen in de wachtkamer

Spannend Guattari! Wat voor functie is het?
♥ feb 2016
♥ ♥ juli 2018
<<

Anoniem198

Bericht 15 Jul 2016 14:05

Re: Sollicitatietopic

Wat spannend Bliss. Lijkt mij een leuke baan!
Om meer naamsbekendheid te krijgen kan je ook denken om (grote) bedrijven informatiepakketten te sturen
* van die zadeldekjes en daar wat oplaten drukken en die op fietszadels doen bij stations.
* een blog beginnen
* een open dag organiseren met gratis workshops
<<

Kees

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8146

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:36

Bericht 15 Jul 2016 14:17

Re: Sollicitatietopic

Tof Bliss! Klinkt echt als een toffe baan voor je!
De dingen hierboven zijn iig goede.
*In Amsterdam heb je vast ook wel een reclamezuil langst de snelweg waarop je als bedrijf kan adverteren. Prijzig maar miss wel de moeite waard (maar miss pas over een tijdje)
*adverteren in de Metro
*een twitteraccount en een pagina op fb doen het ook vaak wel goed. Hoe je dat vorm moet geven weet ik ook niet precies :)
30-04-2017
<<

Anoniem282

Bericht 15 Jul 2016 14:28

Re: Sollicitatietopic

Balen he, Tom. Dat demotiveert op den duur echt om veel afwijzingen te krijgen. Hoop dat je moed behoudt! :)

Bliss: wat fijn dat hij zo'n positieve indruk over je had, ook al zat hij je te testen. Veel opdrachten moet je doen om erdoorheen te komen. Echt heel goed als je het dan uiteindelijk blijkt te worden. Je hebt hier al allerlei tips gekregen, kan er niets aan toevoegen. Succes!

Teun: het is nog wel gelinkt aan mijn vakgebied,maar totaal andere functie. Het suffe hele dagen door achter je pc zitten was ik klaar mee. Het gaat om een grotendeels Engelstalige functie, met een beetje Spaans en 2x per jaar reizen. Zodra ik maandag ben gebeld, laat ik het weten wat het precies is.
VorigeVolgende

Terug naar Werk & studie

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers