Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Geboekt! Wat leuk te combineren met Washington DC

<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43575

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 30 Jun 2016 16:57

Re: Wat leuk te combineren met Washington DC (+/- 10 dagen)

Rosalie schreef:New york is net te ver denk ik he? Anders zou ik daar een paar dagen rondbrengen.

Daar willen we liever niet heen ivm verleden man.

Maar we gaan het waarschijnlijk nu met Chicago combineren omdat hij daar een beurs heeft. Vliegt hij voor beurs naar Chicago, ik vlieg paar dagen later naar Chicago en vliegen we samen naar Washington DC voor met die vrienden. En dan moeten we daar in de regio maar wat bedenken. Waarschijnlijk alle hotspots van Washington DC en misschien toch Amish country.
Let's discover the world together.
<<

SoCali

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 249

Geregistreerd: 02 Sep 2013 20:59

Bericht 02 Jul 2016 20:27

Re: Wat leuk te combineren met Washington DC (+/- 10 dagen)

Ik heb een jaar in Norfolk, Virginia gewoond en ging toen regelmatig een weekendje naar DC naar een vriendin. Na bijna een jaar had ik nog weinig gezien dus hebben we heeft ze me een weekend echt rondgeleid in DC, ik vond het echt mooi en leuk, was wel in Juni.
En met de Inauguration party, de zondag voor Obama echt president werd waren we er ook, was leuk om mee te maken.

Qua omgeving ben ik vooral rondom Norfolk geweest, leuk als je er woont maar niet om nou speciaal op vakantie te gaan. Dan gingen wij ook meer weekendjes naar New York en Chicago.
Chicago vond ik ook erg leuk! Dus als je dat kan combineren zou ideaal zijn natuurlijk.
Ben zelf 1 dagje in Annapolis geweest, daar zit ook de Naval Academy en wij gingen daar 's avonds naar het Naval academy ball. In de middag daar beetje rondgelopen en op terrasje gezeten, was leuk!
<<

Marsy31

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6658

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:19

Bericht 03 Jul 2016 01:58

Re: Wat leuk te combineren met Washington DC (+/- 10 dagen)

Oh Chicago inderdaad, vond ik echt geweldige stad. Misschien eigenlijk wel stiekem mijn favoriet.
Je hoeft niet te zeggen, maar wat is er met verleden man dat je niet naar New York gaat?
Afbeelding
Afbeelding
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43575

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 03 Jul 2016 07:43

Re: Wat leuk te combineren met Washington DC (+/- 10 dagen)

En ja ik wil al zo lang vet graag naar Chicago dus dat zou een hele mooie combi zijn!
Laatst gewijzigd door Marin op 03 Jul 2016 09:33, in totaal 1 keer gewijzigd.
Let's discover the world together.
<<

Marsy31

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6658

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:19

Bericht 03 Jul 2016 09:03

Re: Wat leuk te combineren met Washington DC (+/- 10 dagen)

Ja snap ik..

In Chicago was het ook mega koud trouwens, dus hou daar rekening mee!
Laatst gewijzigd door Marsy31 op 03 Jul 2016 10:34, in totaal 1 keer gewijzigd.
Afbeelding
Afbeelding
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43575

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 03 Jul 2016 09:33

Re: Wat leuk te combineren met Washington DC (+/- 10 dagen)

Oh ja het zou ook geen big deal zijn hoor als we daar naar toe zouden gaan maar op dit moment geen behoefte aan, immers kennen we die stad al goed. Je mag t weghalen hoor.

Ja Chicago en ook Washington DC kunnen dan al goed koud zijn ja!
Let's discover the world together.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43575

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 14 Jul 2016 13:24

Geboekt! Wat leuk te combineren met Washington DC

Jeeej we hebben zojuist geboekt!

Tickets zijn geboekt via m'n werk (wel betaald, dus bevestigd, niet standby) dus dat was heel makkelijk. Uiteindelijk gaan we het zo doen:

M'n man heeft een beurs in Chicago begin november dus hij vliegt daar een paar dagen eerder heen dan ik. Dan vlieg ik daarheen een paar dagen later en hebben we ongeveer twee dagen samen in Chicago (twee nachten).
Super gaaf, want ik wil al heel erg lang naar Chicago voor onder andere het Millenium Park met Cloud Gate waarvan ik al heel lang de wens heb dat te fotograferen:

Afbeelding

En we weten een heel erg leuk restaurantje in Chicago waar we samen willen eten dan :)

En dan vliegen we daarna door met een binnenlandse vlucht naar Washington DC waar we paar dagen met vrienden zullen verblijven. We gaan uiteindelijk nog een roadtripje maken naar Pennsylvania naar Amish Country rondom Lancaster en de Pennsylvania Dutch (= Duits, niet Nederlands) cuisine ontdekken, Shoofly Pie!

Afbeelding

Afbeelding


Ook willen we nog naar Gettysburg, omdat ik Amerikaanse geschiedenis toch wel heel interessant vind.

Afbeelding

Als het goed is gaan we ook nog even op bezoek bij andere vrienden van dat universiteitsvriendengroepje van m'n man die tegenwoordig in Pennsylvania op de grens met Delaware wonen. En verder gaan we Washington DC natuurlijk bezoeken, maar gezien we nog niet helemaal weten hoe lang de roadtrip duurt, weten we nog niet hoeveel dagen we over hebben. En dan vliegen we samen weer terug! Uiteindelijk zijn we dan samen 9 dagen weg en m'n man iets langer vanwege zakenreisje eerst.

Nu al super veel zin in!
Let's discover the world together.
<<

Briggy

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1526

Geregistreerd: 19 Nov 2015 15:49

Bericht 14 Jul 2016 15:15

Re: Geboekt! Wat leuk te combineren met Washington DC

Tof! Ga je ook een reisverslag bijhouden? :)
AfbeeldingAfbeelding
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43575

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 14 Jul 2016 15:17

Re: Geboekt! Wat leuk te combineren met Washington DC

Briggy schreef:Tof! Ga je ook een reisverslag bijhouden? :)


Nee dat vind ik teveel gedoe ;)

Deed ik vroeger wel maar dat vind ik nu een beetje zonde van m'n tijd. Wel zal ik wat foto's op Facebook en Instagram plaatsen (uiteraard) dus je mag me daar toevoegen als je wilt!
Let's discover the world together.
<<

Anoniem253

Bericht 14 Jul 2016 16:03

Re: Geboekt! Wat leuk te combineren met Washington DC

Klinkt als een leuke reis, top!
<<

Mizz_S

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 7536

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:04

Bericht 15 Jul 2016 08:52

Re: Geboekt! Wat leuk te combineren met Washington DC

Klinkt leuk! Wij gaan uiteindelijk niet meer naar Washington, dat paste uiteindelijk toch niet zo goed in de reis. Wel gaan we nu langs New York.
<<

Lonely Goatherd

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2886

Geregistreerd: 01 Sep 2013 07:44

Bericht 15 Jul 2016 09:06

Re: Geboekt! Wat leuk te combineren met Washington DC

Leuk! Rondleiding in het Capitool vond ik een aanrader (alleen al omdat het zó patriottisch is) en de collectie jurken van First Ladies in één van de Smithsonians ook.

Ik wil ook graag ooit naar Chicago.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43575

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 15 Jul 2016 09:12

Re: Geboekt! Wat leuk te combineren met Washington DC

New York is ook leuk mizz_s!
Lonely Goatherd, ik heb ook zo'n zin in Chicago en Washington. Dat laatste lijkt me echt een mooie grootste stad als je snapt wat ik bedoel. Met al die gebouwen!
Let's discover the world together.
<<

Lonely Goatherd

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2886

Geregistreerd: 01 Sep 2013 07:44

Bericht 15 Jul 2016 09:16

Re: Geboekt! Wat leuk te combineren met Washington DC

Marin schreef:New York is ook leuk mizz_s!
Lonely Goatherd, ik heb ook zo'n zin in Chicago en Washington. Dat laatste lijkt me echt een mooie grootste stad als je snapt wat ik bedoel. Met al die gebouwen!


Ik vond het een hele rare stad. Je hebt al die gigantische overheidsgebouwen maar daarbuiten vooral of alleen laagbouw. Wel logisch dat ze geen wolkenkrabbers willen, maar toch geinig dat je Union Station uit loopt en gelijk allemaal schattige rijtjeshuizen ziet.

Hebben jullie House of Cards al gekeken? :smile:
Vorige

Terug naar Reizen & vakanties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers