Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Restaurantactie AH Rotterdam

<<

anoniem213

Bericht 14 Jul 2016 09:43

Restaurantactie AH Rotterdam

Hallo allen!

Mijn vriend en ik gaan pas laat op vakantie en hebben nu een beetje spontaan besloten tussendoor nog een paar dagen naar Rotterdam te gaan. Nu hebben we bedacht dat we om een beetje te besparen wel uit eten kunnen met die kaarten van AH. Ik zie best veel restaurants in Rotterdam die meedoen, maar ik weet dus niet welke leuk/goed zijn. Heeft iemand een paar goede tips voor ons?

Alvast heel erg bedankt!

Op www.ahrestaurantactie.nl staan de deelnemende restaurants.
<<

Parisienne

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3787

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:55

Bericht 14 Jul 2016 09:53

Re: Restaurantactie AH Rotterdam

Als je van japans houdt is 'Shiki Sushi Lounge' en 'See You See Me' erg goed en erg leuk. Vooral bij de 'Shiki Sushi Lounge' komen wij erg graag. Japans/sushi eten in een soort lounge-achtig restaurant. Erg leuk! 'See You See Me' is gewoon erg goed qua eten en ook wel gezellig.
<<

Parisienne

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3787

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:55

Bericht 14 Jul 2016 09:55

Re: Restaurantactie AH Rotterdam

De rest zegt mij eigenlijk weinig. Heb dus geen idee of het erg goed of bijzonder is. Mijn vriend is kok, hier in Rotterdam, en is van de rest van het aanbod ook niet erg onder de indruk. Wij zouden dus voor het Japans gaan.
<<

anoniem213

Bericht 14 Jul 2016 10:02

Re: Restaurantactie AH Rotterdam

Leuk, daar houden we van! Bedankt voor de snelle tips!
<<

Anoniem313

Bericht 14 Jul 2016 10:09

Re: Restaurantactie AH Rotterdam

Brazzo is ook leuk, en Soit ook. Spaghetatta is volgens mij prima voor een snelle pasta.
<<

anoniem213

Bericht 14 Jul 2016 11:02

Re: Restaurantactie AH Rotterdam

Jij ook bedankt voor de tips! Fijn!
<<

Parisienne

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3787

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:55

Bericht 14 Jul 2016 13:26

Re: Restaurantactie AH Rotterdam

Shiki Sushi Lounge ligt wel ver buiten het centrum. Het ligt vlakbij Woonmall Alexandrium. Prima te bereiken met het OV overigens, maar misschien wel handig om te weten.

See You See Me ligt wel in het centrum, bij de Witte de Withstraat. Leuk om daar een drankje erna te doen :wink:
<<

Geel

Bericht 14 Jul 2016 14:43

Re: Restaurantactie AH Rotterdam

Wat zij zeggen.
<<

Sugarfall

Kletskop

Berichten: 836

Geregistreerd: 02 Sep 2013 09:04

Bericht 14 Jul 2016 15:59

Re: Restaurantactie AH Rotterdam

Ik wilde hetzelfde zeggen als Parisienne, dus bij deze :smile:

Terug naar Eten & drinken

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers