Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Verlanglijstje kraamcadeau's

<<

September

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2341

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:28

Bericht 13 Jul 2016 07:11

Verlanglijstje kraamcadeau's

Had jij voor de bevalling een verlanglijstje gemaakt? Zo ja, wat had je erop staan?

Ik ben nu bezig met een lijstje maar vind het toch wel lastig!
Afbeelding
Afbeelding
<<

bosjesvrouw

Major Yipyapper

Berichten: 5016

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:03

Woonplaats: Friesland

Bericht 13 Jul 2016 07:14

Re: Verlanglijstje kraamcadeau's

Nee maar ik wist altijd wel wat te bedenken. Vind het nu bij de 2e wel moeilijker merk ik.

Voorlees boeken (het dikke boek van jip en janneke)
Box mobiel (Tiny love )
Iets met de naam erop (een stoeltje,klompje enz.)
Wip stoeltje
Baby walker
Kleertjes
2014 2016
<<

Ooh La La!

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6715

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:34

Bericht 13 Jul 2016 07:16

Re: Verlanglijstje kraamcadeau's

Nee, maar er is ook echt niemand geweest die vroeg of we speciale wensen hadden ofzo.
21.02.2014
20.06.2016

Volg me op Instagram: huisjeopdehei
<<

Fiwen

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2341

Geregistreerd: 24 Apr 2014 12:38

Bericht 13 Jul 2016 07:23

Re: Verlanglijstje kraamcadeau's

Ja dit keer wel al gemaakt.
Vorige keer vaak de vraag gekregen wat we graag wilde hebben maar wist het nooit op dat moment te bedenken en daardoor veel dingen gekregen die we amper/niet gebruikt hebben zoals kleertjes die absoluut niet onze smaak waren en verzorgingsproducten waar J niet tegen kon.
Daarom nu wel gemaakt, komt niet op het kaartje of zo maar meer dat als mensen er naar vragen ik de link kan geven en dan kunnen ze alsnog zelf beslissen of ze iets van het lijstje willen kopen of zelf wat bedenken.
Grote meid: 25-08-2010
Kleine meid: 15-09-2016

http://www.juulsoof.nl
Instagram & Facebook: @juulensoof
<<

Anoniem250

Bericht 13 Jul 2016 07:28

Re: Verlanglijstje kraamcadeau's

Ik heb al zoveel. Mensen maken mij blij met bon van Bijenkorf of Zara. Daar koop ik het liefste kleding. Andere babyspullen en speelgoed heb ik al in overvloed. Knuffels vind ik niet leuk om te krijgen.
<<

Raven

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2503

Geregistreerd: 01 Sep 2013 12:39

Bericht 13 Jul 2016 07:36

Re: Verlanglijstje kraamcadeau's

Ik heb mijn familie (broers, zusjes en moeder) een app gestuurd in de familieapp met een tip.
Een hobbelpaard waar ik helemaal weg van ben.
Aan mijn schoonfamilie hebben we een babyfoon gevraagd.
Ons engeltje *26-11-2012 - 04-12-2012*

Onze grote vent 22-08-2016

Onze kleine meid 27-02-2018
<<

Pioenroos

Noob

Berichten: 2

Geregistreerd: 04 Jul 2016 20:00

Bericht 13 Jul 2016 07:38

Re: Verlanglijstje kraamcadeau's

Wij vroegen ook alleen maar cadeaubonnen. Knuffels vind ik vreselijk en kleding koop ik toch het liefste zelf.
<<

Wasmand

Kletskop

Berichten: 527

Geregistreerd: 09 Okt 2013 20:19

Bericht 13 Jul 2016 08:07

Re: Verlanglijstje kraamcadeau's

Ik had wel een aantal dingen opgeschreven.
Voorleesboeken
Badspeelgoed
Speelgoed voor als hij iets ouder was
En bonnen vond ik ook altijd leuk
<<

September

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2341

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:28

Bericht 13 Jul 2016 08:19

Re: Verlanglijstje kraamcadeau's

Ik had tot nu toe opgeschreven:

Houten loopfietsje
Aden and anais swaddles
Petit bateau romper maat 62
Puzzel naam www.c-r-e-8.nl
Happy horse schapenslofjes
Yepp fietsstoeltje bruin
Bonnen Bijenkorf
Purebabylove draagdoek

Probleem is inderdaad dat we ook al zoveel hebben!
voorleesboeken zijn nog wel een goede ja!

Ik ga het ook echt niet op het kaartje zetten. Maar het is inderdaad voor als mensen ernaar vragen. Verrassingen vind ik nog altijd het leukste.
Afbeelding
Afbeelding
<<

Anoniem250

Bericht 13 Jul 2016 08:27

Re: Verlanglijstje kraamcadeau's

Goed lijstje september! Ik dacht dat ik verrassingen ook het leukste vond. Maar blijkt dat heel veel mensen vooral qua kleding een andere smaak dan ik hebben. Heel veel kleertjes zijn daardoor niet of nauwelijks gedragen.
<<

Anoniem280

Bericht 13 Jul 2016 08:36

Re: Verlanglijstje kraamcadeau's

Wij hadden niet echt een verlanglijstje gemaakt.
Ik heb aan mijn vader iets persoonlijks gevraagd, aan mijn schoonouders weer iets anders etc.
Zo hadden we niets dubbel.
Aan vrienden vroegen we of ze boxzakken wilden doen. Dit ook gekregen.
Verder niet echt wensen.
Wel hebben we gezegd geen knuffels te willen. Hun eerste knuffel hebben ze van papa en hun slaappopje van mijn vriend zijn beste vriend.

Kleertjes hebben wij amper gekregen, wel heel veel bonnen.
Laatst gewijzigd door Anoniem280 op 13 Jul 2016 08:38, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

September

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2341

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:28

Bericht 13 Jul 2016 08:37

Re: Verlanglijstje kraamcadeau's

Ja met kleding ben ik daar inderdaad wel bang voor.
Ik zie veel kleertjes met teksten erop en teksten op kleding vind ik verschrikkelijk!
Misschien dat ik als de baby geboren is nog een paar kledingsetjes erbij zet die ik mooi vind. Dan weet ik ook wat het geslacht is dus dan is het gerichter kijken.
Afbeelding
Afbeelding
<<

bosjesvrouw

Major Yipyapper

Berichten: 5016

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:03

Woonplaats: Friesland

Bericht 13 Jul 2016 08:59

Re: Verlanglijstje kraamcadeau's

Leuke ideeën september!

Van mijn werk (collega's zamelen altijd geld in) vroegen ze wat ik wou. Van hun heb ik een camping bedje gekregen en van de personeelsvereniging heb ik het dikke boek van jij en janneke gekregen. Van mijn werk zelf heb ik een cadeau bon van een baby zaak gekregen en daar heb ik de box mobiel van Tiny love van gekocht.

Ik heb een paar kleertjes gekregen die ik niet mooi vond of te zomers voor de winter :palm:

Mijn moeder, zus, schoonmoeder en vriendinnen weten mijn smaak wel.
2014 2016
<<

Teun

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8452

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:59

Bericht 13 Jul 2016 09:26

Re: Verlanglijstje kraamcadeau's

Wij hadden geen lijst maar sommige mensen vroegen wat we leuk vonden. We hadden nog bijna geen speelgoed dus van die knisper- of rammelspeeltjes vonden we leuk om te krijgen, nu zie je ook dat ze er heel veel plezier van heeft.

Verder vond ik alles van het merk Done by Deer leuk en heb ik dat ook als optie genoemd, cadeaubonnen van de Hema of een andere winkel, en sommige setjes kleding. Ook hebben we een paar leuke voorleesboeken gekregen van o.a. Jip en Janneke. Knuffels vond ik inderdaad ook niks, aan een paar heb je wel genoeg.
♥ feb 2016
♥ ♥ juli 2018
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17343

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:24

Bericht 13 Jul 2016 10:50

Re: Verlanglijstje kraamcadeau's

Ik heb nooit echt een wens doorgegeven anders dan boeken. Ik vind boeken ZO leuk om te krijgen! En T vindt ze geweldig, allemaal. Oh en na een tijdje heb ik ook een paar x klein babyspeelgoed gevraagd, dat hadden we helemaal niet.

Als mensen echt aangaven een groter kado te willen geven dan gaf ik wel wat door. Dan willen ze ook graag iets geven wat je echt graag wil. Van mijn collega's daarom een boxmobile gekregen, en van ouders bijvoorbeeld loopfietsjes etc :)
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Uffe

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9406

Geregistreerd: 25 Nov 2015 15:30

Bericht 13 Jul 2016 14:37

Re: Verlanglijstje kraamcadeau's

Wij hadden ook geen verlanglijstje en hebben veel kleertjes gekregen en Hema bonnen. Van mn schoonouders hebben we de familyfix gekregen voorin de auto, topcadeau!
⁠♡♡♡
<<

Anoniem281

Bericht 13 Jul 2016 14:44

Re: Verlanglijstje kraamcadeau's

Wij hadden ook niet echt een lijstje. Wanneer er om een idee werd gevraagd, moest ik ook even nadenken haha. Boeken vond en vind ik heel erg leuk! Heb van Exo, Joan, Yadira en Elliot een boek gekregen, Pluk van de Petteflet en ik vind 't zó leuk! Vriend heeft 'm zelf nooit gelezen, bizar.. Maar die leest nu al voor, elke dag een stukje. Heerlijk :)

Oh maar waar ik voor mezelf altijd zeg 'Oh joh, doe maar wat, ik hoef niet echt iets, hoor!' geef ik voor Tobias wel serieuze opties. Ik vind knuffels bijv. namelijk ook helemaal niks, maar zit nu wel met een 75 cm hoge knuffelbeer. Daarna heb ik gewoon opties gegeven toen er naar cadeausuggesties werd gevraagd :smile:
<<

SanFran

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 192

Geregistreerd: 02 Sep 2013 05:02

Bericht 13 Jul 2016 15:38

Re: Verlanglijstje kraamcadeau's

Hier is de grote stroom kraambezoek voorbij! Vooraf geen lijstje, en we hebben 2x de vraag gehad over onze wensen. Hier ook voorleesboeken gevraagd en gekregen. Van de opa's en oma's geldbedragen om ergens bij te leggen of spaarrekening, heb ook een geboortestoel + tafel met geboortekaartje gevraagd en gekregen, van broers en zussen een boxmobiel en een houten babygym. En overige kraambezoek veelal cadeaubonnen en geld.
Ook een gepersonaliseerd voorleesboekje, houten (speel)blokken met naam en geboortedatum, een zwembroekje, besteksetje, wat speelgoed, een houten trein, en gelukkig maar 1 setje kleren.. Die kan hij over 1,5 jaar aan. "Op de groei kopen is altijd goed" zo werd mij verteld.

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers