Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Datetopic #1

<<

Anoniem29

Bericht 18 Okt 2013 10:24

Re: Datetopic

Bliss schreef:Weet je wat het ook is? Ik trek me m'n hele leven al veel te veel aan van wat andere mensen eventueel ergens van zouden kunnen vinden. Die eisenlijst van mij is volgens mij nog niet eens gebaseerd op wat ík per se aantrekkelijk vind in een man, maar meer op wat ik denk dat anderen normaal en leuk vinden. Het is moeilijk dit los van elkaar te zien, maar vroeger durfde ik al nooit tegen een vriendin te zeggen dat ik iemand leuk vond als het bijv. geen enorme knapperd was. Slaat nergens op, I know. Dit gevoel zit diepgeworteld en ik wil ervan af!


Dat denk ik ook wel eens bij het lezen van jou posts. Bijvoorbeeld over het lengte verschil. Wie heeft daar last van? Ik kan het mij namelijk niet voorstellen dat door zo'n klein lengte verschil je lichaamelijk of psychisch klachten zult gaan ondervinden aan de man in kwestie haha.

Het enige waar je last van kan hebben is het feit dat kortzichtige mensen denken 'Oh die vrouw is groter dan die man'. En dat zegt een stuk meer over die mensen dan over jou en jouw leuke man/relatie.
<<

Meneer de Uil

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6162

Geregistreerd: 01 Sep 2013 18:08

Bericht 18 Okt 2013 10:28

Re: Datetopic

En geef dingen gewoon een kans..wie weet wat ervan komt. Ik wilde geen vent met borsthaar, maar damn wat vind ik het nu sexy!
Bliss, je bent zo'n leuk mens..gun je zelf eens een relaxte date met een man.
The familytree will always grow 2-12-2015 en 10-10-2018
<<

Anoniem29

Bericht 18 Okt 2013 10:30

Re: Datetopic

Ik ook! Ik hou van borsthaar :D

Schouder en rughaar hoeft van mij niet haha. Maar zeg nooit nooit. Ik heb wel eens gehoord dat dit bij oudere mannen ineens kan gaan groeien. Wie weet vind ik het tegen de tijd dat ik zelf 40 ben ook wel sexy.
<<

Marsy31

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6681

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:19

Bericht 18 Okt 2013 11:09

Re: Datetopic

Hahaha, meneer de Uil, dat heb ik precies hetzelfde: ik haatte borsthaar, vond het zó vies. Nu heb ik een man met overal haar en ik vind het supersexy!
Afbeelding
Afbeelding
<<

ChiQ

Bericht 18 Okt 2013 11:24

Re: Datetopic

Kleine mannen, tja. Mijn man is ook niet groot, maar wel groter dan ik, ik zou echt heel heel erg veel spijt hebben als ik mijn om een domme eis had laten gaan. Bliss, jij geeft het niet eens een kans. Ben jij zo perfect dan? Kijk, niet omdat je vrijgezel bent en gewoon een vriend wil moet je de eerste beste accepteren en als hij een lilliputer was snapte ik je echt wel maar deze gast is maar een paar cm korter. Blijf zo kieskeurig en you might end up alone..
<<

Amandine

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4569

Geregistreerd: 02 Sep 2013 10:35

Bericht 18 Okt 2013 11:38

Re: Datetopic

Nou zeg, zo'n opmerking is ook een oppepper zeg!
In mijn omgeving werd er ook gekeken naar de lengte van de man en 'hoorde' de man ook groter te zijn dan de vrouw, maar ik geloof dat m'n familie er (nu) geen problemen mee heeft, omdat ze zien dat m'n vriend goed voor me is en bij me past. Daar draait het toch uiteindelijk ook om?
A 06-11-2017
M 23-03-2020
<<

Koko

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3069

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:23

Bericht 18 Okt 2013 11:41

Re: Datetopic

Oo ik herken het echt zo goed wat jij zegt Bliss! Ik ben net zo, very frustrating! Ik weet dat ik mijn eisen omlaag moet doen, want ik weet dat het zo nooit iets gaat worden met mij en de mannen. Maar om dat dan ook echt te doen, dat vind ik nog knap lastig!
<<

Anoniem301

Bericht 18 Okt 2013 11:53

Re: Datetopic

Kowalski schreef:Oo ik herken het echt zo goed wat jij zegt Bliss! Ik ben net zo, very frustrating! Ik weet dat ik mijn eisen omlaag moet doen, want ik weet dat het zo nooit iets gaat worden met mij en de mannen. Maar om dat dan ook echt te doen, dat vind ik nog knap lastig!


Maar misschien ben jij ook niet de juiste tegengekomen. Ik weet meteen of ik een klik heb met iemand, of niet. Ik ben niet iemand die meerdere dates 'moet' doen en dan ineens wel head over heels verliefd word. Ik wéét het gewoon, meteen bij de eerste ontmoeting. Ik heb het wel eens geprobeerd hoor, iemand ‘een kans’ geven, maar bij mij kwam het niet. Mijn huidige vriend droeg toen ik hem net ontmoette een goude ketting, ringen, zo’n hemdje (het was zomer) en Nike Air Max. Een stuk was het al, maar die kleding, ik vond het veels te ordinair. Maar, ik was instant verliefd op hem, en toen maakte die kleding geen drol uit.

Dus, wat ik eigenlijk probeer te zeggen Bliss, is spreek eens met die jongen af, (of als hij niet meer reageert, een andere) en kijk gewoon hoe het in het echt klikt. En dan maakt dat eisenlijstje niet uit, als je echt verliefd bent. Met je ex heb je het geprobeerd, maar heb het idee dat je nooit echt verliefd op hem was, klopt dat? Probeer het niet te hard, wees gewoon jezelf, en fuck wat de omgeving zegt. Misschien heeft hij wel een grote penis en is hij geweldig in bed en laat hij je elke dag huilen van het lachen. Dat is toch geweldig? Laat de omgeving maar denken, zij hoeven niet oud met hem te worden, jij wel.
<<

Anoniem4

Bericht 18 Okt 2013 12:09

Re: Datetopic

Wat Carrie zegt heb ik ook. Als ik al twijfel over iemand wordt het niks.
Het moet niet groeien (de liefde ;)), het is er of het is er niet.

Bij mij is het met de mannen even rustig. Ik whatsapp nog steeds wel af en toe met de jongen met wie ik een paar keer heb gezoend maar merr niet. Dus Lavendel heeft vrijdag geregeld dat ik met hem zou gaan daten. Hij heeft gezegd dat we binnenkort naar de bios gaan maar toen hij me zaterdag appte heb ik het er niet meer over gehad.

Ik vind het wel even prima zo. Ik heb het druk genoeg nu dus mn hoofd staat er ook even niet naar.
<<

Marsy31

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6681

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:19

Bericht 18 Okt 2013 12:16

Re: Datetopic

Ik ben het 100% met je eens Carrie, maar dan moet je de man in kwestie inderdaad wél eerst ontmoeten. Ik had echt gruwelijke hekel aan borsthaar en de mijne had toch echt overduidelijk veel haar toen ik hem ontmoette, maar ik wist het meteen: deze is interessant, een bepaalde gevoel. Maar iets al afkappen van te voren vind ik gewoon een klein beetje oppervlakkig (sorry Bliss bedoel het niet verkeerd). Je kunt pas op zoiets afknappen als je iemand hebt ontmoet vind ik en niet al voor die tijd. En als ik die jongen was wilde ik niet eens meer met je afspreken. Als iemand dat tegen mij zou zeggen zou ik dat zeer oppervlakkig en ook wel pijnlijk vinden. Dus als die jongen nog met je wil afspreken Bliss, dan is het in elk geval een goede gozer!
Afbeelding
Afbeelding
<<

Feline

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4503

Geregistreerd: 11 Sep 2013 18:02

Bericht 18 Okt 2013 14:30

Re: Datetopic

Volledig eens met Carrie. Vroeger had ik je echt uitgelachen als je had gezegd dat ik een 4 jaar jongere vriend zou krijgen. Maar toen ik m'n vriend zag kon ik voor een moment even alleen naar hem kijken. Ik weet ook nog exact waar hij stond en wat ie deed. Daarna echt nog wel gedacht, gaan we hiermee door? Maar z'n leeftijd heeft me uiteindelijk niet tegen gehouden.
<<

SoGood

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6123

Geregistreerd: 11 Sep 2013 12:54

Bericht 18 Okt 2013 14:37

Re: Datetopic

Verwijderd: -> begreep mijn eigen zin niet meer. :confused:
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9772

Geregistreerd: 04 Sep 2013 12:33

Bericht 18 Okt 2013 14:56

Re: Datetopic

Ben nu wel benieuwd hoor SoGood.
<<

Anoniem301

Bericht 18 Okt 2013 15:41

Re: Datetopic

Marsy31 schreef:Ik ben het 100% met je eens Carrie, maar dan moet je de man in kwestie inderdaad wél eerst ontmoeten.

Dat zeg ik toch ook :wink:
<<

anoniem213

Bericht 18 Okt 2013 15:49

Re: Datetopic

Iedereen, inclusief Bliss, is het er dus over eens dat Bliss meer moet daten :cheering:.
<<

anoniem213

Bericht 18 Okt 2013 15:51

Re: Datetopic

Ik heb trouwens wel dat het kan groeien, maar dan wel bij toeval. Dus dat ineens blijkt dat een vriendschap meer is. Als ik iemand niet aantrekkelijk vind, dan ga ik hem ook niet leuk vinden na vier dates. Mijn vriend heeft echt wel eigenschappen die ik op internet misschien af zou schrijven, maar hij is gewoon goed zoals hij is en ik ben heel blij met hem! Inclusief al zijn haar en hobbitvoeten :heart:.
<<

Koko

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3069

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:23

Bericht 18 Okt 2013 15:52

Re: Datetopic

Nu jullie dit zo typen denk ik dat het inderdaad bij mij ook zo werkt. Toen ik mijn ex zag voelde het meteen goed en bij al die andere scharrels had ik telkens zoiets van: 'Tsja, ik zal het maar weer eens proberen hè!' en dat liep op niks uit. En bij die leuke jongen van laatst had ik als enige het gevoel van mijn 'echte' ex, alleen die was er dan weer niet klaar voor.

Misschien is het niet een kwestie van mijn eisenlijstje aanpassen, maar op me af laten komen wat ik tegenkom en als het goed voelt, dan voelt het goed.

Succes Bliss, haha!
<<

Anoniem130

Bericht 18 Okt 2013 15:53

Re: Datetopic

Ik ben overigens wel echt kneiter hypocriet want mijn laatste date is 2 jr. geleden ofzo. :') (en die daarvoor weer 1,5 jr. daarvoor)

Maar goed, ik kom gewoon ECHT nooit geïnteresseerden tegen.
<<

anoniem213

Bericht 18 Okt 2013 15:56

Re: Datetopic

In de kroeg, supermarkt of op straat is het gewoon anders dan op internet. Je kunt ervoor kiezen om direct op iemand af te knappen of na vier normale berichten op en neer gewoon vragen om af te spreken. Wat heb je te verliezen? In lang berichten sturen zie ik ook niets. Voor hetzelfde geld vind je hem fantastisch na zijn berichten en heb je al drie maanden kriebels, maar als je hem dan ontmoet, voel je niets. Dan is het ook zonde van die drie maanden geweest.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25110

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 18 Okt 2013 17:30

Re: Datetopic

ChiQ schreef:Kleine mannen, tja. Mijn man is ook niet groot, maar wel groter dan ik, ik zou echt heel heel erg veel spijt hebben als ik mijn om een domme eis had laten gaan. Bliss, jij geeft het niet eens een kans. Ben jij zo perfect dan? Kijk, niet omdat je vrijgezel bent en gewoon een vriend wil moet je de eerste beste accepteren en als hij een lilliputer was snapte ik je echt wel maar deze gast is maar een paar cm korter. Blijf zo kieskeurig en you might end up alone..


Joh, bedankt voor deze bijdrage, hier voel ik me stukken beter door!
Natúúrlijk ben ik niet perfect, dat realiseer ik me maar al te goed en daarom sláát het ook nergens op om iemand meteen af te schrijven, maar ik voel het op dat moment wel zo en dat is vrij lastig te veranderen, heb ik gemerkt. In dat langere bericht aan die jongen heb ik ook gezegd dat het misschien wel arrogant overkomt, terwijl ik dat verre van ben. Het is echt voornamelijk wat ik eerder al zei, dat ik me veel te veel van anderen aantrek. En ja, dan kan ik wel af gaan spreken, maar dan is ie nog steeds even klein. Het stomme is, ik doe het eigenlijk gewoon weer, me alles van anderen aantrekken. Ik vraag hier of lengte een dealbreaker voor jullie zou zijn. Jullie zeggen van niet, dus dan denk ik: ok, ik moet me niet aanstellen en gewoon op date gaan. Maar als jullie hadden gezegd dat het wel een afknapper was, dan was ik dáárin meegegaan. Ik weet gewoon totaal niet meer wat ik er nou zélf van vind, ben het spoor een beetje bijster geloof ik. Toen er begin dit jaar een 15 jaar oudere man (waar ik al een poos mee had staan ouwehoeren en die ik ook wel leuk vond, maar wat ik niet kon toegeven, want tja, hij was wel 15 jaar ouder en wat zouden 'andere mensen' daar wel niet van denken - en dan heb ik het over een potje zoenen! :laughcry:) in de kroeg interesse toonde, moesten m'n vriendinnen me ook eerst overtuigen dat dat echt wel een keer kon en dat dat echt niet zo erg was, voordat ik met hem zoende. Dat is toch triest?! Ik ben altijd zó bang dat anderen iets stom of raar vinden, dat ik continu die bevestiging nodig heb. Het zit me ook zo hoog, dat ik er nu alweer om zit te janken.

Maar goed, nu kwam ik dus laatst die vent in de kroeg tegen, die ik eigenlijk ook helemaal niet zo knap of aantrekkelijk vond op het eerste gezicht, maar die na een poos kletsen toch eigenlijk heel leuk was, waardoor hij toch ineens aantrekkelijk werd voor mij. Ik weet dus wel dat het kan en dat ik wél van dat ideaalplaatje af kan stappen en iemand leuk kan vinden, ook al voldoet ie niet aan alle 'eisen'. Maar ik kom dit soort mannen dus gewoon te weinig tegen en op een datingsite zie je in zo'n profiel meteen van alles om op af te knappen, terwijl hij in het echt misschien vet leuk is. Dat is het lastige eraan. Ik ga dus echt proberen om de volgende internetman een eerlijke kans te geven, I promise.

Carrie, over m'n ex heb je wel gelijk. Ik vond hem wel echt leuk en bij vlagen voelde ik verliefdheid en na een tijdje hield ik ook van hem, maar het was niet dat ultieme gevoel dat ik ooit wel in een relatie hoop te voelen. Ik dacht dat ik dat gewoon niet per se nodig had, dat ik misschien liever wat rustiger in een relatie stapte zonder helemaal hoteldebotel te zijn, omdat dat alleen maar stress oplevert (en slapeloze nachten), maar dat gaat toch niet helemaal op denk ik. Ik hoop eigenlijk wel op een soort middenweg ofzo.

Nou, ik heb wel weer ff genoeg geluld, ik overweeg trouwens een boek uit te brengen of een blog te gaan schrijven n.a.v. dit topic :wink:
❤ 7 juni 2018
<<

ChiQ

Bericht 18 Okt 2013 17:39

Re: Datetopic

Je weet niet wat je wil, en daarom doe je zo. En omdat je niet weet wat je wil, zou ik lekker casual daten met iedereen die ook met jou wil daten. Het is leuk om te daten! Het was niet slecht bedoeld maar je moet je wel beseffen dat de perfecte man niet perse degene is die in jouw hoofd zit, snap je. En, lak aan wat mensen van je vlam vinden, al ging jij met een dwerg van 1.20m zolang jij achter je keuzes kan gaan staan, maakt het niemand een pepernoot uit hoor. :thumbup:
<<

SuperGrover

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 710

Geregistreerd: 10 Sep 2013 23:33

Bericht 18 Okt 2013 18:43

Re: Datetopic

Had je niet nog een speeddate sessie open staan, B?
<<

anoniem213

Bericht 18 Okt 2013 18:46

Re: Datetopic

Maar Bliss, heb je daar niet overal last van? Dat je altijd nadenkt over wat anderen vinden of denken? Ik wil helemaal niet het onderwerp hier veranderen, maar ik zou overwegen daar toch een keer iets mee te doen. Volgens mij maakt dat je leven namelijk een stuk gemakkelijker.

Verder: Veel daten :cheering:. Speeddaten :cheering:. Als een date niet leuk was, ben je in ieder geval een avond weg geweest en heb je vaak ook nog een goed verhaal daarna.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25110

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 18 Okt 2013 19:34

Re: Datetopic

Verdomd, volgens mij heb ik zondag over een week een speeddatemiddag staan, die ik nog wil verzetten! Wil eerst iemand vinden die meegaat haha.
Maar June, eigenlijk heb ik hier verder dus veel minder last van! Wel van faalangst, maar da's weer een ander verhaal (al komt het wel voort uit onzekerheid). Op andere gebieden heb ik veel meer schijt aan andere mensen gelukkig. Ik sta rustig achterlijk te doen op een podium voor een zaal vol mensen bijvoorbeeld. Maar dat daten, vreselijk is het gewoon. ChiQ, daten is niet leuk :wink:

Oh fuck, krijg net een mailtje van Paiq, dat ik een bericht heb van die kleine man, dus ik wilde ff heel snel kijken, maar hij was online en ik heb helemaal geen tijd nu, dus ben meteen offline gegaan weer en heb het bericht niet gelezen! :laughcry: Ik kijk vannacht nog wel ff als ik terug ben uit de kroeg :D
❤ 7 juni 2018
<<

anoniem213

Bericht 18 Okt 2013 19:37

Re: Datetopic

Ik dacht ook met vriendinnen en zo, maar ik kan dat natuurlijk niet voor jou beoordelen. En faalangst: breek me de bek niet open :thumbdown:.

En je moet nu kijken en lezen! Boeiend als hij je aanspreekt. Dan zeg je toch dat je snel weer weg moet. Jij bent tenslotte een vrouw met een leuk leven.
VorigeVolgende

Terug naar Liefde, seks & relaties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers