Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Wie mis je hier nog?

<<

Anoniem115

Bericht 03 Sep 2013 13:46

Re: Wie mis je hier nog?

Zijn stuiterbal en luce ook mee gekomen ?
<<

PoesjeMauw

Noob

Berichten: 29

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:12

Bericht 03 Sep 2013 14:02

Re: Wie mis je hier nog?

Luce heb ik gezien hier.
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:56

Bericht 03 Sep 2013 15:55

Re: Wie mis je hier nog?

Oh god wat sneu, sorry hoor maar nemen sommige mensen dan puur een nieuwe naam aan zodat het onduidelijk is wie ze zijn en dan maar kijken of het ontdekt wordt? Dit topic is niet het eerste waarin ik het zie, ergens anders ook al 'ik ben anoniem maar als je goed opgelet hebt herken je me wel.' En dan ook nog piepen als je niet herkend wordt.

Ok ik reageer misschien wat heftig hier op, maar dit soort aandachttrekkend gedrag trek ik slecht.
#teammaple🍁
<<

Anoniem14

Bericht 03 Sep 2013 15:59

Re: Wie mis je hier nog?

Luce heb ik ook gezien.

Céline, je bent wel echt heel makkelijk te herkennen hoor, haha. Ik weet door je schrijfstijl gelijk wie je bent.
<<

Anoniem193

Bericht 03 Sep 2013 16:04

Re: Wie mis je hier nog?

@UN: Ik word liever niet herkend, maar helemaal voorkomen zal ik het wel niet denk ik.
Ik ga geen foto's plaatsen en dan snel weer weghalen zoals anderen die onbekend willen blijven wel doen.
Als je dat doet, neem je inderdaad een andere naam om te kijken hoe snel anderen het door hebben. :roll:
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:56

Bericht 03 Sep 2013 16:10

Re: Wie mis je hier nog?

Alibi schreef:@UN: Ik word liever niet herkend, maar helemaal voorkomen zal ik het wel niet denk ik.
Ik ga geen foto's plaatsen en dan snel weer weghalen zoals anderen die onbekend willen blijven wel doen.
Als je dat doet, neem je inderdaad een andere naam om te kijken hoe snel anderen het door hebben. :roll:

Maar waarom überhaupt benoemen dat je een nieuwe naam hebt dan?
#teammaple🍁
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15894

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:23

Bericht 03 Sep 2013 16:11

Re: Wie mis je hier nog?

Urban Naked schreef:Oh god wat sneu, sorry hoor maar nemen sommige mensen dan puur een nieuwe naam aan zodat het onduidelijk is wie ze zijn en dan maar kijken of het ontdekt wordt? Dit topic is niet het eerste waarin ik het zie, ergens anders ook al 'ik ben anoniem maar als je goed opgelet hebt herken je me wel.' En dan ook nog piepen als je niet herkend wordt.

Ok ik reageer misschien wat heftig hier op, maar dit soort aandachttrekkend gedrag trek ik slecht.


Haha, je bent niet de enige hoor!
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Ella

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3276

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:44

Bericht 03 Sep 2013 16:12

Re: Wie mis je hier nog?

Lady schreef:
Urban Naked schreef:Oh god wat sneu, sorry hoor maar nemen sommige mensen dan puur een nieuwe naam aan zodat het onduidelijk is wie ze zijn en dan maar kijken of het ontdekt wordt? Dit topic is niet het eerste waarin ik het zie, ergens anders ook al 'ik ben anoniem maar als je goed opgelet hebt herken je me wel.' En dan ook nog piepen als je niet herkend wordt.

Ok ik reageer misschien wat heftig hier op, maar dit soort aandachttrekkend gedrag trek ik slecht.


Haha, je bent niet de enige hoor!

Eens, zeg dan niets
<<

Anoniem44

Bericht 03 Sep 2013 16:16

Re: Wie mis je hier nog?

Ik snap al dat gedoe sowieso niet zo. We zitten op een ander forum, nou... Woehoe! Spanning en sensatie!
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15894

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:23

Bericht 03 Sep 2013 16:25

Re: Wie mis je hier nog?

-ED- schreef:Ik snap al dat gedoe sowieso niet zo. We zitten op een ander forum, nou... Woehoe! Spanning en sensatie!


Of, in de trant van jouw avater, fuck it! :D
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Anoniem73

Bericht 03 Sep 2013 16:52

Re: Wie mis je hier nog?

Steep schreef:Voor degene die Vixen mist (Razz geloof ik). Ze komt voorlopig niet meer. Ff andere prio's.


Jammet!
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25045

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 03 Sep 2013 17:07

Re: Wie mis je hier nog?

Gympie schreef:Luce heb ik ook gezien.

Céline, je bent wel echt heel makkelijk te herkennen hoor, haha. Ik weet door je schrijfstijl gelijk wie je bent.


Overduidelijk idd. Tussen een zin en een vraagteken of uitroepteken moet geen spatie trouwens. (tip voor Celine)
❤ 7 juni 2018
<<

Anoniem 49

Bericht 03 Sep 2013 17:14

Re: Wie mis je hier nog?

Bliss schreef:
Gympie schreef:Luce heb ik ook gezien.

Céline, je bent wel echt heel makkelijk te herkennen hoor, haha. Ik weet door je schrijfstijl gelijk wie je bent.


Overduidelijk idd. Tussen een zin en een vraagteken of uitroepteken moet geen spatie trouwens. (tip voor Celine)

Dat is inderdaad ook een punt waaraan ik haar herken.
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15894

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:23

Bericht 03 Sep 2013 17:16

Re: Wie mis je hier nog?

Is Antibes hier al gesignaleerd?
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Anoniem32

Bericht 03 Sep 2013 17:21

Re: Wie mis je hier nog?

Is wel makkelijk om mij te herkennen via mijn schrijfstijl.
Maar dan ga ik het nog niet bekend maken verder.
Is toch ook niet erg. De mensen die weten wie ik ben nou prima als ik helemaal niet herkend wil worden blijf ik wel weg.
Maar voor nu is dit prima zo.
<<

Dennenappel

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 376

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:42

Bericht 03 Sep 2013 18:21

Re: Wie mis je hier nog?

Piertje schreef:Niemand mist mij :cry:
Haha, moet toch maar wat actiever worden.


Ik wel maar ik was nog aan het broeden op je naam, ik kwam weer niet verder dan wormding :D
Wel nog even je oude avatar erbij pakken, die viel goed op.
<<

Anoniem4

Bericht 03 Sep 2013 18:24

Re: Wie mis je hier nog?

Piertje schreef:Niemand mist mij :cry:
Haha, moet toch maar wat actiever worden.


Dit is net als in die 'wie wil je meeten'-topics, dat mensen reageren met 'ik ben nog helemaal niet genoemd'.
<<

Bisq

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2260

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:39

Bericht 03 Sep 2013 18:29

Re: Wie mis je hier nog?

Rogue schreef:
Piertje schreef:Niemand mist mij :cry:
Haha, moet toch maar wat actiever worden.


Dit is net als in die 'wie wil je meeten'-topics, dat mensen reageren met 'ik ben nog helemaal niet genoemd'.


Haha, ahh jaaa heel verdrietig voor ze!
Insta: je_ei_kwijt
<<

Arwyn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9634

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:06

Bericht 03 Sep 2013 18:33

Re: Wie mis je hier nog?

Voor degenen die anoniem willen blijven: bij mij werkt het altijd!
Moet echt met koeienletters op het forum komen wil ik eens doorhebben wie toch die nieuwe naam heeft, haha.
Ik hou van jou, van heel jou

augustus 2015 - juni 2018 - januari 2022
<<

Anoniem32

Bericht 03 Sep 2013 18:38

Re: Wie mis je hier nog?

Cinnamon schreef:Voor degenen die anoniem willen blijven: bij mij werkt het altijd!
Moet echt met koeienletters op het forum komen wil ik eens doorhebben wie toch die nieuwe naam heeft, haha.


Hahahah dat heb ik zelf overigens ook.
<<

Arwyn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9634

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:06

Bericht 03 Sep 2013 18:42

Re: Wie mis je hier nog?

Blijkbaar ben jij te herkennen Celine, maar ik heb geen idee :lol:
Ik hou van jou, van heel jou

augustus 2015 - juni 2018 - januari 2022
<<

Anoniem17

Bericht 03 Sep 2013 18:44

Re: Wie mis je hier nog?

Céline, ik heb ook geen flauw idee wie je bent. Please, enlighten me!
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25045

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 03 Sep 2013 18:53

Re: Wie mis je hier nog?

Cinnamon schreef:Blijkbaar ben jij te herkennen Celine, maar ik heb geen idee :lol:


Wie jij bent is mij dan weer een raadsel!
❤ 7 juni 2018
<<

Arwyn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9634

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:06

Bericht 03 Sep 2013 18:55

Re: Wie mis je hier nog?

Ik ben ook niet zo heel bekend hoor, dus dat is niet zo vreemd Bliss :)
Ik hou van jou, van heel jou

augustus 2015 - juni 2018 - januari 2022
<<

Anoniem 53

Bericht 03 Sep 2013 19:41

Re: Wie mis je hier nog?

Celine schreef:
Auxo schreef:Beetje jammer. Waarom nemen jullie nieuwe namen om vervolgens weer herkend te wordend. Zeg dan gewoon wie je was.


Ik denk niet dat men mij herkend ? Alleen de forummers die weten wie ik ben.
Ik heb bewust hiervoor gekozen. Omdat er mee lezers waren en het nodig vonden alles door te vertellen wat ik schreef.
Nu hoeft het niet strikt geheim te zijn wie ik ben en als je het wilt weten pm me maar.
Maar ik maak het voor nu niet openbaar. En ik wil toch nog graag mee forummen.

Ik vind het prima dat er andere namen bedacht worden om wat anoniemer te zijn. Maar ik vind het altijd een beetje 'aandachtvragend' om dan te gaan posten dat 'mijn oude naam niet gemist wordt' of andere reacties die zo overkomen dat mensen moeten gaan vragen wie je dan ook alweer was. Zeg dan gewoon wie je was.
VorigeVolgende

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers