Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Oordopjes, hoe dragen?

<<

Anoniem321

Bericht 16 Okt 2013 18:28

Oordopjes, hoe dragen?

Ik heb laatst nieuwe oordopjes gekocht, zoiets:
Afbeelding

Ik had zoiets:
Afbeelding

Die ik had zaten altijd heel lekker, maar zijn overleden, dus nieuwe gekocht, want alle oordopjes die ik zag waren van het soort zoals de bovenste.
Maar ze zitten helemaal niet lekker en vallen steeds uit mijn oor. Is het de bedoeling dat je die dieper in je oor propt ofzo? Ja, voel me nu even een beetje een sukkel :confused: maar ik was even benieuwd..
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25116

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 16 Okt 2013 18:33

Re: Oordopjes, hoe dragen?

Ik vind die bovenste dus ook helemaal niet fijn, die koop ik niet meer! Vielen bij mij ook uit m'n oor steeds. Ik heb nu fijne van Sony, bij Kruidvat gekocht voor 13 euro.
❤ 7 juni 2018
<<

Dropveter

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1919

Geregistreerd: 01 Sep 2013 07:44

Bericht 16 Okt 2013 19:33

Re: Oordopjes, hoe dragen?

Oh en ik dacht al dat het aan mij lag haha. Meer nee ik vind die 1e ook niet zo fijn als de 2e foto.
<<

Arwyn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9634

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:06

Bericht 16 Okt 2013 19:39

Re: Oordopjes, hoe dragen?

Die bovenste moet je inderdaad gewoon echt in je oor stoppen.
Als het goed is heb je er 3 maten aan dopjes bij gekregen, dus gewoon even proberen welke het prettigst zijn. Sinds ik dit soort dopjes heb, wil ik die harde, plastic dingen als op de tweede afbeelding echt niet meer.. Persoonlijk vind ik die juist erg onprettig en die vallen bij mij juist uit mijn oren, haha.
Daarnaast is het geluid van de eerste vaak mooier dan van de tweede.
Ik hou van jou, van heel jou

augustus 2015 - juni 2018 - januari 2022
<<

Dropveter

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1919

Geregistreerd: 01 Sep 2013 07:44

Bericht 16 Okt 2013 19:40

Re: Oordopjes, hoe dragen?

ooh er zijn verschillende maten dopjes...dat had ik nog niet gezien of bedacht :idea:
<<

Sam

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 10385

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:55

Bericht 16 Okt 2013 19:41

Re: Oordopjes, hoe dragen?

Die bovenste doen pijn bij mij. Krijg er het gevoel van dat mijn oren vacuüm zuigen.
It is my circus. They are my monkeys. I am the ringmaster of this show.

♡ P 2015
♡ X 2016
♡ S 2017
♡ B 2018
<<

Dropveter

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1919

Geregistreerd: 01 Sep 2013 07:44

Bericht 16 Okt 2013 19:43

Re: Oordopjes, hoe dragen?

Geen pijn maar herken het vacuumzuigen wel Sam.
<<

dodo

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 191

Geregistreerd: 02 Sep 2013 11:44

Bericht 16 Okt 2013 20:08

Re: Oordopjes, hoe dragen?

De bovenste hoef ik ook echt nooooooit meer! Tijdens het hardlopen gebruikte ik ze. En inderdaad ze vielen ook vaak uit. Na een aantal keren goed aandrukken viel die weer uit alleen miste ik het bovenste dopje. En die zat dus nog in mijn oor. Thuis geprobeerd om hem eruit te krijgen. uiteindelijk bij de huisarts hebben ze het dopje eruit gekregen. Dus geef mij maar gewoon de onderste!
<<

Sam

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 10385

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:55

Bericht 16 Okt 2013 20:09

Re: Oordopjes, hoe dragen?

Oe bah Dodo, nu wil ik ze al helemaal niet meer gebruiken.
It is my circus. They are my monkeys. I am the ringmaster of this show.

♡ P 2015
♡ X 2016
♡ S 2017
♡ B 2018
<<

Anoniem58

Bericht 16 Okt 2013 23:03

Re: Oordopjes, hoe dragen?

Die eerste zitten juist heerlijk! Die tweede doen bij mij juist altijd pijn en vallen uit mijn oren!
<<

Anoniem321

Bericht 17 Okt 2013 08:39

Re: Oordopjes, hoe dragen?

Oh, Er zitten inderdaad meerdere dopjes bij.. Die link had ik nog niet gelegd haha! Ik dacht dat het gewoon reservedopjes waren, was me nog niet opgevallen dat die van verschillende grootte waren. Zo zie je maar weer waar dit forum goed voor is.. :cheers: Ik ga gelijk even proberen.
<<

Ilovethe90s

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3154

Geregistreerd: 03 Sep 2013 22:14

Bericht 17 Okt 2013 19:34

Re: Oordopjes, hoe dragen?

Oh ... ik heb nu ongeveer 1,5 maand een nieuwe mp3-speler en daar zaten ook zulke dopjes bij. Ik was er ook geen fan van, zit inderdaad voor geen meter. Misschien moet ik er ook andere dopjes opzetten.
Ik had wel het idee dat je er al je oorsmeer mee uit je oren haalt, ik kreeg er hele droge oren van haha.
<<

Anoniem321

Bericht 18 Okt 2013 10:25

Re: Oordopjes, hoe dragen?

Nou, ik heb alle formaten oordopjes geprobeerd, maar geen van de 3 zat lekker. Dit gaat 'm niet worden, ben ik bang..
Nu toch maar op zoek naar die andere. Jammer.

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers