Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Samuel L. Jackson gespot in Amsterdam

<<

Briggy

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1526

Geregistreerd: 19 Nov 2015 16:49

Bericht 11 Jul 2016 21:56

Samuel L. Jackson gespot in Amsterdam

Ik ben al sinds ik mij kan herinneren een grote fan van Samuel L. Jackson (de acteur). Toen ik hoorde dat hij zijn nieuwe film zou opnemen in Amsterdam was ik dan ook erg enthousiast! De afgelopen week was hij in Nederland en mocht ik evt. mee met een groepje om hem te zoeken. Helaas, ik moest werken. En ja hoor, ze zagen hem aan het werk. Ook een goede vriendin van mij zag hem een scene op nemen van dichtbij. Ik baalde hier ontzettend van, voelde mij echt zielig dat ik moest werken en dit aan mijn neus voorbij ging. Gisteren waren we in Amsterdam voor de 10km hardloopwedstrijd waar mijn vriend aan mee deed. Toen hij gestart was ging ik op zoek naar de filmcrew, er had iemand getweet op twitter dat ze in zijn straat aan het filmen waren. Maar toen ik vervolgens vroeg waar dat was kreeg ik geen antwoord (nog steeds niet trouwens). Kon toen wel janken, zo'n kleine moeite om iemand een groot plezier te doen. Maargoed, mijn vriend liep de race uit in 1:05 en we gingen vervolgens weer naar huis. Die nacht moest ik echt bijna huilen in bed omdat ik mij zo rot voelde. Het was al zo'n rotte week met allemaal tegenslagen en op mijn werk was het ook niet bepaald leuk. Mijn vriendje zei dat ik het toch maar nog een keer moest proberen, dus ging ik vandaag al vroeg richting Amsterdam en zat net in een pannenkoekenhuis toen ik op twitter las dat ze aan het filmen waren. Ik heb als de sodemieter mijn pannenkoeken opgegeten en heb vervolgens een fiets gehuurd. Ik fietste als een speer naar de locatie en ja hoor! De straat was afgezet! Ik voelde mij opeens erg onzeker en durfde niet echt te gaan staan kijken. Toen bedacht ik mij, als ik nou er om heen fiets.. misschien zie ik dan wat. En ja hoor! Vanaf de andere kant kon je de crew zien staan. Na een tijdje wachten kwam opeens Samuel L. Jackson met zijn stuntman in een boot langs! Ik moest echt bijna huilen, mijn hart klopte in mijn keel en ik kon het haast niet geloven :cry:. Bewijs van deze meltdown: filmpje. :laughcry: Eindelijk had ik ook mijn favoriete acteur in het echt gezien! :love: :banaan:

Afbeelding

Op gegeven moment was het lunchtijd en vertrok iedereen. Toen ben ik rond gaan fietsen en zelf gaan lunchen. Even later zag ik op instagram/twitter dat ze weer aan het filmen waren. Deze persoon had erbij gezet bij welke gracht het was waardoor ik er snel heen kon fietsen. Daar heb ik even staan wachten, ze namen wel een scene op (met geweerschoten!), maar ik zag Sam niet. Toen besloot ik weer om te fietsen en kwam bij een brug uit. Daar moesten we even wachten maar uiteindelijk kwam Samuel weer met de boot langs om een scene op te nemen, zo cool! :heart:

Toen het daar klaar was pakte de crew hun spullen en verplaatste die naar een brug (of twee, weet niet meer precies) verder en gingen zich voorbereiden op een scene. Ik stond met mijn fiets midden op de set dus moest achter een hek gaan staan. Daar was ik alleen, met de productieassistent. Erg aardige jongen. Hij zei dat Sam Jackson niet echt opviel, maar dat als Ryan Renolds uit de auto stap, iedereen meteen starstruck was. Hij viel niet op mannen, zei hij, maar zelfs hij vond het een knappe vent haha. Heb een hele tijd gewacht, maar er gebeurde niet veel. Het was alweer best laat dus moest eigenlijk weer richting het station. Toch besloten nog om te fietsen en het vanaf een andere hoek te bekijken. Toen zag ik daar voor de derde keer Sam Jackson in de boot een scene opnemen (nee het ging niet vervelen haha). :D

Afbeelding

Vandaag was ik the happiest girl in the world :thumbup: Bedankt voor het lezen van dit verslag :angel:
AfbeeldingAfbeelding
<<

Girli

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3627

Geregistreerd: 06 Sep 2013 16:20

Bericht 11 Jul 2016 21:58

Re: Samuel L. Jackson gespot in Amsterdam

Fijn voor je dat het gelukt is om hem te spotten! Je enthousiasme spat van je verhaal af :D
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43718

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 11 Jul 2016 21:59

Re: Samuel L. Jackson gespot in Amsterdam

Haha wat cool! En wat een doorzettingsvermogen heb je. Leuk verteld ook. Welke film zijn ze aan het opnemen?
Let's discover the world together.
<<

Briggy

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1526

Geregistreerd: 19 Nov 2015 16:49

Bericht 11 Jul 2016 22:02

Re: Samuel L. Jackson gespot in Amsterdam

The Hitmans bodyguard :D
AfbeeldingAfbeelding
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25115

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 11 Jul 2016 22:04

Re: Samuel L. Jackson gespot in Amsterdam

Cool! :)
❤ 7 juni 2018
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43718

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 11 Jul 2016 22:05

Re: Samuel L. Jackson gespot in Amsterdam

Leuk, tzt even kijken dan, altijd leuk als ze in Amsterdam filmen!
Let's discover the world together.
<<

anoniem203

Bericht 11 Jul 2016 22:10

Re: Samuel L. Jackson gespot in Amsterdam

Haha wat leuk om te lezen dat het gelukt is en je zo happy bent!

Zo heb ik 2,5 week geleden 5ive op de q-music foute party gezien van vrij dichtbij. Ik was vroeger echt zo'n fan en ik moest echt bijna huilen die avond. :laughcry: Ik vond het echt zo gaaf! Dus ik weet wel een beetje hoe jij je voelde haha :wink:
<<

Ooh La La!

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6722

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:34

Bericht 11 Jul 2016 22:17

Re: Samuel L. Jackson gespot in Amsterdam

Wat leuk dat het je gelukt is!

Hij was zaterdag hier bij ons in de buurt. Meende hem te herkennen toen ik boodschappen deed (toch altijd even twijfelen zo in je eigen buurtje) maar even later werd ie gespot in een koffie tentje hier in de straat en verscheen het nieuws al snel op AT5. Toen wist ik het zeker.
21.02.2014
20.06.2016

Volg me op Instagram: huisjeopdehei
<<

Anoniem304

Bericht 12 Jul 2016 10:01

Re: Samuel L. Jackson gespot in Amsterdam

Cool!

Ik vind hem alleen zo`n eng in die ene film dat hij van glas (??) is. Vreselijk. Ik vind die man doodeng haha.
<<

Anoniem185

Bericht 12 Jul 2016 10:05

Re: Samuel L. Jackson gespot in Amsterdam

Cool dat je hem gezien hebt!
<<

Briggy

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1526

Geregistreerd: 19 Nov 2015 16:49

Bericht 12 Jul 2016 13:33

Re: Samuel L. Jackson gespot in Amsterdam

Yadira schreef:Cool!

Ik vind hem alleen zo`n eng in die ene film dat hij van glas (??) is. Vreselijk. Ik vind die man doodeng haha.


Unbreakable! Vind ik een erg goede film :)
AfbeeldingAfbeelding
<<

Fjell

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1579

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:27

Bericht 12 Jul 2016 17:51

Re: Samuel L. Jackson gespot in Amsterdam

Supergaaf dat je hem uiteindelijk toch gezien hebt en dan ook nog 3x! :D De aanhouder wint! Leuk ook om te zien hoe enthousiast je bent. Herken het wel van als ik één van mijn favoriete beroemdheden gezien heb. Gelukkig nog niet zo lang/ver moeten zoeken als jou maar geef vaak ook niet snel op ;)

Ben zaterdag denk ik ook onbewust bij één van de filmscenes langsgelopen. Een vriendin van mij deed ook mee aan die hardloopwedstrijd en toen we terugliepen naar het station kwamen we ook langs een kanaal die afgesloten was en daar stonden camera's opgesteld.
-Jeg har det som plommen i egget-
<<

Anoniem249

Bericht 12 Jul 2016 18:55

Re: Samuel L. Jackson gespot in Amsterdam

Mocht je vandaag nog in Amsterdam zijn, ze zijn nu aan het opnemen bij de PTA.
<<

Vanya

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3729

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:43

Bericht 12 Jul 2016 21:45

Re: Samuel L. Jackson gespot in Amsterdam

Wat ontzettend gaaf zeg! :D
If you cannot do great things, do small things in a great way.
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12149

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 12 Jul 2016 22:32

Re: Samuel L. Jackson gespot in Amsterdam

Super gaaf zeg
Afbeelding

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers