Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Boos! Kat schoppen

<<

InweCulnamo

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 370

Geregistreerd: 08 Feb 2014 14:01

Bericht 10 Jul 2016 21:00

Boos! Kat schoppen

Pff ben boos, moet even mijn verhaal kwijt hoor.
Liep net buiten met mijn vriend, en onze katten lopen dan graag met ons mee. Onderweg kwamen we een vrouw tegen met een hond. Ik kijk nog even achterom om te kijken of de katten nog achter ons aanlopen. Zie ik gewoon dat de vrouw onze kat een trap geeft! Ik was te verbouwereerd, en iets te ver weg om er wat van te zeggen. Heb de kat niet horen piepen, dus denk niet dat hij hard geraakt is, maar snap gewoon niet dat je dat doet! Zag onze kat nog wel even achter de vrouw en hond aanrennen. Nu weet ik wel dat onze kat er van houd om honden wat uit te dagen, maar hij zou ze niets doen. Nu weet die vrouw dat niet, maar om dan zo'n beestje een trap te geven :(. Op een andere manier wegjagen had ik prima gevonden.

15-11-2019
14-05-2023
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12105

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 10 Jul 2016 21:05

Re: Boos! Kat schoppen

Echt sneu. Hier heeft een buurman eens een steen tegen onze kat gegooid. Een andere buurvrouw stond erbij. Onze kat zat gewoon op de stoep en hij gooide gewoon een dikke steen tegen zijn neus. Hij was ook echt gewond wij dachten die heeft gevochtend. Tot later de buurvrouw dat vertelde.

Ik snap echt niet dat mensen dat doen zo zielig voor die onschuldige dieren
Afbeelding
<<

Whatever

Major Yipyapper

Berichten: 5458

Geregistreerd: 22 Feb 2016 12:09

Bericht 10 Jul 2016 21:06

Re: Boos! Kat schoppen

Naja, ik weet niet hoe of wat, maar als ik met mijn hond loop en er vliegt een kat hem aan schop ik dat beest ook aan de kant. Geen rottrap op volle kracht ofzo, maar ik schop wel. Vind dat ook normale verdediging van je eigen dier eigenlijk. Neem aan dat ze niet met hond en al achter jouw losse kat aan is gegaan toch.
<<

InweCulnamo

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 370

Geregistreerd: 08 Feb 2014 14:01

Bericht 10 Jul 2016 21:12

Re: Boos! Kat schoppen

Als mijn kat de hond aanviel ja, maar dat was niet het geval. Hij liep er nog een stuk van af, en ze liep bewust op de kat af.
Hond leek ook totaal geen 'last' van de kat te hebbben. En met uitdagen is het ook niet zo dat de kat honden aanvalt, hij loopt enkel naar ze toe/achter ze aan

15-11-2019
14-05-2023
<<

ChiQ

Bericht 11 Jul 2016 09:05

Re: Boos! Kat schoppen

Je zag dus zo snel dat het bewust was? Maar je stond niet dichtbij genoeg er wat van te zeggen? Hmm! Weet jij veel, misschien is het al eens eerder gebeurd, of ze schopt je kat omdat haar hond niet op katten heeft en dat ze bang was dat haar hond je kat zou aanvallen. Lullig voor jouw kat maar ik vind katten echt brutale beesten, zeker die dwarse kutkat van mijn buren die onze hele loungeset kapot heeft gekrabt dus die kat zou ik ook schoppen. Sneu hoor, maar katten terroriseren best veel, zeker katten die meer buiten dan binnen zijn. Schoppen hoeft nou ook weer niet maar ik zou als je haar weer ziet wat van zeggen.
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11501

Geregistreerd: 15 Jan 2014 00:42

Bericht 11 Jul 2016 09:09

Re: Boos! Kat schoppen

Er zijn heel veel andere manieren om een kat weg te jagen dan schoppen. Als iemand mijn kat ooit een schop zou geven en ik zou het zien dan ben ik ook woest.
2015 💙
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:26

Bericht 11 Jul 2016 09:24

Re: Boos! Kat schoppen

Ik snap dat je boos bent, en dat dat ook jouw instinct is om je eigen beestje te beschermen. Maar zo heeft die mevrouw dat ook. Dus ik zou het laten gaan.

Terug naar Huisje, boompje, beestje

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers