Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Bruidsjurk

<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43704

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 16 Jun 2016 05:10

Re: Bruidsjurk

Ik snap dat je geen sluier bij deze jurk gaat dragen. Ik vind dat niet passen inderdaad. Ik heb even gezocht en het is inderdaad een mooi merk, wat je niet veel ziet in Nederland. Goeie keuze!
Let's discover the world together.
<<

ThinkPink

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 494

Geregistreerd: 01 Sep 2013 12:22

Bericht 16 Jun 2016 06:25

Re: Bruidsjurk

KOL schreef:Ik heb veel real weddings bekeken op internet, maar ik heb nog geen één Nederlandse bruid gezien in deze jurk.


Precies zo met mijn jurk en daar ben ik zo blij mee! De jurk die ik eerst op het oog had en in het echt niks was, kom ik op elke site van bruidsfotografen wel een keer tegen. De jurk die ik nu heb gekozen, ben ik nog nergens tegengekomen.
Afbeelding
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43704

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 16 Jun 2016 07:02

Re: Bruidsjurk

Wat leuk, mijn jurk kwam ook bijna niet voor. Er was maar 1 winkel die m had, had heel Nederland afgebeld. Tegenwoordig zijn er wel veel soortgelijke jurken maar toen ik m in 2014 kocht nog niet.

Ben heel benieuwd naar jouw trouwjurk think pink! Heb wel eens jouw stijl gezien op plaatjes die je deelde!
Let's discover the world together.
<<

Fiwen

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2341

Geregistreerd: 24 Apr 2014 13:38

Bericht 16 Jun 2016 11:14

Re: Bruidsjurk

Mooie jurken! Had zelf helemaal geen kraaltjes of pareltjes op mijn jurk maar vind het bij anderen altijd wel erg mooi.

Mijn opa werkte met onze bruiloft nog bij een stomerij dus die heeft mijn jurk meteen na het feest meegenomen en een paar dagen later kreeg ik hem helemaal netjes terug. Wilde zo snel mogelijk laten reinigen want er was een glas rode wijn over mijn (witte) rok gegaan :omg:
Hij hangt nu bij mijn ouders op zolder. Ik heb hem 2,5 jaar geleden nog een keer aan gehad voor een fotoshoot met J.
Afbeelding
Grote meid: 25-08-2010
Kleine meid: 15-09-2016

http://www.juulsoof.nl
Instagram & Facebook: @juulensoof
<<

Kwak

Yipyapper

Berichten: 2151

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:49

Bericht 16 Jun 2016 16:36

Re: Bruidsjurk

Ik heb hem in bad gegooid en daar in gewassen en toen op een paspop gezet, helaas heeft er een kat op gepoept toen heb ik hem in de wasmachine gedaan en dat ging prima.
Hij hangt in de kast, hij is me te groot :o
november 2010-januari 2013-november 2014
<<

ThinkPink

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 494

Geregistreerd: 01 Sep 2013 12:22

Bericht 16 Jun 2016 18:10

Re: Bruidsjurk

Marin schreef:Ben heel benieuwd naar jouw trouwjurk think pink! Heb wel eens jouw stijl gezien op plaatjes die je deelde!


Hij is echt prachtig, modern en apart :love: Wil liever geen foto's van mezelf plaatsen maar ik kan na de bruiloft uiteraard wel een plaatje van de jurk plaatsen.
Die jurk waar ik over schreef was er een van Cymbeline, die is het dus niet geworden. Die stijl vind ik wel heel mooi. Meer zeg ik niet haha :smile:
Afbeelding
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43704

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 16 Jun 2016 19:18

Re: Bruidsjurk

Ik ben heel erg benieuwd! Al plaats je jezelf er niet in, wel benieuwd naar een plaatje achteraf!
Let's discover the world together.
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15406

Geregistreerd: 20 Feb 2014 12:58

Bericht 17 Jun 2016 09:49

Re: Bruidsjurk

Mijn bruidsjurk hangt nog steeds bij mijn ouders. Hij is stuk gegaan tijdens de bruiloft en ik heb hem niet eens laten reinigen. Lekker laks :laughcry:
Al vind ik het ergens ook wel wat hebben dat de 'schade' van de dag er nog in zit. Er zitten geen gekke vlekken in, alleen de sleep is aan de onderkant vies geworden. Er zijn wat knoopjes af en in de bovenste laag tule zit een gat (maar er zaten 15 lagen tule op mijn rok, dus je ziet er niks van :smile: )

Ik ga als ik straks de bovenverdieping helemaal heb opgeruimd de jurk ophalen en bij ons in de kast hangen op de overloop. Ik wil hem verder niet verknippen (sowieso is tule niet echt een prettig stofje voor wiegbekleding of doopjurk geloof ik), vind ik echt zonde! Misschien dat we, als we een paar jaar getrouwd zijn, nog eens een foto laten maken in de trouwkleding, dat lijkt me wel leuk.

♥♥
<<

Rosalie

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 194

Geregistreerd: 03 Mei 2016 22:24

Bericht 29 Jun 2016 19:07

Re: Bruidsjurk

Een vriendin van mij heeft hem opgehangen bij de trap. Hij hangt in een heel grote (foto)lijst. Ik vind het erg mooi.
<<

Bloemetjesgordijn

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2241

Geregistreerd: 01 Sep 2013 11:19

Bericht 30 Jun 2016 18:11

Re: Bruidsjurk

Nu ben ik wel benieuwd naar jullie jurkjen. Hier was het uiteindelijk iets heel anders geworden dan ik gedacht had maar toch een jurk die wat aparter was en bij mij past. Ben er tot op de dag van vandaag nog heel erg blij mee.

Na de bruiloft heeft mijn moeder 'm voorzichtig in bad gewassen. Niet alle vlekken die onderop van binnen op de jurk zitten zijn weg maar je ziet er niks van. Jurk ligt bovenop zolder. We hebben ook geen plek om 'm netjes neer te zetten of op te hangen. Daar is ons huis te klein voor en de jurk te groot haha.
<<

Salome

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6815

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:33

Bericht 02 Jul 2016 18:52

Re: Bruidsjurk

Mijn jurk hangt kapot en vies op zolder.
Ik had een blauwe jurk, dus de modder valt niet zo op :eyes:

Wit stond me niet haha
2016
<<

Marsy31

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6680

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:19

Bericht 03 Jul 2016 02:55

Re: Bruidsjurk

Mijn jurken hangen gewoon netjes in de kast, 1 is er nog niet schoon - dat moet ik nog steeds doen. Ik bewaar ze voor mijn zusje en anders kinderen.
Afbeelding
Afbeelding
<<

Milady

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3109

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:10

Bericht 03 Jul 2016 11:47

Re: Bruidsjurk

Mijn trouwjurk hangt op zolder in een zak aan een deur. Ik heb hem de dag na de bruiloft laten reinigen.
<<

Janne

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1330

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:08

Bericht 03 Jul 2016 16:53

Re: Bruidsjurk

Ik heb mijn jurk afgeknipt en draag hem nu met themafeestjes. Helemaal leuk, want nu kan ik toch nog eens stralen in mijn bruidsjurk!
<<

Anoniem190

Bericht 05 Jul 2016 13:58

Re: Bruidsjurk

ik ga hem denk ik verkopen... maar misschien dat ik er na de bruiloft anders over denk
<<

Ilovethe90s

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3154

Geregistreerd: 03 Sep 2013 22:14

Bericht 05 Jul 2016 21:55

Re: Bruidsjurk

Mijn jurk is de dag na de bruiloft naar de stomerij gebracht en nadat hij weer opgehaald is hebben we hem op zolder aan een haakje gehangen. Ik heb er dus niks bijzonders mee gedaan maar wil hem ook niet verkopen.
<<

Anoniem260

Bericht 08 Jul 2016 18:02

Re: Bruidsjurk

Heb 'm naar de stomerij gebracht (jurk met veel kraaltjes en dingetjes). Op de trouwdag zijn er wat kraaltjes afgestuiterd en bij de stomerij vast ook nog wel een paar, maar niet noemenswaardig.

Afbeelding

Lijkt me heel tof om nog een x een fotoshoot mee te doen
<<

Prosecco

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2144

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:55

Bericht 08 Jul 2016 18:17

Re: Bruidsjurk

Oreo zoekt nog iemand voor een shoot op het strand, kan je jurk wel vies worden/kapot gaan.
<<

Anoniem260

Bericht 08 Jul 2016 20:07

Re: Bruidsjurk

Gaat me nu even niet lukken ben ik bang :laughcry:
Vorige

Terug naar Liefde, seks & relaties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers