Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Spiegelbeeld vertel eens even...

<<

rapa nui

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3406

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:35

Bericht 07 Jul 2016 08:35

Spiegelbeeld vertel eens even...

Ik kom net voor de spiegel vandaan en heb maar weer eens tegen mezelf gezegd dat ik best wel lief ben. Ik kreeg een enorme grijns van mezelf terug. Ik trek eigelijk meestal een stomme grijns naar mezelf als ik langs een ruit of spiegel loop.

Hoe is jouw relatie met je spiegelbeeld? Praat jij tegen jezelf, lach je naar jezelf? Of kijk je alleen maar of je haar nog goed zit.-
Wat doe jij als je voor een spiegel staat? Of langs een spiegelende ruit loopt?
Twenty years from now you will be more disappointed by the things you didn’t do than by the ones you did do. So throw off the bowlines, sail away from the safe harbor. Catch the trade winds in your sails. Explore. Dream. Discover. – Mark Twain
<<

Anoniem181

Bericht 07 Jul 2016 10:18

Re: Spiegelbeeld vertel eens even...

Ik kijk stiekem altijd wel even naar m'n figuur als ik langs een ruit loop, maar wel onopvallend mogelijk. De spiegel gebruik ik alleen 's morgens als ik make up op doe, verder vermijd ik die ook. Maar ik word qua figuur wel steeds blijer met wat ik zie, dat dan weer wel. Dus misschien kan ik binnenkort ook stom naar mezelf grijnzen in de spiegel omdat ik mezelf leuk vind.
<<

Geel

Bericht 07 Jul 2016 10:26

Re: Spiegelbeeld vertel eens even...

Ik houd niet van spiegels. Ik voel me veel gelukkiger als ik mezelf niet regelmatig in een spiegel bekijk. Dan ga ik uit van hoe ik me voel in plaats van wat ik zie. Het laatste is toch nooit goed genoeg, het eerste wel.
<<

Anoniem281

Bericht 07 Jul 2016 10:29

Re: Spiegelbeeld vertel eens even...

Ik ben goed op de hoogte van mijn 'flaws', maar ik heb ze omarmd en geaccepteerd, dus kan gelukkig enthousiast naar mezelf grijzen in de spiegel. Doe ik alleen niet, want k sta meestal m'n haar te bekijken in de spiegel.
<<

ChiQ

Bericht 07 Jul 2016 10:39

Re: Spiegelbeeld vertel eens even...

Ik ben tevreden als ik in de spiegel kijk, soms. Op sommige dagen vind ik mezelf een mix van een junk die homeless is met goed gekleurd haar. In de tijd dat mijn moeder zou overlijden en na haar overlijden keek ik niet graag in de spiegel. Ik zag het verdriet terug en ik herkende me zelf niet omdat ik eigenlijk altijd een twinkeling in mijn ogen heb die mijn karakter door laten schemeren maar nu was alles dof.

Ik zie ook dat ik ouder word. Mijn huid is anders.. Wel heb ik het idee dat mensen mij mooier vinden dan ik mezelf zie. Dat vind ik raar!
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43731

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 07 Jul 2016 21:58

Re: Spiegelbeeld vertel eens even...

Ik zie veel grijze haren tegenwoordig in de spiegel.
Let's discover the world together.
<<

Bolus26

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2396

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:47

Bericht 07 Jul 2016 22:32

Re: Spiegelbeeld vertel eens even...

ik zie echt dat ik ouder word. Verder ben ik wel lekker bruin omdat ik veel buiten ben, een spiegel met alleen mn hoofd kan ik wel waarderen,mn lijf niet.
<<

CCC

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2715

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:58

Bericht 07 Jul 2016 22:36

Re: Spiegelbeeld vertel eens even...

Momenteel is de relatie met mijn spiegelbeeld vreselijk en merk ook dat er geen dag is dat ik me normaal of gewoon zeker van mezelf voel. Vooral mijn buik is echt om te janken nog na de bevalling...
<<

Zero

Bericht 08 Jul 2016 00:23

Re: Spiegelbeeld vertel eens even...

Soms kijk ik naar hoe chubby ik weer ben geworden, en als ik dan na 2 weken er weer een kilo af heb dan doe ik mijn haar weer leuk en dan kijk ik naar hoe cute ik ben als ik mijn best doe.
En dan komt die kilo er weer aan en sta ik naar mijn buik te turen alsof hij weg gaat van boze blikken.

Vervolgens word ik dan weer boos omdat mijn telefoon,mijn spiegel en de camera/telefoon van een ander het er nooit over eens zijn hoe ik er uit zie.
Zelfs de spiegels in huis hebben wel eens een andere mening.
<<

Anoniem245

Bericht 08 Jul 2016 07:35

Re: Spiegelbeeld vertel eens even...

Ik ben tevreden als ik in de spiegel kijk, heb een leuk hoofd vind ik en ben van nature al slank.
Nu ik aan het sporten ben begin ik ook spieren te zien en dat vind ik nog veel leuker.
Alleen ik heb een buikvetje dat echt niet weg wil... Ik voel wel buikspieren eronder zitten maar dat laagje wil maar niet weg. Maar als dat het enige is, dan mag ik niet klagen.
<<

Anoniem321

Bericht 08 Jul 2016 07:53

Re: Spiegelbeeld vertel eens even...

Ik zie mijn overtollige kilo's maar ik zie ook dat het heel langzaam weer de goede kant op gaat.
Ik zie wel een beetje een vermoeid gezicht maar dat had ik ook al voor mijn zwangerschap.
Ook zie ik hier en daar een grijze haar.
Ik ben niet bijster tevreden met hoe ik er uit zie en kijk het liefst niet vaak in de spiegel.
<<

Bisq

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2260

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:39

Bericht 08 Jul 2016 08:23

Re: Spiegelbeeld vertel eens even...

Ik kijk vooral naar m'n haar en figuur. Ik probeer mezelf echt aankijken vaak te vermijden want dan moet ik huilen door het verdriet dat ik bij mezelf zie. Als ik mezelf krachtig voel kijk ik juist wel mezelf aan en dat maakt me dan nog krachtiger.
Insta: je_ei_kwijt
<<

Anoniem250

Bericht 08 Jul 2016 09:33

Re: Spiegelbeeld vertel eens even...

Ik gebruik de spiegel heel functioneel om te kijken of kleding goed zit en om make-up op te doen en mijn haren te föhnen. Mijn spiegelblik is, gelukkig maar, niet mijn echte blik. Ik zie nu wel dat ik vermoeid ben. Maar dat ben ik al een hele tijd, dus dat went.

Marin als ik grijze haren spot dan weet ik dat het tijd is om een afspraak bij de kapper te maken. Daar kan je wat aan doen.
<<

rapa nui

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3406

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:35

Bericht 08 Jul 2016 12:59

Re: Spiegelbeeld vertel eens even...

Mijn spiegelbeeld laat me meestal iets zien waar ik wel tevreden mee ben. Dat is echter wel een beeld zoals ik denk ik alleen mezelf zie. Het voldoet absoluut niet aan het ideaalplaatje wat ik hier op het forum en in de echte wereld tegenkom. Net als bij Zero heeft mijn spiegel een eigen mening die denk ik sterk afwijkt van hoe anderen me zien. Daar ben ik eigenlijk wel blij om. Ik voel me meestal wel blij en gelukkig als ik in de spiegel kijk. Als ik echter soms van opzij in de spiegel kijk dan is mijn spiegel ineens niet zo aardig meer want dan zie ik enorme onderkinnen ed en schrik ik van mezelf: zien anderen mij soms zo? Maar daar stap ik dan weer snel over heen.

Praat er verder niemand tegen zijn spiegelbeeld? Ik hou er af en toe wel een goed gesprek mee :smile:
Twenty years from now you will be more disappointed by the things you didn’t do than by the ones you did do. So throw off the bowlines, sail away from the safe harbor. Catch the trade winds in your sails. Explore. Dream. Discover. – Mark Twain
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11146

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:18

Bericht 08 Jul 2016 13:07

Re: Spiegelbeeld vertel eens even...

Ik praat niet tegen mijn spiegebeeld.. Ik ben er doorgaans neutraal over, over wat ik zie. Vandaag ben ik heel blij, ik zie er weer een beetje uit als de oude ik. Met make up en alles, daar heb ik zo lang geen energie voor gehad. Ik voel me echt zo veek beter dan de afgelopen maanden.
R. 2013
D. 2016
<<

anoniem213

Bericht 08 Jul 2016 13:10

Re: Spiegelbeeld vertel eens even...

Spencer schreef:Ik praat niet tegen mijn spiegebeeld.. Ik ben er doorgaans neutraal over, over wat ik zie. Vandaag ben ik heel blij, ik zie er weer een beetje uit als de oude ik. Met make up en alles, daar heb ik zo lang geen energie voor gehad. Ik voel me echt zo veek beter dan de afgelopen maanden.

Ik ben echt zo blij voor je! Tegen mijn schoonzusje dat zich ook heel de zwangerschap rot en misselijk voelde, bleven mensen maar zeggen dat het na de geboorte pas zwaar werd. Nou, na twee dagen niet meer zwanger zag ze er al veeeel beter uit en dat is zo gebleven. Het gaat haar juist heel gemakkelijk af. Ik ben zo blij dat jij ook opgeklaard bent en ik hoop dat voor jou nu ook alles veel beter blijft!
<<

Wolfinschaapskleren

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2141

Geregistreerd: 22 Apr 2014 10:27

Bericht 08 Jul 2016 15:47

Re: Spiegelbeeld vertel eens even...

June schreef:
Spencer schreef:Ik praat niet tegen mijn spiegebeeld.. Ik ben er doorgaans neutraal over, over wat ik zie. Vandaag ben ik heel blij, ik zie er weer een beetje uit als de oude ik. Met make up en alles, daar heb ik zo lang geen energie voor gehad. Ik voel me echt zo veek beter dan de afgelopen maanden.

Ik ben echt zo blij voor je! Tegen mijn schoonzusje dat zich ook heel de zwangerschap rot en misselijk voelde, bleven mensen maar zeggen dat het na de geboorte pas zwaar werd. Nou, na twee dagen niet meer zwanger zag ze er al veeeel beter uit en dat is zo gebleven. Het gaat haar juist heel gemakkelijk af. Ik ben zo blij dat jij ook opgeklaard bent en ik hoop dat voor jou nu ook alles veel beter blijft!

Ik vind dit lief :heart:
En ben het er helemaal mee eens!
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43731

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 08 Jul 2016 16:17

Re: Spiegelbeeld vertel eens even...

HollyGolightly schreef:
Marin als ik grijze haren spot dan weet ik dat het tijd is om een afspraak bij de kapper te maken. Daar kan je wat aan doen.


Ik heb laatst highlights gezet maar eigenlijk is het daardoor onhandiger geworden. Je ziet de grijze haren minder, maar juist daardoor kan ik ze er minder makkelijk uittrekken. Maar eigenlijk vind ik ze ook weer niet zo erg. Van de winter zal ik m'n haar wel weer donkerder verven maar dan zie je ze ook weer makkelijker.
Let's discover the world together.
<<

Anoniem304

Bericht 08 Jul 2016 17:19

Re: Spiegelbeeld vertel eens even...

Jaa dan moet je het bijhouden haha. Ik moet eens per 5/6 weken anders voel ik me echt onzeker door al dat grijze haar.
<<

Taeda

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8609

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:45

Bericht 08 Jul 2016 17:46

Re: Spiegelbeeld vertel eens even...

Op dit moment kijk ik vooral vaak naar mijn groeiende buik, aai een paar keer en fluister lieve woordjes tegen het kind dat in me groeit. Ik kan ook tranen van geluk krijgen als ik dat doe.

Ik herken wat Bisq schrijft, ik heb vaak gehuild voor de spiegel, maar kan ook juist heel trots zijn op wat ik zie.

En vaak is het gewoon even praktisch balen of genieten van hoe mijn haar zit.
Love never loses faith.
november 2016 - mei 2018 - oktober 2021

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers