Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Verlof

<<

Snoes

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6939

Geregistreerd: 11 Dec 2013 12:19

Bericht 24 Jun 2016 20:01

Re: Verlof

HollyGolightly schreef:
Snoes schreef:Ik woon wel in de buurt van Eindhoven en het lijkt me ook erg gezellig om een keertje met jou wat te gaan drinken. Ik vrees alleen voor tijdsgebrek.


Dat zou leuk zijn! Maar jij bent natuurlijk nog hartstikke druk met werken. Ik ben de dagen wel doorgekomen. Vrijdag uiteten geweest met een vriend, gisteren voor mijn zusje gekookt, vanmiddag met mijn moeder naar de stad. Maandag regent het de hele dag dus dan weet ik het nog niet. Maar daarna wordt het droog en wil ik wandelen en naar de kinderboerderij.
Ik weet niet of het nog in ons verlof gaat lukken, kans dat één van ons bevalt is ook wel aanwezig natuurlijk :smile: . Vanaf woensdag ben ik thuis, maar mijn zoontje heeft vanaf die middag ook vakantie dus dan zitten we wel met 3 kids. Al lijkt het me wel erg leuk om wat met jou te gaan drinken, je lijkt me erg gezellig.
2012 & 2016
<<

Anoniem250

Bericht 25 Jun 2016 10:14

Re: Verlof

Ja ik denk dat het ook heel gezellig zou zijn. Wie weet komt het er nog een keer van! Ik had trouwens geen idee dat je zo dichtbij woont.

Gisteren een leuke dag gehad. Het was gezellig in de stad en lekker weer. Ik ben nog erg fit. Heb drie uur met de kinderen rondgewandeld zonder problemen, dus denk dat de baby het nog helemaal prima heeft in de buik. Ik heb trouwens kleren gekocht zonder ze te passen. Er maar even vanuit gaande dat ik straks weer ongeveer dezelfde maat heb. Dus een blubberbuik is straks geen optie :smile: Vandaag wilde mijn moeder wel iets met me doen. Ik moet alleen nog verzinnen wat. Misschien ergens wandelen of ergens een taartje eten. Ik ben de laatste week bijna 3 kilo afgevallen. Was niet erg volgens de verloskundige, tenminste niet voor de baby. Ik ben heel misselijk geweest. Maar dat ben ik nu niet meer dus een taartje is misschien wel een plan.

Ik hoop elke dag dat ik wakker word met een bak en kook urge, maar die blijft hartstikke uit. Dus taarten bakken en vriezer vullen met eten gaat hem niet worden. Gelukkig wel poetsdrang gehad, dus huis is spik en span.

Dit wordt een beetje een lief dagboek topic :nopompom:
<<

Snoes

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6939

Geregistreerd: 11 Dec 2013 12:19

Bericht 26 Jun 2016 21:30

Re: Verlof

Nee ik wist het van jou ook niet. En als het niet meer lukt voor we bevallen zijn, wie weet lukt het dan wel als de baby's eenmaal geboren zijn en we allebei een ritme hebben gevonden.

Let je wel een beetje op jezelf dat je niet teveel blijft afvallen? Taartjes lijken me een zeer goed plan haha :). Ik had vandaag wel de bak-microbe te pakken, ik heb 30 wafels en een yoghurtcake gemaakt voor mijn collega's ter ere van mijn laatste werkweek dit jaar :smile:
2012 & 2016
<<

Lonely Goatherd

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2887

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:44

Bericht 28 Jun 2016 09:24

Re: Verlof

Woohoo! Gilmore Girls staat vanaf 1 juli ook op de Nederlandse Netflix!
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11145

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:18

Bericht 28 Jun 2016 12:16

Re: Verlof

Dat is goed nieuws!
R. 2013
D. 2016
<<

Sunshine86

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 491

Geregistreerd: 13 Jan 2016 10:35

Bericht 28 Jun 2016 12:37

Re: Verlof

Handig om alvast deze tips te lezen. Fotoalbums maken is een hele goede trouwens :)
Afbeelding
Afbeelding
<<

Anoniem250

Bericht 29 Jun 2016 09:57

Re: Verlof

Dat is goed nieuws! Al ben ik nu toch ook wel blij met madman.

Oh Snoes, wat goed! Wat zullen jouw collega's blij zijn! Heb je nu verlof of moet je nog een aantal dagen deze week?

Ik heb vandaag niks bijzonders op het programma staan. Misschien een stukje wandelen. Al kreeg ik daar gisteren buikpijn van. Ik ben blij dat ik mijn kinderen thuis houd van kdv, want zij vinden het heel fijn om thuis te spelen en dingen te doen. Ik heb er in ieder geval een activiteit overdag bij en dat is een dutje. Want ik slaap 's nachts heel slecht door voorweeën.

Yes, heb net een lunchafspraak gemaakt. Op een leuke locatie. En het ziet ernaar uit dat droog blijft. Ben ik er toch weer even uit.

Verder zijn alle tips welkom, want de muren komen nog steeds op me af.
<<

Snoes

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6939

Geregistreerd: 11 Dec 2013 12:19

Bericht 29 Jun 2016 12:11

Re: Verlof

Ik heb vanaf nu verlof, heb gisteren mijn laatste dag gewerkt. Al gaat mijn verlof officieel pas maandag in. Aangezien ik maar halftijds werk heb ik mijn werkdagen in het begin van de week gepland. Ik heb mijn uren voor deze week dus gewoon gemaakt zodat ik geen vakantiedagen moest opnemen.

Fijn dat je toch nog wat afspraken geregeld krijgt. Hopelijk laat jouw meisje niet meer te lang op zich wachten.
2012 & 2016
<<

Lonely Goatherd

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2887

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:44

Bericht 29 Jun 2016 12:56

Re: Verlof

Is naar de Ikea nog iets? Ontbijtje eten en kijken hoe lang ze het uithouden in de speelhoek. Of is er een mamacafé o.i.d. bij jullie in de buurt?

Verder... Elke dag bij een andere supermarkt boodschappen doen? En als je mij even pm't met je adres kan ik kijken of het toch niet een keer haalbaar is voor ons, lijkt me wel leuk nl.
Laatst gewijzigd door Lonely Goatherd op 29 Jun 2016 13:07, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Biancos

Noob

Berichten: 59

Geregistreerd: 04 Sep 2013 10:45

Bericht 29 Jun 2016 12:58

Re: Verlof

Vrijdag nog 1 dagje en dan lekker verlof.
Afbeelding
<<

Vancity_girl

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 543

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:33

Bericht 29 Jun 2016 13:32

Re: Verlof

Naar de bibliotheek in Eindhoven in de Witte Dame vind ik altijd wel een leuk uitstapje. Voor de bieb is een bushalte of anders een parkeergarage eronder. Je kan er zelf koffie drinken en een broodje oid eten. Voor de kinderen is er een speelkeukentje en natuurlijk de boekjes.
Heb er zelf heel wat tijd doorgebracht toen mijn kinderen nog baby en peuter waren.
14-01-2011
01-04-2013
<<

Anoniem250

Bericht 30 Jun 2016 09:48

Re: Verlof

Wat leuk dat je zo vaak in de bibliotheek kwam. Ik werk in dat gebouw en ik heb nu verlof, dus ik ga er nu niet naar toe. Het is voor mij ook lastig te bereiken met kinderen en duokinderwagen. Zeker als het zoveel regent. Maar ik vind het leuk om te lezen dat jij er met zoveel plezier naar toe ging.

Ik zal je mijn adres sturen in een pm LG, maar ik denk dat ik heel slecht te bereiken ben. Ik woon in een dorp.

Snoes, eerste dag verlof! Ik hoop een fijne dag. Heb je nog speciale dingen die je met je zoon wil gaan doen?

Vandaag ga ik even naar mijn moeder toe. Zij past op mijn nichtje en mijn 'oude' buurvrouw is er ook. Die vindt het leuk om mijn kinderen even te zien. Vrijdag komt er een vriendin op bezoek en zaterdag ga ik lunchen met mijn zusje.

Ik ben 'pas' 38 weken, maar krijg nu al appjes met en, en, en is de baby er al. Vreselijk irritant. Ik had nog een stapel tijdschriften gekocht, van die mama tijdschriften als KEKmama, VivaMama, maar dat is echt niks voor mij. Heb ze niet uitgelezen. Ik denk dat ik klei ga kopen, misschien vinden R en S kleien wel heel leuk. Al komen zij de dagen prima door met spelen. Ik hoef ze er eigenlijk helemaal niet bij te begeleiden of aan te moedigen. En ze hebben bij mijn ouders sinds kort een glijbaan. Dat is echt een schot in de roos. Dat vinden ze geweldig.
<<

Biancos

Noob

Berichten: 59

Geregistreerd: 04 Sep 2013 10:45

Bericht 07 Jul 2016 13:34

Re: Verlof

Ik heb net deze week verlof. Nu zit ik thuis met oorontsteking. Had mijn verlof toch anders voorgesteld. :(
Afbeelding
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11145

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:18

Bericht 07 Jul 2016 19:04

Re: Verlof

Ik ben lekker vroeg bevallen nu, geen geniks meer voor mij :laughcry:
R. 2013
D. 2016
<<

Anoniem250

Bericht 07 Jul 2016 21:05

Re: Verlof

Wat rot biancos, ik hoop dat je snel opknapt. Goed rusten en dan kan je daarna vast genieten van je verlof.

Ik heb nog steeds geen baby, balen. Maar deze week wel veel sociale dingen gehad en nog in het vooruitzicht, dus ik hoef me niet te vervelen.

Spencer ik ben erg jaloers. Ik wil ook mijn baby!
<<

Snoes

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6939

Geregistreerd: 11 Dec 2013 12:19

Bericht 07 Jul 2016 21:46

Re: Verlof

Leuk dat je nog zoveel sociale dingen gepland hebt Holly!

Oh en hier ook nog geen baby. En volgens de gynaecoloog is het ook nog niet voor de eerste dagen. Dus we hebben maar geduld!
2012 & 2016
<<

Anoniem260

Bericht 08 Jul 2016 10:29

Re: Verlof

Hier zijn heel veel vriendinnen die nog langs willen komen, maar ik heb er juist niet zoveel zin meer in :silent: Als ze er zijn vind ik het helemaal leuk hoor, maar als ik nu bedenk dat er volgende week 3x iemand langs komt, kijk ik er een beetje tegenop :redface: :redface:
Mss komt 't ook wel omdat ik nog veel wil doen/regelen hier in huis en dat dat er niet van komt op dagen dat er visite is :angel:
Vorige

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers