Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Kat is het er niet mee eens

<<

Anoniem291

Bericht 17 Okt 2013 18:09

Kat is het er niet mee eens

Ontvlooien, niet het middel, maar dat die een aantal dagen niet mag douchen. Beestje spoort niet :wink:

Die van jullie ook van die rare dingen?
<<

Anoniem287

Bericht 17 Okt 2013 18:26

Re: Kat is het er niet mee eens

Haha houdt jouw kat van douchen?!
<<

Anoniem291

Bericht 17 Okt 2013 18:34

Re: Kat is het er niet mee eens

Ja :D hij gaat (bijna) elke dag mee onder de douche en soms bij ons allebei. Hij komt dan ook echt onder de straal staan en vindt het ook prima als ik hem optil en samen onder de douche ga staan. Ik zei al beest spoort niet :thumbup:
<<

Anoniem 48

Bericht 17 Okt 2013 19:20

Re: Kat is het er niet mee eens

Hahaha volkomen logisch toch, hoe zou jij het vinden als ze een ranzig goedje op je smeren en je vervolgens een paar dagen niet mag douchen.
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12105

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 17 Okt 2013 19:28

Re: Kat is het er niet mee eens

een kat die van douchen houd grappig. Die van ons zij als de dood voor water
Afbeelding
<<

Anoniem122

Bericht 17 Okt 2013 21:18

Re: Kat is het er niet mee eens

Die van ons moet ook niks van stromend water hebben.. Wel gaat hij na het douchen de grond aflikken..

Oh en hij snapt het concept van een open en een dichte deur niet geloof ik.. Als het regent bijvoorbeeld en hij is buiten en ik roep hem, komt hij aanlopen, blijft vervolgens stokstijf stil staan. Dan denk ik na een halve minuut : "Bekijk het maar", en doe ik de deur dicht, en dan begint hij weer te rennen naar de deur. Dus ik doe de deur weer open zodat hij gelijk door kan lopen naar binnen, maar dan gaat meneer weer stilstaan.. Doe ik de deur weer dicht, begint hij weer te lopen.. Deir weer open en vervolgens blijft hij gerust vlak voor een open deur in de regen zitten.. :laughcry:

Terug naar Huisje, boompje, beestje

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers