Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Draagdoekentopic

<<

Anoniem186

Bericht 14 Okt 2013 13:07

Re: Draagdoekentopic

Mijne gaat niet door. Balen!
<<

maia

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 918

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:01

Bericht 14 Okt 2013 15:31

Re: Draagdoekentopic

Balen jans!!

Ik zit ook bij de eerste 16!! Ik las bij D&V van de beperkte oplage dus was al bang dat ik naast het net zou vissen, maar ik heb geluk!
Mother of 3 adorable children
<<

Pompoen

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 7281

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:04

Bericht 14 Okt 2013 16:10

Re: Draagdoekentopic

Jippie!!

Nu maar hopen dat de levertijden een beetje fatsoenlijk zijn!
<<

maia

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 918

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:01

Bericht 14 Okt 2013 16:20

Re: Draagdoekentopic

Ik hoop het ook pompoen! Ik vind het nu al wel behoorlijk koud worden dus hopelijk binnen een paar weken!
Mother of 3 adorable children
<<

Pompoen

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 7281

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:04

Bericht 14 Okt 2013 23:47

Re: Draagdoekentopic

Ja, ik rek nu zelf een dik vest aan (jasachtig) en dan L. in zijn berenpak in de drager op mijn rug. Maar daar komen we de winter niet mee door! Dus kom maar op met die jas!
<<

Anoniem33

Bericht 16 Okt 2013 08:49

Re: Draagdoekentopic

IK heb even een vraag. Ik heb van de week Xavi voor het eerst in de draagdoek gedaan, ik vond het heerlijk en hij de eerste 20 minuten ook. Maar, hij houdt niet zo van rechtop tegen me aan liggen, hij ligt het liefst een beetje dwars.

Bestaat er ook een knoop- techniek waarbij dat kan? Ik ga zelf ook nog even speuren op google en youtube maar dacht vraag het hier ook even. Knopen ging me trouwens prima af voor de eerste keer, heb een doek van mijn zus te leen, de tricot slen. Als ik echt vaker ga dragen ga ik opzoek naar een geweven doek.
<<

Happydobby

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3343

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:09

Bericht 16 Okt 2013 08:59

Re: Draagdoekentopic

dwars liggen als in kommahouding? dat word afgeraden. rechtop is het best.
M:21072011
J :08012014
<<

Anoniem33

Bericht 16 Okt 2013 09:09

Re: Draagdoekentopic

Wel zijn buikje tegen me aan maar dan wel dwars...
<<

Pompoen

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 7281

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:04

Bericht 16 Okt 2013 11:13

Re: Draagdoekentopic

Nou ja je kunt het natuurlijk wel een beetje zo schikken dat hij wat schuiner zit, maar de enige andere echt schuine houding is voor zo ver ik weet de kommahouding, die dus ook afgeraden wordt.
L. moest er in het begin gewoon aan wennen. Hij vond het ook nooit fijn als ik zijn hoofdje onder de (rekbare) doek stopte, die moest ik dan vasthouden tot hij sliep en dan kon ik hem er in stoppen. Hij vind dat nog steeds niet fijn maar nu houd hij gelukkig zelf zijn hoofd rechtop ;-).
<<

Anoniem97

Bericht 16 Okt 2013 12:28

Re: Draagdoekentopic

Kommahouding word idd afgeraden.

Ik denk dat je de doek nog veel strakker moet knopen, zodat hij niet kan zakken.
<<

Fearie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1428

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:38

Bericht 17 Okt 2013 20:47

Re: Draagdoekentopic

Afbeelding

Hopelijk zsm mijn nieuwe doek. Deze draagt ook de goedkeuring van mn man.
Ik wou heeeeeeeel graag onderstaande, maar die ging de 15e in de verkoop en was na 2 min al volledig uitverkocht (en vanuit Amerika importeren kost ie € 200).

Afbeelding
D. 16-8 en J. 27-11
<<

Tiramisu

Kwebbel

Berichten: 450

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:06

Bericht 17 Okt 2013 20:50

Re: Draagdoekentopic

Heel mooi, Fearie!
februari 2012
november 2015
<<

Fearie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1428

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:38

Bericht 17 Okt 2013 20:56

Re: Draagdoekentopic

Dankje, kan niet wachten tot ie bezorgd wordt. Stiekem hoop ik ook nog dat de onderste alsnog te koop komt, maar dan moet ik wel heel wat goede argumenten hebben om die ook te mogen komen.
D. 16-8 en J. 27-11
<<

Olíve

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3293

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:20

Bericht 18 Okt 2013 06:56

Re: Draagdoekentopic

Ik heb even een hele praktische vraag.. hoe doen jullie het met de luiertas als jullie weggaan met baby in doek/zak? Ik ben de hele tijd aan het klooien en heb eigenlijk gewoon geenplek voor de tas :). Als ik hem over 1 schouder hang valt ie steeds af en bungelt ie zo achter mij maar als ik hem over mijn hoofd doe moet ik hem of over Z. Laten hangen of boven haar waardoor de schouderband langs mijn keel zit. Allemaal niet Handig dus.. hoe doen jullie dit?
<<

Anoniem136

Bericht 18 Okt 2013 09:47

Re: Draagdoekentopic

Ik maakte mijn tas meestal lang waardoor ik het zo langs het kontje kon laten lopen en dan onder een voetje door. Dus gewoon ruim over mijn schouder, niet in mijn nek.
<<

Anoniem106

Bericht 18 Okt 2013 09:48

Re: Draagdoekentopic

Ik ben op zoek naar een draagdoek die ik (het liefst) niet hoef te knopen of die supermakkelijk te knopen is. Ik ben een complete draagdoek-leek en niemand in mijn omgeving heeft er een. Ik kan het dus ook niet eerst bij iemand uitproberen.
Vooralsnog wil ik eerst alleen binnen dragen, aangezien L. dan het meest onrustig is. Bij het goed bevallen misschien daarna ook buiten. Maar dan ben ik een andere nodig zeker?
<<

Olíve

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3293

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:20

Bericht 18 Okt 2013 10:09

Re: Draagdoekentopic

Lucy schreef:Ik maakte mijn tas meestal lang waardoor ik het zo langs het kontje kon laten lopen en dan onder een voetje door. Dus gewoon ruim over mijn schouder, niet in mijn nek.

Oké bedankt! Dan ga ik dat proberen.
<<

Olíve

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3293

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:20

Bericht 18 Okt 2013 10:11

Re: Draagdoekentopic

lintje schreef:Ik ben op zoek naar een draagdoek die ik (het liefst) niet hoef te knopen of die supermakkelijk te knopen is. Ik ben een complete draagdoek-leek en niemand in mijn omgeving heeft er een. Ik kan het dus ook niet eerst bij iemand uitproberen.
Vooralsnog wil ik eerst alleen binnen dragen, aangezien L. dan het meest onrustig is. Bij het goed bevallen misschien daarna ook buiten. Maar dan ben ik een andere nodig zeker?


Ik heb zelf een erfonomische drager van het merk Tula. Super makkelijk en héél fijn! Je doet hem gewoon om als een rugzak.
<<

Anoniem106

Bericht 18 Okt 2013 10:24

Re: Draagdoekentopic

Zenna schreef:
lintje schreef:Ik ben op zoek naar een draagdoek die ik (het liefst) niet hoef te knopen of die supermakkelijk te knopen is. Ik ben een complete draagdoek-leek en niemand in mijn omgeving heeft er een. Ik kan het dus ook niet eerst bij iemand uitproberen.
Vooralsnog wil ik eerst alleen binnen dragen, aangezien L. dan het meest onrustig is. Bij het goed bevallen misschien daarna ook buiten. Maar dan ben ik een andere nodig zeker?


Ik heb zelf een erfonomische drager van het merk Tula. Super makkelijk en héél fijn! Je doet hem gewoon om als een rugzak.


Ziet er mooi uit, maar zijn ze wel verantwoord? Ik dacht dat zulke niet "mogen" ?
Als deze goed zijn, dan lijkt me dat wel een oplossing voor buiten.
<<

Anoniem97

Bericht 18 Okt 2013 10:59

Re: Draagdoekentopic

lintje schreef:
Zenna schreef:
lintje schreef:Ik ben op zoek naar een draagdoek die ik (het liefst) niet hoef te knopen of die supermakkelijk te knopen is. Ik ben een complete draagdoek-leek en niemand in mijn omgeving heeft er een. Ik kan het dus ook niet eerst bij iemand uitproberen.
Vooralsnog wil ik eerst alleen binnen dragen, aangezien L. dan het meest onrustig is. Bij het goed bevallen misschien daarna ook buiten. Maar dan ben ik een andere nodig zeker?


Ik heb zelf een erfonomische drager van het merk Tula. Super makkelijk en héél fijn! Je doet hem gewoon om als een rugzak.


Ziet er mooi uit, maar zijn ze wel verantwoord? Ik dacht dat zulke niet "mogen" ?
Als deze goed zijn, dan lijkt me dat wel een oplossing voor buiten.



En waarom zou die niet mogen?
Het is een ergonomische babydragen. De baby wordt goed ondersteund, van knieholte tot knieholte.

De babybjorn, waar ze zo hangen, die zijn niet goed.
<<

Olíve

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3293

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:20

Bericht 18 Okt 2013 11:10

Re: Draagdoekentopic

lintje schreef:
Zenna schreef:
lintje schreef:Ik ben op zoek naar een draagdoek die ik (het liefst) niet hoef te knopen of die supermakkelijk te knopen is. Ik ben een complete draagdoek-leek en niemand in mijn omgeving heeft er een. Ik kan het dus ook niet eerst bij iemand uitproberen.
Vooralsnog wil ik eerst alleen binnen dragen, aangezien L. dan het meest onrustig is. Bij het goed bevallen misschien daarna ook buiten. Maar dan ben ik een andere nodig zeker?


Ik heb zelf een erfonomische drager van het merk Tula. Super makkelijk en héél fijn! Je doet hem gewoon om als een rugzak.


Ziet er mooi uit, maar zijn ze wel verantwoord? Ik dacht dat zulke niet "mogen" ?
Als deze goed zijn, dan lijkt me dat wel een oplossing voor buiten.


Waarom zou dat niet mogen? Ze zijn juist heel goed!
<<

Anoniem106

Bericht 18 Okt 2013 11:27

Re: Draagdoekentopic

Dan ben ik vast in de war met de babybjorn.

Maar waar koop je de Tula dan?
<<

Anoniem24

Bericht 19 Okt 2013 11:24

Re: Draagdoekentopic

Fearie schreef:Afbeelding

Hopelijk zsm mijn nieuwe doek. Deze draagt ook de goedkeuring van mn man.
Ik wou heeeeeeeel graag onderstaande, maar die ging de 15e in de verkoop en was na 2 min al volledig uitverkocht (en vanuit Amerika importeren kost ie € 200).

Afbeelding


Welk merk is de doek die jij gekocht hebt? Cliënt van.mij.zoekt zoiets. Alvast bedankt!
<<

Anoniem97

Bericht 19 Okt 2013 13:00

Re: Draagdoekentopic

<<

Fearie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1428

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:38

Bericht 19 Okt 2013 13:36

Re: Draagdoekentopic

Fiwen schreef:
Fearie schreef:Afbeelding

Hopelijk zsm mijn nieuwe doek. Deze draagt ook de goedkeuring van mn man.
Ik wou heeeeeeeel graag onderstaande, maar die ging de 15e in de verkoop en was na 2 min al volledig uitverkocht (en vanuit Amerika importeren kost ie € 200).

Afbeelding


Welk merk is de doek die jij gekocht hebt? Cliënt van.mij.zoekt zoiets. Alvast bedankt!


De bovenste is de shiver me paisley van joy and joe. En de onderste is van Pollora.
D. 16-8 en J. 27-11
VorigeVolgende

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers