Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Shampoo

<<

Elle123

Bericht 16 Dec 2015 11:45

Shampoo

Welke shampoo gebruiken jullie? Ik gebruik zelf graag Moroccanoil, ook de stylingproducten (het ruikt ook allemaal zo lekker). Maar nu wil ik misschien toch eens een ander merk proberen. Ik heb ook altijd Nivea in de douche staan omdat die zo lekker ruikt en mijn haar er mooi van gaat glanzen, maar helaas kan ik niet tegen sulfaten en krijg ik ontstekingen op mijn hoofd en net als ik het vaker gebruik.
Dus het mag een kappersmerk zijn, zonder sulfaten (SLS/SLES) en iets wat geschikt is voor haar dat snel pluist, maar ook dun en futloos is.
<<

Pannetoet

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1551

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:10

Bericht 16 Dec 2015 14:42

Re: Shampoo

Ik heb zelf ook heel fijn, dun en super stijl haar en ik zweer bij de shampoo Luxurious Volum van John Frieda :heart: Daarnaast gebruik ik de conditioner van kruidvat eigen merk voor droog- en beschadigd haar, dit werkt samen ontzettend goed! Na het douchen doe ik er mousse in (De pink volume van Andrelon), handdoek in mijn haar & ondertussen ga ik mij aankleden, make-up etc doen. Na een half uurtje handdoek eraf en dan gebruik ik de Sea Salt spray van Toni&Guy (alleen op de scheidingen) en fohn ik het droog. Waar het bij mij ook pluizig van wordt is te vaak borstelen/kammen, dit doe ik nu om de dag ongeveer. Verder gebruik ik mijn handen om het in model te brengen :angel:
Laatst gewijzigd door Pannetoet op 16 Dec 2015 14:48, in totaal 2 keer gewijzigd.
Wat als het lukt
<<

Elle123

Bericht 16 Dec 2015 14:44

Re: Shampoo

Die van John Frieda heb ik ook wel eens gehad, maar daar zit ook SLS (of SLES) in dus daar kan ik helaas niet tegen. Ik gebruik wel dat spulletje wat je 1x per week gebruikt (7 day volume dacht ik?), dat geeft echt meer volume! Helaas ook meer pluis. Kammen doe ik sowieso bijna nooit, misschien 1x per week. Anders is het bij mij ook echt een drama.
<<

Pannetoet

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1551

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:10

Bericht 16 Dec 2015 14:51

Re: Shampoo

Dat is lastig! En een serum voor alleen de onderkant? Dat doe ik met de conditioner trouwens ook..alleen de onderkant insmeren :) Maar een shampoo van De Tuinen dan? Daar hebben ze volgens mij aardig wat shampoo's zonder toevoegingen..
Wat als het lukt
<<

Anoniem177

Bericht 16 Dec 2015 15:25

Re: Shampoo

Ik gebruik altijd Kerastase shampoo en wil ook niet meer zonder.
<<

Huppekee

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1423

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:26

Bericht 16 Dec 2015 16:16

Re: Shampoo

Serioxyl. Geen idee wat er in zit verder, maar m'n slappe dunne haar is echt veranderd :)
Steun Loua's strijd voor tijd en liefde ❤️
https://www.gofundme.com/f/louas-strijd ... -en-liefde

Ik loop voor Loua en stichting metakids.
https://supporta.cc/p9je/36wzho
<<

Elle123

Bericht 17 Dec 2015 12:58

Re: Shampoo

bambina schreef:Ik gebruik altijd Kerastase shampoo en wil ook niet meer zonder.


Denk dat ik die ook eens ga proberen. Welke lijn is aan te raden? Ik twijfel tussen die voor lang haar (Cristalline ofzo? roze fles) of die voor beschadigd haar (groene fles), omdat mijn haar zo droog is onderaan, of voor volume.
<<

kippetje

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1267

Geregistreerd: 01 Sep 2013 18:07

Bericht 17 Dec 2015 13:22

Re: Shampoo

Ik gebruik ook kerastase ;)
En elle123 ik zou volumifiqe of densité doen alleen lastig zo te zeggen zonder je haar te zien en voelen. Kan je beter even langs een kerstase salon gaan voor advies ;)
<<

Happydobby

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3343

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:09

Bericht 23 Dec 2015 15:25

Re: Shampoo

Ik gebruik petal fresh. Mijn hoofdhuid is helemaal kalm.
Deze is proefdier/parabenen/sulfaatvrij.
M:21072011
J :08012014
<<

Anoniem177

Bericht 23 Dec 2015 16:14

Re: Shampoo

Elle123 schreef:
bambina schreef:Ik gebruik altijd Kerastase shampoo en wil ook niet meer zonder.


Denk dat ik die ook eens ga proberen. Welke lijn is aan te raden? Ik twijfel tussen die voor lang haar (Cristalline ofzo? roze fles) of die voor beschadigd haar (groene fles), omdat mijn haar zo droog is onderaan, of voor volume.


Beschadigd haar is haar daf elke dag wordt gefohnt. Met de steiltang zonder hittebeschermer etcetc. Het beste is om even langs een Kerastase salon te gaan. Helemaal handig is het haarmetertje. Weet alleen niet of alle salons die hebben.

Als je droog haar hebt is misschien Bain satin wat voor je. (Oranje lijn)
Christialliste (weet ff niet hoe schrijft zo uit mn hoofd)
doet niet heel veel. Dat is meer voor jonge meiden met al gezond haar en geeft vooral veel glans.
Misschien is Age Richage ook wel wat voor je, maar nogmaals langsgaan voor advies is beter.
<<

Elle123

Bericht 23 Dec 2015 16:17

Re: Shampoo

Dat is idd de beste oplossing, alleen is de dichtstbijzijnde salon die Kerastase verkoopt weer een eindje rijden en kan je het online goedkoper bestellen. Dus dan vind ik het ook weer zo zonde. Ik fohn mijn haar nooit maar gebruik wel om de dag de stijltang voor de voorste lokken, omdat daar een slag in zit die niet handig is. Ik gebruik een heat protector van Moroccanoil daarvoor.
<<

Peinture

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1297

Geregistreerd: 09 Sep 2013 17:27

Bericht 23 Dec 2015 17:19

Re: Shampoo

Ik gebruik de shampoo, conditioner en verzorgingsproducten van mijn kapster. Het merk is Kevin Murphy en ik heb nog nooit zo'n mooi haar gehad als sinds ik die producten gebruik.

Ook heb ik nooit meer jeuk oid.
<<

Elle123

Bericht 24 Dec 2015 11:35

Re: Shampoo

Oh er zit wel een kapper in mijn dorp die Kevin Murphy verkoopt. Ook een goede om eens naar te kijken! Had er nog nooit van gehoord. Ik zal binnenkort toch maar eens langsgaan, zag dat de punten opens heel recht zijn, terwijl de rest van mijn haar golft. Zal wel een overblijfsel zijn van de geblondeerde punten. Vrees dat er nog 10 cm af moet om het weer mooi te krijgen. Heb het afgelopen jaar elke keer een paar cm eraf laten knippen, nu is het bijna weer op een goede lengte maar zou er dus eigenlijk nog even 10 cm af moeten. Geen blond meer voor mij!
<<

Scandic

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4358

Geregistreerd: 22 Feb 2015 14:56

Woonplaats: Noord-Holland

Bericht 24 Dec 2015 11:59

Re: Shampoo

Ik gebruik ook Kérastase, de bain fluidealiste. Het is superduur, maar je gebruikt er weinig van. Ik ben er heel blij mee, gebruik het nog maar een week dus hoop dat m'n hoofdhuid ook wat rustiger wordt binnenkort.
<<

Elle123

Bericht 30 Dec 2015 11:03

Re: Shampoo

Ik heb Kevin Murphy shampoo en conditioner gekocht, 60 euro lichter dus it better be good ;)
Gisteren meteen geprobeerd en die geur!!! Echt heerlijk. Ik heb de versie voor dun haar en haaruitval. Volgens de kapster kwamen er heel goede reacties op. Hopelijk werkt het voor mij ook.
<<

Marieke88

Noob

Berichten: 15

Geregistreerd: 14 Okt 2015 17:37

Bericht 30 Dec 2015 18:08

Re: Shampoo

Kevin Murphy, nog nooit geprobeerd. Ik heb net op internet gekeken en het ziet er mooi uit. Super-toffe flessen. Zou dat nou echt helpen tegen dunner wordend haar? Ik geloof daar niks van. Al hoop ik het natuurlijk wel.
<<

Anoniem260

Bericht 09 Jan 2016 14:34

Re: Shampoo

Ik heb heel lang Lush-shampoo gebruikt, kreeg m'n haar op één of andere manier met andere shampoo niet schoon (bleef vettig voor m'n gevoel).
Heb een keer zonder gezeten (en geen Lush winkel in de buurt) en heb toen de goedkoopste kruidvat-Shampoo voor vet haar gebruikt en die ging toen ook best prima, dus sindsdien gebruik ik die... :angel:
<<

Mamsie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2184

Geregistreerd: 01 Sep 2013 21:58

Bericht 09 Jan 2016 17:00

Re: Shampoo

Goldwell repair shampoo
GVS Let me love you a little more before youre not little anymore.
<<

Isolt

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2386

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:46

Bericht 09 Jan 2016 18:04

Re: Shampoo

Afbeelding
Deze gebruik ik op dit moment. Ik ben er wel tevreden over.
10-08-2017 ♥
<<

Elle123

Bericht 05 Jul 2016 14:49

Re: Shampoo

Om nog even terug te komen op dit topic, ik heb een hele tijd de Kevin Murphy plumping lijn gebruikt. Ik ben helemaal tevreden! Ten eerste ruikt het echt superlekker, je hebt echt maar weinig nodig (een klein beetje conditioner en mijn haar glijdt zo uit de knoop). Maar belangrijkste is dat mijn haar meteen voller aanvoelde. En sinds een paar weken heb ik opeens allemaal babyhaartjes aan de voorkant. Daar heb ik erg veel haaruitval gehad en dat lijkt nu dus allemaal terug te groeien. De kapster zei dat het nieuw haar was! :banaan:
Of het perse aan de shampoo ligt weet ik niet, maar ik ben blij!
Mijn haar blijft vrij droog, dus ik zoek nog wel een fijne die mijn haar wat minder droog maakt om mee af te wisselen. Ik gebruik nu Chi Keratin naast Kevin Murphy, maar die vind ik niet geweldig. Toch nog eens op zoek naar Kerastase denk ik.
<<

Anoniem316

Bericht 05 Jul 2016 15:00

Re: Shampoo

Ik gebruikte altijd kleurshampoo en daarna overgestapt op haar en hoofdhuid van Andre lon omdat die zo lekker rook (had m gebruikt bij mijn ouders). Toen 2 weken aussie gebruikt maar daar gedijde mijn haar heel slecht op dus ik ben weer terug bij die van Andre lon en heb weer een mooie volle bos haar.

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers