Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Sollicitatietopic

<<

anoniem213

Bericht 05 Jul 2016 14:43

Re: Sollicitatietopic

Gefeliciteerd, SO! Wat fijn!
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11842

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 05 Jul 2016 14:48

Re: Sollicitatietopic

Ik moet vaker hier zeggen dat ik een gesprek heb. Ik heb daarna nog nooit een afwijzing gehad terwijl als ik niks zei ik werd afgewezen.

Thanks meiden.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Anoniem282

Bericht 05 Jul 2016 17:47

Re: Sollicitatietopic

Wat fijn, Silly-One! Blij voor jou! Gefeliciteerd. :cheering:
<<

Tom

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6229

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:32

Bericht 05 Jul 2016 17:52

Re: Sollicitatietopic

Fijn, SO!

Ik werd net gebeld (zou ze gister/vandaag doen) dat ze nog geen uitsluitsel hebben. Nog langer wachten. Maar, wel eerlijk dat ze gebeld heeft om het uit te leggen.
Als liefde leven wordt, krijgt geluk een naam. 21-07-2019
<<

anoniem213

Bericht 06 Jul 2016 11:15

Re: Sollicitatietopic

Tom schreef:Fijn, SO!

Ik werd net gebeld (zou ze gister/vandaag doen) dat ze nog geen uitsluitsel hebben. Nog langer wachten. Maar, wel eerlijk dat ze gebeld heeft om het uit te leggen.

Wel jammer! Wanneer hoor je weer iets? En gaat het dan over of ze niemand geschikt vinden en in dat geval plannen ze met jou een afspraak of hoe moet ik me dat voorstellen?

Zora nog nieuws?

Ik heb nog niks gehoord. Dat vind ik een beetje irritant. Als je eerst mensen belt die wel door zijn, omdat zij zich moeten kunnen voorbereiden dan snap ik dat heel goed, maar dan kun je toch vast mailen dat ik gewoon plannen kan maken voor die dag, omdat ik niet door ben en dat je mij er later nog over belt. Ik bedoel: vrijdag is het ook gelukt om in één dag alle mensen te bellen (en nog meer, want naar aanleiding van die gesprekken ging niet iedereen door naar de assessments). Tegelijkertijd heb ik ook gewoon al een afspraak gemaakt die dag, dus waar zit ik eigenlijk over te zeuren. Ik denk dan gewoon aan al die mensen die wel in twijfel zitten :smile:.
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17371

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:24

Bericht 06 Jul 2016 11:36

Re: Sollicitatietopic

Geen nieuws!! Elke keer als ik mijn telefoon hoor trillen krijg ik een halve hartverzakking. Jongens haha ik krijg deze baan beter maar meteen want deze zenuwen elke keer... haha! Ach, ik moet er vast weer een beetje aan wennen ofzo.

SO, wat knap van je!

June, kak dat de test niet zo best ging :( Ik zou dat ook echt niet kunnen denk ik, al helemaal niet op tijd. Brrr.
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

anoniem213

Bericht 06 Jul 2016 12:00

Re: Sollicitatietopic

Wat irritant, Zora! Ik vind het ook zo irritant dat ik steeds op mijn telefoon moet letten.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25111

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 06 Jul 2016 13:16

Re: Sollicitatietopic

SO, gefeliciteerd met je baan!

June en Zora, succes met de zenuwen!

Ik werd vandaag gebeld en gemaild (want ik had de oproep gemist) met een uitnodiging voor een kennismakingsgesprek voor een functie waar ik afgelopen week op het gesolliciteerd. Leek me erg leuk (en ook meer in de richting waar ik uiteindelijk wat mee zou willen), MAAR er stond wel bij dat het fulltime was. Nu wil ik dat écht niet, dus ik had in de brief meteen maar gevraagd of 32-36 uur bespreekbaar is. Ik houd van duidelijkheid en dan weet iedereen maar meteen waar ie aan toe is ;) In de mail stond helaas dat ze echt iemand voor 40 uur zoeken, dus ik heb net gemaild dat ik het dan helaas aan me voorbij moet laten gaan. Ik kan wel denken 'ach, die vier uurtjes extra per week', maar ik moet dat gewoon écht niet doen. Ik loop mezelf dan voorbij, dat weet ik nu al. Heb een break nodig ergens. Dus jammer, maar wel mooi dat ik op gesprek had mogen komen!
❤ 7 juni 2018
<<

Snoes

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6939

Geregistreerd: 11 Dec 2013 12:19

Bericht 06 Jul 2016 13:18

Re: Sollicitatietopic

Jammer Bliss, maar wel goed dat je gelijk hebt aangegeven dat je max 36 uur wil werken. En weer fijn dat je toch weer op gesprek had mogen komen, geeft wel weer een boost!

June, Zora en Tom, hopelijk hebben jullie snel meer duidelijkheid!
2012 & 2016
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11842

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 06 Jul 2016 14:08

Re: Sollicitatietopic

Jammer Bliss, maar wel goed dat je zelf goed weet waar je grenzen liggen.

June, Tom en Zora al meer gehoord?
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Anoniem222

Bericht 06 Jul 2016 14:41

Re: Sollicitatietopic

Bliss schreef:SO, gefeliciteerd met je baan!

June en Zora, succes met de zenuwen!

Ik werd vandaag gebeld en gemaild (want ik had de oproep gemist) met een uitnodiging voor een kennismakingsgesprek voor een functie waar ik afgelopen week op het gesolliciteerd. Leek me erg leuk (en ook meer in de richting waar ik uiteindelijk wat mee zou willen), MAAR er stond wel bij dat het fulltime was. Nu wil ik dat écht niet, dus ik had in de brief meteen maar gevraagd of 32-36 uur bespreekbaar is. Ik houd van duidelijkheid en dan weet iedereen maar meteen waar ie aan toe is ;) In de mail stond helaas dat ze echt iemand voor 40 uur zoeken, dus ik heb net gemaild dat ik het dan helaas aan me voorbij moet laten gaan. Ik kan wel denken 'ach, die vier uurtjes extra per week', maar ik moet dat gewoon écht niet doen. Ik loop mezelf dan voorbij, dat weet ik nu al. Heb een break nodig ergens. Dus jammer, maar wel mooi dat ik op gesprek had mogen komen!

Ik zou volgende keer bellen met de vraag of het bespreekbaar is want dan horen ze meteen hoe leuk je bent en wordt het eerder bespreekbaar :D.
<<

Fred

Major Yipyapper

Berichten: 5138

Geregistreerd: 11 Sep 2013 16:08

Bericht 06 Jul 2016 19:29

Re: Sollicitatietopic

Als het niet bespreekbaar is vinden ze vast wel een ander, want de banen liggen immers nog steeds niet voor het oprapen (in sommige branches wel).
<<

anoniem213

Bericht 06 Jul 2016 19:43

Re: Sollicitatietopic

Jammer Bliss en goede tip van Harrison!

Ik heb nog niks gehoord.
<<

Tom

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6229

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:32

Bericht 06 Jul 2016 20:50

Re: Sollicitatietopic

Hier ook nog geen reactie! Mocht ik vrijdag nog niks gehoord hebben dan bel ik zelf even.
Het gaat om een baan die bestaat uit meerdere dingen, waarbij ik heb aangegeven dat 1 van de 3 niet bij mij past. Ze willen wel graag iemand voor alle3, dus dat is even het probleem.
Als liefde leven wordt, krijgt geluk een naam. 21-07-2019
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25111

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 06 Jul 2016 20:59

Re: Sollicitatietopic

Aaah nu ga ik toch weer twijfelen! Kreeg een mail terug, waarin stond dat mijn brief en cv er goed uitzien, maar dat hij alle begrip heeft voor mijn standpunt. In de eerste fase hebben ze echt iemand nodig voor de volle 40 uur, maar dat wil niet zeggen dat dit niet kan evolueren naar 36 uur (volgens mij is het een Belg, dat zie ik aan bepaalde woorden en zinsconstructies haha). Als ik alsnog op gesprek wil komen, ben ik van harte uitgenodigd. Shit, what to do? De baan is trouwens in A'dam, maar het gesprek in Breda. Zal ik er toch heen gaan?
❤ 7 juni 2018
<<

anoniem213

Bericht 06 Jul 2016 21:03

Re: Sollicitatietopic

Gaan! Je hebt niks te verliezen!
<<

Tom

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6229

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:32

Bericht 06 Jul 2016 21:06

Re: Sollicitatietopic

Inderdaad, gewoon gaan! Al is het alleen maar om gesprekservaring op te doen!
Als liefde leven wordt, krijgt geluk een naam. 21-07-2019
<<

Anoniem281

Bericht 06 Jul 2016 21:08

Re: Sollicitatietopic

Gaan! Zorg dat je vriend of een vriendin meegaat, doe 't gesprek en maak er daarna een lekker dagje uit van ;)
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25111

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 06 Jul 2016 21:09

Re: Sollicitatietopic

Oké, ik denk dat ik wel ga. Pff ik zit alleen nu overal tegenaan te hikken omdat ik een beetje aan het eind van m'n Latijn ben en ik al moe word van het idee dat ik weer helemaal naar Breda kan gaan, maar na een paar dagen vakantie gaat het hopelijk weer iets beter.
❤ 7 juni 2018
<<

anoniem213

Bericht 06 Jul 2016 21:12

Re: Sollicitatietopic

Op de terugweg lekker een eenzame stoel zoeken en in de trein slapen! Het is denk ik echt zonde als je niet gaat en ze zijn blijkbaar echt geïnteresseerd. Wat goed dat jij zo vaak wordt uitgenodigd!
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25111

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 06 Jul 2016 21:14

Re: Sollicitatietopic

Het is een functie in de hoek waar jij ook in aan het zoeken bent. Ben wel erg blij dat ik voor zo'n functie nu ook eens op gesprek mag komen (zonder de juiste papieren dus)!
❤ 7 juni 2018
<<

anoniem213

Bericht 06 Jul 2016 21:15

Re: Sollicitatietopic

Leuk zeg! Ik ga je dwingen om te gaan.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25111

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 06 Jul 2016 21:24

Re: Sollicitatietopic

Oké ik heb gemaild dat ik toch graag op de uitnodiging inga. Pff gaan we weer! Ben echt een beetje sollicitatiemoe haha, maar ik praat mezelf wel even moed in de komende dagen. Hij had een paar opties gegeven qua data en volgende week woensdag komt me het beste uit.
❤ 7 juni 2018
<<

Snoes

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6939

Geregistreerd: 11 Dec 2013 12:19

Bericht 06 Jul 2016 22:13

Re: Sollicitatietopic

Goed zo Bliss, ik zou ook zeker gaan. Succes alvast!
2012 & 2016
<<

Kees

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8165

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:36

Bericht 07 Jul 2016 06:49

Re: Sollicitatietopic

Ik wil ook maar 32-36u werken. Nu vervang ik iemand die met zwangerschapsverlof is voor 40u. Vanaf september ga ik 32u werken en mn contract loopt tot eind oktober en met een beetje mazzel wordt die dan weer verlengd.
Mn baan is echt super leuk! De 40u waren m.n de eerste weken zwaar, nu begint het een beetje te wennen maar toch is mijn voorkeur 32u (en dan vooral omdat ik nu echt alles in het weekend moet doen en echt moet plannen.) en tel ik af tot september. Ik zie alleen niet goed wat er in september veranderd waardoor ik dan een dag minder kan werken maar ja.
30-04-2017
VorigeVolgende

Terug naar Werk & studie

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers