Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Tanden vast, tanden los

<<

Anoniem201

Bericht 03 Jul 2016 19:53

Tanden vast, tanden los

Het ene moment zitten alle melktanden van mijn zoon nog hartstikke vast. Bijna 7 jaar en nog geen beweging in te krijgen.
En het andere moment zitten de 2 voortanden los en staan ze scheef.

Helaas heeft hij daarvoor wel een flinke smakkerd voor moeten maken. Arm kind ik ben me rot geschrokken toen hij naar binnen kwam gerend met zijn mond vol met bloed.
Groot alarm ging af want hoe groot deze bikkel ook is, zodra hij ook maar 1 druppel bloed ziet, vergaat de wereld.
Hij was met de fiets gevallen en is daardoor met zijn mond op de tafel terecht gekomen die hiervoor op het plein staat.
Een enorme dikke lip ondanks het koelen. Maar ook beide voortanden los.
Inmiddels bij de tandarts geweest voor de zekerheid. Hij heeft zijn tandjes weer rechter geduwd en nu is het dan maar afwachten tot ze eruit gaan vallen.
Als het nog even duurt kunnen ze ook gaan verkleuren dus ik hoop ergens dat ze snel eruit gaan. Hij heeft zo'n mooi gebitje wat hij altijd netjes poets.

Het is een stuntpiloot eerste klas en het verbaast mij echt dat het tot heden nog goed is gegaan. Vandaag dan zijn eerste grote valpartij met schade. Arm kind. Dinsdag wordt hij 7 dus ik hoop dat zijn lip dan is geslonken. Staat anders mooi op de foto zo :palm:
<<

Anoniem331

Bericht 03 Jul 2016 20:30

Re: Tanden vast, tanden los

Mijn zoon zat met anderhalf jaar al bij de tandarts vanwege en val op zijn tanden. Daarna nog 3 keer, en hij moet nog 6 worden. 1 tand mist een stukje, een andere is inderdaad wat grijs geworden. Maar gelukkig is het nig een melkgebit, en zullen zijn nieuwe hopelijk mooier zijn. De laatste keer dat hij viel had hij ook een tand los, maar deze is weer vast gaan zitten. Nu is zijn grijze aan het wiebelen, en ik kijk er naar uit dat er weer een mooie tand voor terug komt.
<<

miekie

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 151

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:38

Bericht 04 Jul 2016 20:36

Re: Tanden vast, tanden los

Wat naar zeg dat hij zo gevallen is. Hopelijk is het op zijn verjaardag over. Wel bijzonder dat de tandarts zijn tanden kon terug duwen.
2009
2011

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers

cron