Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Share The Perfect Day Festival Hilvarenbeek (30 juni-2 juli)

<<

Anoniem238

Bericht 29 Jun 2016 16:58

Share The Perfect Day Festival Hilvarenbeek (30 juni-2 juli)

Aankomend weekend is het Share The Perfect Day Festival in Hilvarenbeek http://www.shareaperfectday.nl/
Dit staat op de website:

' Kom naar het gloednieuwe event Share a Perfect Day. Geniet samen met je vriendinnen van live optredens van topartiesten en dj’s onder meer Sunnery James en Ryan Marciano, Jonas Blue, Kensington, Dotan, Matt Simons en Douwe Bob en nog véél meer! Zing en dans met je vriendinnen, struin langs gezellige kraampjes, maak leuke selfies en zorg voor een onvergetelijke dag! En dan vind je er ook nog verrukkelijk eten, geweldige workshops en de nieuwste lifestyletrends. '

Een vriendin en ik gaan aanstaande vrijdag, zin in! :banaan: :smile: (nu hopen dat het een beetje droog blijft :eyes:...)
Wie gaat er ook?
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12154

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 29 Jun 2016 18:46

Re: Share The Perfect Day Festival Hilvarenbeek (30 juni-2 j

ik zou gaan. ga nu niet meer wel jammer leek me wel leuk namelijk. Heb nu 2 tickets over voor zaterdag mocht iemand nog geen tickets hebben
Afbeelding
<<

Anoniem238

Bericht 30 Jun 2016 17:37

Re: Share The Perfect Day Festival Hilvarenbeek (30 juni-2 j

sarah1985 schreef:ik zou gaan. ga nu niet meer wel jammer leek me wel leuk namelijk. Heb nu 2 tickets over voor zaterdag mocht iemand nog geen tickets hebben


Wat jammer dat je niet meer gaat, terwijl het je wel leuk lijkt! Hoop dat je de tickets nog verkocht krijgt.
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12154

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 02 Jul 2016 07:59

Re: Share The Perfect Day Festival Hilvarenbeek (30 juni-2 j

Ik heb ze nog kunnen verkopen. Ik zou met een vriendin maar ze is afgelopen weekend plotseling gedumpt door haar vriend en ze zag het nu niet zitten om uren in de bus te zitten

Was het leuk gisteren? Wel rotweer zeker
Afbeelding
<<

Anoniem238

Bericht 02 Jul 2016 16:31

Re: Share The Perfect Day Festival Hilvarenbeek (30 juni-2 j

sarah1985 schreef:Ik heb ze nog kunnen verkopen. Ik zou met een vriendin maar ze is afgelopen weekend plotseling gedumpt door haar vriend en ze zag het nu niet zitten om uren in de bus te zitten

Was het leuk gisteren? Wel rotweer zeker


Het was een geslaagde dag. Genoten van de grote hoeveelheid hapjes, de workshops, de shops en de muziek:).

Fijn dat je de kaarten nog hebt kunnen verkopen. Vervelend voor je vriendin dat haar relatie uit was, ik denk juist dat zo'n dagje er samen op uit echt de ultieme afleiding geweest zou zijn:).

We hebben welgeteld 2 buien gehad, en allebei de keren waren we in een tent dus we hebben in totaal maar 5 minuten in de regen gelopen van half 12 tot half 8.

Het valt mij vaker op dat jij dingen heel negatief benaderd. Ok, mijn schoenen waren vies door de modder, maar dat betekent toch niet meteen dat het rotweer is???
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12154

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 02 Jul 2016 22:35

Re: Share The Perfect Day Festival Hilvarenbeek (30 juni-2 j

We zijn vandaag hier in de buurt een dagje weggeweest had ze toch de afleiding. Ze zag het niet zitten om zo lang in de bus te zitten

Oh dat valt mee met de regen. Hier regende het gisteren de hele dag vandaar. Heeft niks met negatief te maken.
Afbeelding
<<

Teun

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8488

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:59

Bericht 03 Jul 2016 16:26

Re: Share The Perfect Day Festival Hilvarenbeek (30 juni-2 j

Boekenwurm schreef:
sarah1985 schreef:Ik heb ze nog kunnen verkopen. Ik zou met een vriendin maar ze is afgelopen weekend plotseling gedumpt door haar vriend en ze zag het nu niet zitten om uren in de bus te zitten

Was het leuk gisteren? Wel rotweer zeker


Het valt mij vaker op dat jij dingen heel negatief benaderd. Ok, mijn schoenen waren vies door de modder, maar dat betekent toch niet meteen dat het rotweer is???


Zegt degene die elk jaar een paar topics opent over bang voor slecht weer op vakantie :laughcry:
♥ feb 2016
♥ ♥ juli 2018
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25128

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 03 Jul 2016 16:28

Re: Share The Perfect Day Festival Hilvarenbeek (30 juni-2 j

Teun schreef:
Boekenwurm schreef:
sarah1985 schreef:Ik heb ze nog kunnen verkopen. Ik zou met een vriendin maar ze is afgelopen weekend plotseling gedumpt door haar vriend en ze zag het nu niet zitten om uren in de bus te zitten

Was het leuk gisteren? Wel rotweer zeker


Het valt mij vaker op dat jij dingen heel negatief benaderd. Ok, mijn schoenen waren vies door de modder, maar dat betekent toch niet meteen dat het rotweer is???


Zegt degene die elk jaar een paar topics opent over bang voor slecht weer op vakantie :laughcry:


Hahaha precies mijn gedachte!
❤ 7 juni 2018

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers