Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


dopper vraagje

<<

fashionmommy

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1141

Geregistreerd: 30 Mrt 2014 20:05

Bericht 02 Jul 2016 16:54

dopper vraagje

Misschien een dom vraagje hoor, maar wat is het verschil tussen de origineel cup en de steel cup?

Original Cup
Afbeelding

Steel Cup (met (stop?)randje) ofzo ?
Afbeelding

Hebben jullie je dopper al wel eens in de vaatwasser gedaan?
You'll be her first role model, her first friend, her first love. You're her mom and she's you're whole world. She's you're little girl. ❤





Afbeelding
<<

Sawadee

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2526

Geregistreerd: 02 Jan 2016 16:21

Bericht 02 Jul 2016 16:59

Re: dopper vraagje

De steel cup is voor de dopper steel, die andere is voor de originele dopper. Waarschijnlijk is de cap bij de steel versie anders, waardoor de cup ook anders is. En in de steel past 800ml water terwijl bij de origineel dat 450ml is.
Laatst gewijzigd door Sawadee op 02 Jul 2016 17:02, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

fashionmommy

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1141

Geregistreerd: 30 Mrt 2014 20:05

Bericht 02 Jul 2016 17:02

Re: dopper vraagje

Heb op een beurs een roze dopper gekocht en daar zit dus, toen ik hem nader bekeek thuis net, een steel cup vandaar. Het past na mijn idee gewoon hoor. Zal het zo nog eens met water erin testen of het niet lekt, want ik wil dus een nieuwe steel cup er op bestellen.

De 1e is via dopper 2,65 en de onderste 6,- vond het nogal een verschil, zie er verder ook weinig tot geen verschil in.
You'll be her first role model, her first friend, her first love. You're her mom and she's you're whole world. She's you're little girl. ❤





Afbeelding
<<

Sawadee

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2526

Geregistreerd: 02 Jan 2016 16:21

Bericht 02 Jul 2016 17:04

Re: dopper vraagje

fashionmommy schreef:Heb op een beurs een roze dopper gekocht en daar zit dus, toen ik hem nader bekeek thuis net, een steel cup vandaar. Het past na mijn idee gewoon hoor. Zal het zo nog eens met water erin testen of het niet lekt, want ik wil dus een nieuwe steel cup er op bestellen.

De 1e is via dopper 2,65 en de onderste 6,- vond het nogal een verschil, zie er verder ook weinig tot geen verschil in.


Maar die voor de steel is ook groter volgens mij hoor, want in de steel versie past dus 800ml:
Afbeelding
<<

fashionmommy

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1141

Geregistreerd: 30 Mrt 2014 20:05

Bericht 02 Jul 2016 17:07

Re: dopper vraagje

Dank je wel! Nu zie ik wel het verschil ja, die steel is dikker/breder.
Ik zie dat ik op de dopper website een vraag kan stellen, ga dat maar even doen ook.
Laatst gewijzigd door fashionmommy op 02 Jul 2016 17:11, in totaal 1 keer gewijzigd.
You'll be her first role model, her first friend, her first love. You're her mom and she's you're whole world. She's you're little girl. ❤





Afbeelding
<<

Sawadee

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2526

Geregistreerd: 02 Jan 2016 16:21

Bericht 02 Jul 2016 17:09

Re: dopper vraagje

Rituals? :P Die fout maakte je in je Action topic over de handdoeken ook..
Maar even navragen kan inderdaad geen kwaad.
<<

fashionmommy

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1141

Geregistreerd: 30 Mrt 2014 20:05

Bericht 02 Jul 2016 17:12

Re: dopper vraagje

Sawadee schreef:Rituals? :P Die fout maakte je in je Action topic over de handdoeken ook..
Maar even navragen kan inderdaad geen kwaad.


Ik keek naar de 1e naam van je onderschrift hahahaha lekker dom ;) sorry! :hulde: :hulde:
You'll be her first role model, her first friend, her first love. You're her mom and she's you're whole world. She's you're little girl. ❤





Afbeelding
<<

Sawadee

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2526

Geregistreerd: 02 Jan 2016 16:21

Bericht 02 Jul 2016 17:13

Re: dopper vraagje

fashionmommy schreef:
Sawadee schreef:Rituals? :P Die fout maakte je in je Action topic over de handdoeken ook..
Maar even navragen kan inderdaad geen kwaad.


Ik keek naar de 1e naam van je onderschrift hahahaha lekker dom ;) sorry! :hulde: :hulde:


Huh haal je daar rituals uit?? :confused: Het is Thais en er staat iets heel anders ;)
<<

fashionmommy

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1141

Geregistreerd: 30 Mrt 2014 20:05

Bericht 02 Jul 2016 17:23

Re: dopper vraagje

Ja zo las ik het ja :nopompom:
You'll be her first role model, her first friend, her first love. You're her mom and she's you're whole world. She's you're little girl. ❤





Afbeelding
<<

Anoniem304

Bericht 02 Jul 2016 17:26

Re: dopper vraagje

Haha ik kan er wel een l en s van maken Sawadee, de laatste letters van dat gekke woord. Maar de rest is wel heel creatief :P
<<

fashionmommy

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1141

Geregistreerd: 30 Mrt 2014 20:05

Bericht 02 Jul 2016 17:29

Re: dopper vraagje

Ik lees/las hier ไม่เป็นไร Rituals in :razz:
You'll be her first role model, her first friend, her first love. You're her mom and she's you're whole world. She's you're little girl. ❤





Afbeelding
<<

Anoniem304

Bericht 02 Jul 2016 17:30

Re: dopper vraagje

Dat snap ik. Daarom zeg ik, ik kan uit die laatste 'letters' wel een l en s halen, maar de rest is wel heel creatief bedacht.
<<

Sawadee

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2526

Geregistreerd: 02 Jan 2016 16:21

Bericht 02 Jul 2016 17:39

Re: dopper vraagje

<<

Leaf

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2809

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:42

Bericht 02 Jul 2016 18:17

Re: dopper vraagje

Ik heb een gewone en die gooi ik altijd in de vaatwasser gewoon. Was mijn kerstpakket en t kon me eerlijk gezegd niet genoeg schelen of ie de vaatwasser zou overleven, dus heb het gewoon gedaan. Maar hij heeft het tot nu prima overleefd.
RYW schreef:Ik heb dingen uit mijn schoenzool gepeuterd die ik boeiender vind dan Nougat's mening en leven.
<<

MissEnergy

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3232

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:46

Woonplaats: Friesland

Bericht 02 Jul 2016 18:51

Re: dopper vraagje

Steel cup klinkt als: voor de stalen dopper
Die normale is dan voor de kunststof dopper.
08/2018
05/2021

Terug naar Eten & drinken

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers

cron