Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Borstvergroting

<<

Anoniem193

Bericht 01 Jul 2016 09:58

Re: Borstvergroting

Ik heb een borstverkleining gehad, dus niet helemaal vergelijkbaar, maar toch weer wel.
Mijn herstel ging in vergelijking met anderen best snel. Standaard is 6 weken, 6 weken niet autorijden, je armen niet boven je hoofd, niet zwaarder tillen dan 2/3 kilo.
Na 2 weken mocht ik weer autorijden.
Mijn man was 2,5 week vrij na mijn operatie, daarna moest ik zelf weer voor de kinderen zorgen (ontbijt, naar school, etc). Ik mocht toen nog niks uit de bovenste keukenkastjes pakken, dus mijn man zette alles wat ik nodig zou hebben op het aanrecht. Na 4 weken mochten mijn armen weer boven mijn hoofd en na 5 weken mocht ik alles doen wat ik wilde.
De nasleep van de narcose heeft wel 10 weken geduurd. Ik was zo ontzettend snel moe.

Gevoel in mijn borsten en tepels heb ik zo goed als niet meer. En mijn tepels zijn eigenlijk altijd hard, alsof ik het koud heb ofzo.
<<

Anoniem177

Bericht 01 Jul 2016 10:15

Re: Borstvergroting

Je mag altijd pm sturen alex.
<<

Chaos

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2213

Geregistreerd: 24 Dec 2013 23:54

Bericht 01 Jul 2016 11:43

Re: Borstvergroting

ChiQ schreef:Btw geen verzekering vergoedt dat nog. Mijn vriendin is er 2,5 jaar mee bezig geweest, zij was durf ik te zeggen verminkt. Heel erg waren haar borsten. Diverse foto's, hoger beroep, overstappen, brieven van de arts. Allemaal afgewezen. En dan hing haar ene borst helemaal naar links, je kon haar tepel bijna niet zien en de andere net boven haar navel helemaal recht.


Mijn vriendin heeft het vorig jaar juni vergoed gekregen van haar verzekering. Van vrijwel niets naar een kleine c.
Afbeelding

I & N juni 2010
<<

Marsy31

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6685

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:19

Bericht 01 Jul 2016 12:33

Re: Borstvergroting

Ik heb geen informatie maar heb ook altijd tegen mijn man gezegd dat ik dingen laat corrigeren als die na de zwangerschap niet meer mooi zijn. Daar bedoel ik niet natuurlijk enorme ingrepen maar als mijn borsten verdwijnen dan laat ik ze zeker opvullen. Dus snap het helemaal!
Afbeelding
Afbeelding
<<

ChiQ

Bericht 01 Jul 2016 13:48

Re: Borstvergroting

Chaos, wat fijn voor je vriendin zeg! Die van mij helaas niet. En het was echt heel erg maar ze zagen de noodzaak niet. Ze heeft al die tijd wel geld gespaard voor just in case. Ik heb ooit mijn neus gebroken en ik zou het best vergoed kunnen hebben krijgen maar ik had daar geen zin en tijd voor. Dat is anders als je het niet makkelijk bij elkaar kunt sparen, maar ik pleit echt voor ingrepen per geval. Een vrouw kan ontzettend veel last hebben van het ontbreken van borstweefsel. :nopompom:
<<

Anoniem177

Bericht 01 Jul 2016 13:54

Re: Borstvergroting

Een kennis van mij had 2 ongelijke borsten. Links was cup A en rechts een C cup maar kreeg helemaal niks vergoed. Ze heeft haar correctie zelf moeten betalen, het is maar zelden dat ze een borstoperatie vergoeden
<<

Siem

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2321

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:25

Bericht 01 Jul 2016 14:40

Re: Borstvergroting

Wil je in aanmerking komen voor vergoeding dan moet je geboren zijn zonder borstweefsel als ze later veranderen of er een verschil is qua maat kom je niet in aanmerking voor vergoeding. Bij een verschil kom je alleen in aanmerking als je bij 1 borst geen borstweefsel hebt en vaak krijg je dan alleen het implantaat aan die kant vergoedt. Dus stel je hebt maar 1 borst en dat is een b-cup en je wilt vervolgens naar een c-cup dan krijg je het ene implantaat vergoedt maar de borst die je van een b-cup naar een c-cup laat vergroten zul je zelf moeten betalen.
<<

Sawadee

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2526

Geregistreerd: 02 Jan 2016 16:21

Bericht 01 Jul 2016 19:17

Re: Borstvergroting

ChiQ schreef:Sawadee: *even de rest weggehaald voor het geval je niet gequote wilde worden*

Edit: het is ook logisch dat het duurder is, het is heel secuur werk. Boobs ook, maar dat is meer een kwestie van goed snijden, protese er mooi in, en snee mooi dichten. Met een neus zijn ze gemiddeld 2,5/3u bezig.


Bedankt voor je reactie! Nu je het zo uitlegt is het inderdaad ook wel duidelijker waarom het zoveel duurder is.
Ik heb vooral een bobbel waar ik vanaf wil, vooraanzicht vind ik wel prima, maar het zijaanzicht is echt verschrikkelijk.
Nouja wie weet ooit als ik het geld er voor heb..
Vorige

Terug naar Persoonlijk

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers