Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Sollicitatietopic

<<

anoniem213

Bericht 01 Jul 2016 12:51

Re: Sollicitatietopic

Haha! Ik herken het heel erg van toen ik een gesprek had gehad voor een stage. Ik wilde die stage echt heel graag en ik vond het echt een leuk gesprek. Ze zeiden dat ze de andere kandidaat al hadden gesproken en ik had op vrijdag om 11 uur een gesprek. Toen heb ik het hele weekend stuiterend doorgebracht en maandag toch even gebeld. Hij reageerde toen heel verbaasd, maar de volgende dag werd ik gebeld dat ze me graag wilden hebben gelukkig. Ik dacht toen ook: hallo, je hebt de ander al gesproken. Beslis gewoon.

:cheering: Pick me, pick me! Wanneer sluit de vacature bij jou? Dat is vaak ook wel een moment om tot dan rust te bewaren.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25108

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 01 Jul 2016 14:09

Re: Sollicitatietopic

June schreef:Ik wil je filmpje wel zien :p.


Hell no. :face:
❤ 7 juni 2018
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25108

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 01 Jul 2016 14:10

Re: Sollicitatietopic

Ja, voor de sluitingsdatum hoor je sowieso niks, dus geduld is een schone zaak in het sollicitatieproces ;)
❤ 7 juni 2018
<<

anoniem213

Bericht 01 Jul 2016 14:10

Re: Sollicitatietopic

Bliss schreef:
June schreef:Ik wil je filmpje wel zien :p.


Hell no. :face:

Ah... toe nou!
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17368

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:24

Bericht 01 Jul 2016 15:44

Re: Sollicitatietopic

Jaaa nee haha ik doe nota bene in mijn huidige baan sollicitatieprocedures dus ik weet het allemaal wel maar toch :angel:

Gelukkig sluit 'ie al 3 juli!
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Anoniem222

Bericht 01 Jul 2016 15:55

Re: Sollicitatietopic

Wat spannend Zora!
<<

anoniem213

Bericht 01 Jul 2016 16:08

Re: Sollicitatietopic

Spannend Zora!

Ik ben al gebeld aan het begin van de middag :omg: en ik ben ook door de telefonische intake. Ik werd er helemaal door overvallen en kreeg allemaal moeilijke vragen, maar ik mocht toch door gelukkig. Ik ben helemaal verbaasd. Nu moet ik een capaciteiten- en persoonlijkheidstest maken. Dat vind ik wel heel spannend. Ken veel slimme mensen die toch net niet goed genoeg waren :nerd:. Iemand nog tips? Ik moet hem morgen al maken.
<<

Anoniem222

Bericht 01 Jul 2016 16:19

Re: Sollicitatietopic

Waarom moet je hem morgen al maken? Bij ons krijg je altijd 5 werkdagen.
Tips: oefen goed en zorg dat je goed uitgerust bent als je hem gaat maken. Heb je sites met oefenopgaven/oefenmateriaal gekregen?
<<

anoniem213

Bericht 01 Jul 2016 16:23

Re: Sollicitatietopic

Voor maandag moet het, maar ik moet zaterdagavond werken, dus ik vind zondag dan eigenlijk geen optie, want ik slaap van zaterdag op zondag waarschijnlijk kort en op rare uren. Ze vroegen aan de telefoon of het voor maandag kon. Ik vond het niet het moment om me niet zo flexibel op te stellen :smile:.

Wat denk jij: belangrijker om goed uitgerust te zijn of meer voorbereidingstijd te hebben?

Een vriendin van me werkt bij een bekende website met van die testjes en die heeft me gratis een betaalde versie gegeven. Dus dat is al heel fijn! Er zitten bij de test zelf alleen een paar oefenvragen voor de taal- en rekentest, dus daar heb ik volgens mij vrij weinig aan.
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17368

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:24

Bericht 01 Jul 2016 20:19

Re: Sollicitatietopic

Oeh wat spannend June! Goed dat je zo off guard er alsnog gewoon doorkomt, yes! Wat voor soort baan moet je al dit soort dingetjes voor doen? In de commerciële branche is dit?
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

anoniem213

Bericht 01 Jul 2016 20:22

Re: Sollicitatietopic

Ik houd niet van puntjes, maar voor een leuke uitdaging.
Laatst gewijzigd door anoniem213 op 02 Jul 2016 15:40, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Anoniem222

Bericht 02 Jul 2016 10:51

Re: Sollicitatietopic

Hmm nou ik vond de opgaven die ik moest maken soms nog best even wennen qua benadering dus dan zou ik zeggen liever eerst oefenen en dan maken, dan maar iets minder uitgerust. Maar ik denk dat je dat beter voor jezelf kan bepalen haha!
<<

anoniem213

Bericht 02 Jul 2016 11:21

Re: Sollicitatietopic

Het is allebei niet ideaal, maar ik ben nu ook niet op en top uitgerust, dus ik doe het morgen aan het eind van de middag. Thanks voor je input!
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17368

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:24

Bericht 02 Jul 2016 15:38

Re: Sollicitatietopic

Ok! Klinkt als een toffe uitdaging! Succes morgen woop woop!
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

anoniem213

Bericht 03 Jul 2016 20:32

Re: Sollicitatietopic

Meeeeh. Ik had echt niks aan wat ik had geoefend, haha! Helaas ging een deel echt heel slecht. Toch bij een vraag blijven hangen (dom!) en toen in de stress, niet meer helder denken en veel tijdgebrek. Dus dit wordt hem echt niet, maar ik heb er van geleerd. Tof dat ik door was en volgende keer beter!
<<

Anoniem282

Bericht 03 Jul 2016 22:13

Re: Sollicitatietopic

Wat jammer dat het niet goed ging, June. Zo'n test kan zo'n druk geven, maar gelukkig blijf je er nuchter onder dat het even niet zo liep als je had gehoopt. Idd volgende keer beter! :)

@Bliss: probeer toch positief te blijven, je wordt echt vaak uitgenodigd. Da's hartstikke goed joh!

@Zora: oeh, spannend! Ik ga voor je duimen dat je wordt uitgenodigd. Hopelijk weet je snel of je bent geselecteerd voor een gesprek!

Heb volgende week een sollicitatiegesprek. Ben benieuwd!
<<

anoniem213

Bericht 04 Jul 2016 11:45

Re: Sollicitatietopic

Wat heb je voor gesprek, Guattari? Succes!

Zora al iets gehoord?

Oh en ik had verwacht me heel rot te voelen, omdat ik zo zenwuwachtig was, maar duurde maar tien minuten gelukkig. Ik zie het ook echt als een nuttige ervaring!
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11842

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 04 Jul 2016 15:49

Re: Sollicitatietopic

Jammer June,
Duimen draaien voor jou Zora,
Spannend Guattari, succes alvast.

Ik heb straks een sollicitatie gesprek. Ik heb net 30 minuten gehad op de website van de school te bekijken ( detacheringsbureau).
Verder werd ik vanmorgen nog gebeld of ik morgen ook op een andere school op gesprek wil komen. Dus die mag ik ergens morgen in het ziekenhuis voorbereiden, aangezien ik echt niet weet hoe ik het anders moet plannen.

( ik dacht vakantie te hebben)
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Anoniem282

Bericht 04 Jul 2016 16:43

Re: Sollicitatietopic

June: wel fijn voor jezelf dat je er niet te lang van baalde. Zo'n test is echt een momentopname en zodra je iets te lang bij 1 vraag blijft hangen, kom je vaak meteen in tijdnood, of is je focus weg doordat je in stress schiet dat er nog veel vragen zijn. Bij mij gaat het om een geheel andere functie dan ik nu doe. Ben toe aan verandering en dit heb ik altijd gewild: een baan waar ik meerdere talen moet gebruiken en mag reizen. In het verleden wel een baan gehad waarbij ik meerdere talen nodig had, maar nu ik Spaans niet meer gebruik, merk ik dat ik woorden vergeet. In deze functie zal ik het weer nodig hebben; ben benieuwd of ik een ronde verder zal komen! Anders ook geen ramp, want heb volgende week nog een gesprek (ik had een brief gestuurd, terwijl er geen vacatures zijn en mag gelukkig toch langskomen).

Silly-one: wat goed! Je hebt denk ik nu het gesprek. Hoop dat het goed gaat en natuurlijk ook veel succes gewenst voor morgen! Laat je weten hoe het is gegaan? :)
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11842

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 04 Jul 2016 23:40

Re: Sollicitatietopic

Thanks guattari, gesprek ging voor mij gevoel redelijk. Vanuit de accountmanager kreeg ik te horen dat ze het een sterk gesprek vond vanuit mij kant. De school heeft van haar ook de terugkoppeling gehad dat ze het sterke vragen vond. Morgen voor 11 uur weet ik mee. Maar kort wachten op antwoord.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Anoniem282

Bericht 05 Jul 2016 00:05

Re: Sollicitatietopic

Ik ga voor je duimen, Silly-One! Het klinkt positief. :)
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11842

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 05 Jul 2016 11:35

Re: Sollicitatietopic

Ik ben net gebeld door mijn accountmanager. Ik heb de baan. dus de gesprekken die eventueel gepland stonden laten we voor wat het is.
Heel relax dat ik nu met een baan de zomervakantie in ga. Plus vanaf volgend school jaar een stuk dichter bij huis.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Snoes

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6939

Geregistreerd: 11 Dec 2013 12:19

Bericht 05 Jul 2016 11:59

Re: Sollicitatietopic

Wat fijn Silly-One, gefeliciteerd!
June, wat jammer. Maar je blijft er wel relaxt onder, volgende keer beter.
2012 & 2016
<<

Kees

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8164

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:36

Bericht 05 Jul 2016 12:19

Re: Sollicitatietopic

Wat fijn SO! Gefeliciteerd!
Is het voor het hele schooljaar?
30-04-2017
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11842

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 05 Jul 2016 14:41

Re: Sollicitatietopic

Zoals het er nu uit ziet is het voor het hele schooljaar.
Ik ben wel benieuwd hoe het gaat lopen, aangezien het een school is met een christelijke grondslag en hier ook naar handelen, maar ze geven ook aan multicultureel te zijn.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
VorigeVolgende

Terug naar Werk & studie

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers