Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Gaatje vullen tandarts

<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11146

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:18

Bericht 27 Jun 2016 17:13

Re: Gaatje vullen tandarts

Hoe verdoven jullie tandartsen dan dat het pijn doet?

Hier doet de tandarts verdoving-spul op de plek waar de prik komt en dan wacht hij even. Dan prikt hij in dat verdoofde stuk tandvlees en daar voel je niks van, hooguit wat druk.
R. 2013
D. 2016
<<

Parel

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2448

Geregistreerd: 21 Mrt 2015 12:30

Bericht 28 Jun 2016 23:37

Re: Gaatje vullen tandarts

Spencer schreef:Hoe verdoven jullie tandartsen dan dat het pijn doet?

Hier doet de tandarts verdoving-spul op de plek waar de prik komt en dan wacht hij even. Dan prikt hij in dat verdoofde stuk tandvlees en daar voel je niks van, hooguit wat druk.


Hier doen ze dat bij de nieuwe tandarts inderdaad ook, maar bij de oude tandarts gewoon verdoven zonder voorbehandelend spul, dus zo die spuit erin. Vind ik nog niet heel pijnlijk maar wel even een gemeen steekje.
<<

Anoniem221

Bericht 29 Jun 2016 00:05

Re: Gaatje vullen tandarts

Vroeger deed het boren mij weinig qua pijn. Nu ik ouder ben moet ik een verdoving, anders is de pijn niet te harden. Maar ik kan ook niet snoepen, want het zuur doet mijn tandvlees pijn. Niets aan de hand, zegt de tandarts. Maar pijn doet het wel als ze me aan mijn tanden zitten. Het is dus echt per persoon verschillend. Hoop dat je vriend weinig last heeft gehad.
<<

Jip

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11416

Geregistreerd: 03 Jan 2015 11:04

Bericht 29 Jun 2016 07:58

Re: Gaatje vullen tandarts

Het is hem allemaal erg meegevallen. Verdoving deed geen pijn en nadat de verdoving uitgewerkt was heeft ie lekker zotten eten.
Their smile makes me smileJanuari 2017 ♡ April 2019

https://www.instagram.com/stofspinsels/
<<

Anoniem304

Bericht 29 Jun 2016 08:16

Re: Gaatje vullen tandarts

Spencer schreef:Hoe verdoven jullie tandartsen dan dat het pijn doet?

Hier doet de tandarts verdoving-spul op de plek waar de prik komt en dan wacht hij even. Dan prikt hij in dat verdoofde stuk tandvlees en daar voel je niks van, hooguit wat druk.

Gewoon die spuit erin! Doet soms wat pijn maar dat is zo voorbij.
<<

anoniem203

Bericht 29 Jun 2016 09:09

Re: Gaatje vullen tandarts

Ik heb 1x een gaatje laten vullen zonder verdoving. En de volgende keer wil ik echt wel een verdoving. Het deed niet super pijn maar ik vond het vooral irritant voelen en werd er echt misselijk van.
<<

Amandine

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4569

Geregistreerd: 02 Sep 2013 10:35

Bericht 29 Jun 2016 10:23

Re: Gaatje vullen tandarts

Ik heb al vaker een gaatje laten vullen, maar dat was niet pijnlijk. Een vervelend gevoel af en toe, maar niet dat ik er een verdoving voor nodig had.
A 06-11-2017
M 23-03-2020
Vorige

Terug naar Persoonlijk

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers