Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Kindercamera

<<

Studiebol

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5101

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:19

Bericht 26 Jun 2016 09:30

Kindercamera

Hebben jullie ervaringen met een kindercamera?

Bijv deze

Afbeelding

Of een andere, maar wat zijn jullie ervaringen hier mee? Positief of zonde om te kopen?
:heart: :heart: 2011
<<

Parisienne

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3787

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:55

Bericht 26 Jun 2016 10:01

Re: Kindercamera

Met deze geen ervaring. Wij hebben gekozen voor de Nikon Coolpix S33. Een echte camera, die tegen een stootje kan. Vond het zonde van het geld om een kinderding te kopen. Weinig kwaliteit en vond de reviews niet echt lovend. Onze dochter is voorzichtig genoeg om met een normale camera om te gaan.

Het leuke van de Nikon Coolpix S33 is dat 'ie onder water kan. Hebben er afgelopen vakantie weer ontzettend veel plezier van gehad! Daarnaast kunnen ze op de camera al foto's bewerken, leuke effecten kiezen en kaders plaatsen. Bediening ervan is ook niet ingewikkeld. Hiermee vonden we dat we veel meer waard voor het geld kregen. Hij maakt ook tevens mooie filmpjes, ook onder water. We hebben er zelf ook namelijk erg veel plezier van. Onderwaterfoto's maken blijft leuk! :smile:

Afbeelding
<<

Anoniem184

Bericht 26 Jun 2016 10:14

Re: Kindercamera

Ik zou ook voor een gewone gaan. Een oudje die je zelf niet meer gebruikt, of inderdaad degene die Parisienne aankaart. Die hebben we op m'n werk ook, ik denk dat die inderdaad goed te bedienen is door kinderen! Daarnaast is hij bij een dagje weg veel praktischer mee te nemen dan zo'n grote kindercamera, en is een echte camera over een paar jaar voor een kind ook nog interessant. Die kindercamera wordt denk ik toch al gauw kinderachtig.
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:29

Bericht 26 Jun 2016 10:25

Re: Kindercamera

Mijn dochter heeft dezelfde als de dochter van Parisienne, of de voorganger daarvan. Ze heeft 'm voor haar vierde verjaardag gekregen en ze heeft er nog steeds heel veel plezier van. Zij is ook voorzichtig genoeg, maar hij kan ook vallen van anderhalve meter, en inderdaad onder water, dus mocht er toch een keer iets gebeuren dan is ie niet meteen stuk.

In feite is het ook wel een soort kindercamera (volgens mij wordt ie aangeprezen als "camera voor het hele gezin"), maar dan een stuk beter en minder kinderachtig dan die Kidizoom en soortgelijke camera's, de kwaliteit van de foto's is beter en zo'n camera blijft in mijn ogen veel langer leuk. En hij is heel makkelijk te bedienen. Een knop voor fotograferen, een knop voor filmen, that's it. En nog wat knopjes voor foto's bekijken op de camera, bestanden weggooien, enzovoort, maar dat hoef je niet meteen te kunnen,
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Studiebol

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5101

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:19

Bericht 26 Jun 2016 11:55

Re: Kindercamera

Bedankt dames! Ik had wel zoiets verwacht, ik zag hem nu in de aanbieding dus dan ga ik toch twijfelen maar jullie antwoorden zeggen genoeg!
Dan maar eens kijken of ik het echt ga kopen of ze het echt leuk vinden, ik denk er nog ff over na!
:heart: :heart: 2011
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:29

Bericht 26 Jun 2016 13:23

Re: Kindercamera

E heeft een GoPro (ook van een gewoon "volwassen" merk), zo'n camera die je op je buik kan dragen, dat is ook echt heel leuk, hij kan filmpjes maken in het zwembad en tijdens het paardrijden en vindt het super om dat thuis terug te kijken.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

-Ieniemienie-

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1477

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:23

Bericht 26 Jun 2016 13:30

Re: Kindercamera

M heeft toen ze 4 werd de kiddizoom van vtech gekregen.
Erg leuk ding, kan veel hebben, staan leuke spelletjes op. Maar de foto's zijn dramatisch. Je kan er amper iets op zien zo onscherp. De kwaliteit is erg slecht.
Toen ze 6 werd heeft ze de Nikon Coolpix S33 (Uit de link van partisienne) en dat is echt een top ding.
Maakt mooie foto's en filmpjes. Zowel onder als boven water. En is ook goed stevig en kan best tegen een stootje.
Als het gaat echt om leuke foto's te maken die van goede kwaliteit zijn. Zou ik zeker voor de Nikon gaan.
Als je meer iets zoek waar ze ook lekkere spelletjes op kunnen doen, en die veel moet kunnen vallen zou ik voor de Vtech gaan.
Insta: klippies_haarspeldjes

♡ 2009 ♡ & ♡ 2011 ♡
<<

Hippie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1955

Geregistreerd: 19 Jan 2015 13:10

Bericht 26 Jun 2016 13:54

Re: Kindercamera

Wat leuk die Nikon camera! Ik denk dat mijn dochter dat ook heel leuk zou vinden. Ik ga hem zeker onthouden voor haar verjaardag, is denk ik best een goede optie. Duurt nog even, dus wie weet verzint ze zelf nog iets. Maar anders denk ik dat ik haar hier wel blij mee zou malen. Ze pakt als het even kan ook mijn camera, maar dat vind ik dan weer een beetje link (redelijk groot en lomp superzoom ding). In elk geval denk ik dat ik ook voor een echte zou gaan met simpele bediening, lijkt me wel zo leuk als de foto's een beetje aardig zijn.

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers